Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 I gåe var jeg ute på byen med noen venninner. Begge mine venninner er single, så det blir automatisk mye snakk om hvilke menn som er kjekke osv. Jeg endte opp mye alene på dansegulvet siden venninnene mine drev å flørta mye rundt og så etter en stund dansa jeg med en fyr. Det i seg selv er ikke noe uvanlig for min del, men plutselig kyssa han meg og jeg kyssa han tilbake..vi kyssa flere ganger på dansegulvet før jeg dro hjem til samboeren min.. I dag har jeg så sykt dårlig samvittighet, men jeg vet helt ærlig ikke om jeg skal si det til han eller ikke..jeg kommer ALDRI til å gjøre det igjen, men jeg føler likevel at jeg kanskje burde si fra? Hva mener dere? Vet ikke om det har noe å si, men vi har ingen barn og har vært samboere i snart 3 år. Anonymous poster hash: cae75...9fc
beef sister Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Ser ikke poenget i å dele det, hva godt skal det gjøre? Det har skjedd, det holder at du vet det.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 Fram med kalkulatoren! Hvis sjansen er stor for at han tilgir deg så sier du det IKKE. Da blir det hans byrde istedenfor din. Om du derimot ikke vet om han vil tilgi deg, så blir saken en annen. Da må du si ifra - og han må få bestemme selv! Jeg synes ikke det er noen vits i å legge den smerten på han, hvis det altså er det eneste han får ut av det. I tillegg vil jo du føle deg bedre etter å ha letter på trykket, og det fortjener du ikke. Men ... det spørs jo om han er en som vil tilgi eller ikke. Og en ting til. Ta med i regnestykket sannsynligheten for at en av vennene dine så deg og sladrer Anonymous poster hash: d0dc5...863
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Fram med kalkulatoren! Hvis sjansen er stor for at han tilgir deg så sier du det IKKE. Da blir det hans byrde istedenfor din. Om du derimot ikke vet om han vil tilgi deg, så blir saken en annen. Da må du si ifra - og han må få bestemme selv! Jeg synes ikke det er noen vits i å legge den smerten på han, hvis det altså er det eneste han får ut av det. I tillegg vil jo du føle deg bedre etter å ha letter på trykket, og det fortjener du ikke. Men ... det spørs jo om han er en som vil tilgi eller ikke. Og en ting til. Ta med i regnestykket sannsynligheten for at en av vennene dine så deg og sladrer Anonymous poster hash: d0dc5...863 En av venninnene mine så meg, men hun mente at jeg ikke burde si noe og at "uhell skjer".. Anonymous poster hash: cae75...9fc
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg var i din situasjon for en del år tilbake, valgte å ikke si noe. Nå har vi vært sammen i 11 år og har tre barn sammen. Alle kan gjøre feil, og det er ganske uskyldig med klining. Sex derimot, da hadde jeg nok ikke klart å leve med den hemmeligheten. Anonymous poster hash: e25a6...925
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg og min ex hadde faktisk avtale på at om noe sånt skjedde, så skulle vi ikke fortelle den andre det. For vi ville tilgitt hverandre, men det hadde jo gjort vondt. Men dette var hvis det var et engangstilfelle, var det sånn at det skjedde flere ganger, så måtte vi fortelle det. Så jeg hadde valgt å ikke fortelle det. Anonymous poster hash: 533a8...2af
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #7 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg var i din situasjon for en del år tilbake, valgte å ikke si noe. Nå har vi vært sammen i 11 år og har tre barn sammen. Alle kan gjøre feil, og det er ganske uskyldig med klining. Sex derimot, da hadde jeg nok ikke klart å leve med den hemmeligheten. Anonymous poster hash: e25a6...925 Det bør man ikke heller, synes jeg. Sex kan føre med seg mye sykdommer og dritt Anonymous poster hash: d0dc5...863
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #8 Skrevet 5. oktober 2015 Fram med kalkulatoren! Hvis sjansen er stor for at han tilgir deg så sier du det IKKE. Da blir det hans byrde istedenfor din. Om du derimot ikke vet om han vil tilgi deg, så blir saken en annen. Da må du si ifra - og han må få bestemme selv! Jeg synes ikke det er noen vits i å legge den smerten på han, hvis det altså er det eneste han får ut av det. I tillegg vil jo du føle deg bedre etter å ha letter på trykket, og det fortjener du ikke. Men ... det spørs jo om han er en som vil tilgi eller ikke. Og en ting til. Ta med i regnestykket sannsynligheten for at en av vennene dine så deg og sladrer Anonymous poster hash: d0dc5...863 En av venninnene mine så meg, men hun mente at jeg ikke burde si noe og at "uhell skjer".. Anonymous poster hash: cae75...9fc Uhell😂. Snubla og datt mot leppene hans da eller Anonymous poster hash: c9d39...126
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #9 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg ville ikke sagt noe Også ville jeg tatt lærdom av dette. Ikke veldig kult at venninna di så dette her (og hvem andre..? ) Anonymous poster hash: 801f5...559
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå