Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg klarer bare ikke ta det seriøst. Jeg tror det finnes spøkelser eller hva jeg skal kalle det, men dette programmet tror jeg ingenting på. Og herregud for ett hjem med masse nips Anonymous poster hash: c6ff6...05f
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Gammel svart ond magi faktisk!!! Helt enig med nipset forresten, heldigvis ikke noe for meg!! Bare en ting, hvis de skikkelsene som hun reiser tilbake i tid for å hjelpe komme seg over på andre siden ikke er fra den tiden hun reiser tilbake til kommer de til å hjemsøke den tiden?? Altså folk fra eks hippitiden i vikingtiden ??? I så tilfelle ville det ha forklart såååå mye😏😉 Anonymous poster hash: 460e3...35d
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Hehe tror også på spøkelser... Men dette programmet tror jeg overdriver litt hehe Anonymous poster hash: 21e6c...a40
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Gammel svart ond magi faktisk!!! Helt enig med nipset forresten, heldigvis ikke noe for meg!! Bare en ting, hvis de skikkelsene som hun reiser tilbake i tid for å hjelpe komme seg over på andre siden ikke er fra den tiden hun reiser tilbake til kommer de til å hjemsøke den tiden?? Altså folk fra eks hippitiden i vikingtiden ??? I så tilfelle ville det ha forklart såååå mye Anonymous poster hash: 460e3...35d Hahaha Anonymous poster hash: f911b...d9f
MarianeA Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg elsker åndenes makt og sitter klistret til skjermen hver søndag. Denne gangen greide jeg nesten ikke konsentrere meg pga all nipsen og dilldallet som var i hjemmet. Mannen min sa at han hadde flyttet om jeg hadde fylt opp huset vårt slik.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 Helt enig. Denne gangen klarte jeg ikke ta det seriøst. så overfylt med ting og de klager over vondt i hodet? Ja, kan tenke meg det er ganske dårlig luft i et så overfylt hus... Anonymous poster hash: 8fc8f...93c
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #7 Skrevet 5. oktober 2015 Mye nips ja. Dessuten hang jeg meg oppi at hun ene hadde så mye føflekker på halsen :-P Anonymous poster hash: 729ef...968
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #8 Skrevet 5. oktober 2015 Og alle de veggordene da? Fire stk på hver vegg. "You are loved" "we are Love" "kiss me goodnight" . Ikke min smak, men om det er slik de vil ha det så so be it! Anonymous poster hash: ab35d...70c
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #9 Skrevet 5. oktober 2015 Mye nips ja. Dessuten hang jeg meg oppi at hun ene hadde så mye føflekker på halsen :-P Anonymous poster hash: 729ef...968 Det kan hun jo ikke noe for selv da...Herlighet! Anonymous poster hash: ab35d...70c
MarianeA Skrevet 5. oktober 2015 #10 Skrevet 5. oktober 2015 Mye nips ja. Dessuten hang jeg meg oppi at hun ene hadde så mye føflekker på halsen :-P Anonymous poster hash: 729ef...968 Haha-jeg så dem jeg også
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #11 Skrevet 5. oktober 2015 Mye nips ja. Dessuten hang jeg meg oppi at hun ene hadde så mye føflekker på halsen :-P Anonymous poster hash: 729ef...968 Det kan hun jo ikke noe for selv da...Herlighet! Anonymous poster hash: ab35d...70c Jeg hadde faktisk operert de bort Anonymous poster hash: c6ff6...05f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå