Gå til innhold

Åndenes makt nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer bare ikke ta det seriøst.

Jeg tror det finnes spøkelser eller hva jeg skal kalle det, men dette programmet tror jeg ingenting på.

Og herregud for ett hjem med masse nips

Anonymous poster hash: c6ff6...05f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gammel svart ond magi faktisk!!! Helt enig med nipset forresten, heldigvis ikke noe for meg!!

Bare en ting, hvis de skikkelsene som hun reiser tilbake i tid for å hjelpe komme seg over på andre siden ikke er fra den tiden hun reiser tilbake til kommer de til å hjemsøke den tiden?? Altså folk fra eks hippitiden i vikingtiden ??? I så tilfelle ville det ha forklart såååå mye😏😉

Anonymous poster hash: 460e3...35d

Skrevet

Hehe tror også på spøkelser... Men dette programmet tror jeg overdriver litt hehe :P

Anonymous poster hash: 21e6c...a40

Skrevet

Gammel svart ond magi faktisk!!! Helt enig med nipset forresten, heldigvis ikke noe for meg!!

Bare en ting, hvis de skikkelsene som hun reiser tilbake i tid for å hjelpe komme seg over på andre siden ikke er fra den tiden hun reiser tilbake til kommer de til å hjemsøke den tiden?? Altså folk fra eks hippitiden i vikingtiden ??? I så tilfelle ville det ha forklart såååå mye

Anonymous poster hash: 460e3...35d

Hahaha :legrine:

Anonymous poster hash: f911b...d9f

Skrevet

Jeg elsker åndenes makt og sitter klistret til skjermen hver søndag. Denne gangen greide jeg nesten ikke konsentrere meg pga all nipsen og dilldallet som var i hjemmet. Mannen min sa at han hadde flyttet om jeg hadde fylt opp huset vårt slik.

Skrevet

Helt enig. Denne gangen klarte jeg ikke ta det seriøst. så overfylt med ting og de klager over vondt i hodet? Ja, kan tenke meg det er ganske dårlig luft i et så overfylt hus...

Anonymous poster hash: 8fc8f...93c

Skrevet

Mye nips ja. Dessuten hang jeg meg oppi at hun ene hadde så mye føflekker på halsen :-P

Anonymous poster hash: 729ef...968

Skrevet

Og alle de veggordene da? Fire stk på hver vegg. "You are loved" "we are Love" "kiss me goodnight" . Ikke min smak, men om det er slik de vil ha det så so be it!

Anonymous poster hash: ab35d...70c
Skrevet

Mye nips ja. Dessuten hang jeg meg oppi at hun ene hadde så mye føflekker på halsen :-P

Det kan hun jo ikke noe for selv da...Herlighet!

Skrevet

Haha-jeg så dem jeg også  :D

Skrevet

Det kan hun jo ikke noe for selv da...Herlighet!

Jeg hadde faktisk operert de bort

Anonymous poster hash: c6ff6...05f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...