Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg har en liten chihuahua valp på 7mnd. Det virker som han sliter med hard mage. Han får royal canine tørrfór beregnet hans alder. Dette er 2gangen på 2uker at han går å små piper og krymper seg. For 14 dager siden ringte jeg dyrlegen, og fikk beskjed om å gi han 3dråper med Metacam (smertestillende) så fikk jeg time dagen etter. Han var helt fin igjen da vi kom til sjekk. Nå virker han hard i magen, igjen.....Piper ikke som sist, men klager litt innimellom, også syns jeg magen kjens hard ut...Vi har vært på en lang tur i dag, og han er ikke slapp eller noen ting. spiser og drikker som han skal, men det kommer svært lite avføring... Er det noe jeg kan gi han for å løsne en evt propp? Anonymous poster hash: 6ae3b...df0
Ziva Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Bløter du opp tørrforet? Vi ga litt kefir oppå tørforet, men foret var også bløtet opp på forhånd.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Nei, bøter det ikke opp...Han nekter å spise viss det er vått... :/ Kanskje jeg skal kjøpe kefir i morgen da... HI. Anonymous poster hash: 6ae3b...df0
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Olje i maten Anonymous poster hash: 79518...c46
Lille krøll Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Signerer litt olje på maten ev rett inn i munn. Ca 1 ss om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå