Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Jenta vår på 5 år tar seg på tissmusen ofte og det verste er egentlig at det lukter tissmus av hele henne til tider...jeg synes rett og slett det er ekkelt!Har snakket med henne om at slik gjør man når man er alene(noe som funker delvis greit) og vi vasker underlivet hennes, men det lukter uansett...tips? Anonymous poster hash: 593fb...d94
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Kan hun ha fått sopp? Urinveisinfeksjon? Har hun vondt? Er hun rød? Anonymous poster hash: eb9c6...1a5
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Tissemus? Anonymous poster hash: e4b0e...016
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Tror ikke hun har uvi nei..gjør ikke vondt eller noe.det bare lukter underliv liksom...lukter det av henda hennes og når jeg skal gi henne klem...osv... Anonymous poster hash: 593fb...d94
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Tissmus?! For et ekkelt navn. Anonymous poster hash: 3c025...0ee
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Det lukter tilogmed når jeg går inn på rommet hennes... Anonymous poster hash: 593fb...d94
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Tissmus..? Gå til legen, da. Det er ikke normalt at en femåring med normal hygiene lukter tiss (?)/underliv slik at det er plagsomt. Anonymous poster hash: c86f4...f45
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Tror ikke hun har uvi nei..gjør ikke vondt eller noe.det bare lukter underliv liksom...lukter det av henda hennes og når jeg skal gi henne klem...osv... Anonymous poster hash: 593fb...d94 Det går fint an å ha uvi uten at det gjør vondt, og da kan det lukte ganske kraftig. Men seriøst; tissmus??? Anonymous poster hash: bcf2d...a32
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #9 Skrevet 4. oktober 2015 Tissemus??! Hvor gammel er du, egentlig?? Underliv eller skritt, heter det. Jøje meg.. Og til problemet: aldri hørt om sånt.. Spesielt at det lukter så ille av å gå inn på rommet? Æsj.. Vask hender og UNDERLIV, kanskje intimsåpe er lurt. Anonymous poster hash: f111f...b5a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #10 Skrevet 4. oktober 2015 Kan være at hun rører for at det klør eller svir pga en underliggende medisinsk årsak. Underliv lukter jo ikke ved vanlig hygiene. Prøv enten lege eller helsestasjon. Anonymous poster hash: 67ee5...aa3
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #11 Skrevet 4. oktober 2015 Tissmusen? Kastet nesten opp i munnen akkurat nå! Ingen kaller vel tissen til dattera si for tissmusen!? Anonymous poster hash: 0ac51...d1d
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #12 Skrevet 4. oktober 2015 Tissemus??! Hvor gammel er du, egentlig?? Underliv eller skritt, heter det. Jøje meg.. Og til problemet: aldri hørt om sånt.. Spesielt at det lukter så ille av å gå inn på rommet? Æsj.. Vask hender og UNDERLIV, kanskje intimsåpe er lurt. Anonymous poster hash: f111f...b5a Intimsåpe på en femåring? Har det klikka for deg? Anonymous poster hash: 21834...fcc
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #13 Skrevet 4. oktober 2015 Kan være at hun rører for at det klør eller svir pga en underliggende medisinsk årsak. Underliv lukter jo ikke ved vanlig hygiene. Prøv enten lege eller helsestasjon. Anonymous poster hash: 67ee5...aa3 Ps, hvis hun rører ofte så vil det irritere så det som var årsaken kan ha gått over så har hun skapt et problem videre ved åfortsetrw å klø. Anonymous poster hash: 67ee5...aa3
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #14 Skrevet 4. oktober 2015 Jo, det er det. Ro dere ned. Alltid skal ting hausses opp her.... Tissemus, tisserumpa. Okei, så kunne kanskje HI skrevet underliv, men det ble ikke gjort. Ingen grunn til panikk. Anonymous poster hash: 68307...184
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #15 Skrevet 4. oktober 2015 Haha tissmus sier alle her jo...til barn😄er sikker på det er mye rart dere sier som vi måper til😂😂😂Jeg får prøve å ta en uvi test på henne jeg!Takk til dere som svarte 😎 Anonymous poster hash: 593fb...d94
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #16 Skrevet 4. oktober 2015 Si til henne at det er ekkelt.. Anonymous poster hash: c9b27...5e5
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #17 Skrevet 4. oktober 2015 Tissemus??! Hvor gammel er du, egentlig?? Underliv eller skritt, heter det. Jøje meg.. Og til problemet: aldri hørt om sånt.. Spesielt at det lukter så ille av å gå inn på rommet? Æsj.. Vask hender og UNDERLIV, kanskje intimsåpe er lurt. Anonymous poster hash: f111f...b5a Intimsåpe på en femåring? Har det klikka for deg? Anonymous poster hash: 21834...fcc Heller intimsåpe enn vanlig såpe, vel. Den bør ha rett pH-verdi, og vanlig såpe er veldig alkalisk. Anonymous poster hash: ecb51...579
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #18 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg har faktisk brukt liiiiittegrann intimsåpe når jeg har hjulpet henne å vaske seg.....kan vell ikke skade:-) Anonymous poster hash: 593fb...d94
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #19 Skrevet 5. oktober 2015 Tissemus??! Hvor gammel er du, egentlig?? Underliv eller skritt, heter det. Jøje meg.. Og til problemet: aldri hørt om sånt.. Spesielt at det lukter så ille av å gå inn på rommet? Æsj.. Vask hender og UNDERLIV, kanskje intimsåpe er lurt. Anonymous poster hash: f111f...b5a Intimsåpe på en femåring? Har det klikka for deg? Anonymous poster hash: 21834...fcc Heller intimsåpe enn vanlig såpe, vel. Den bør ha rett pH-verdi, og vanlig såpe er veldig alkalisk. Anonymous poster hash: ecb51...579 Intimsåpe har rett ph-verdi for voksne damer. Barn har en annan ph-verdi og intimsåpe er ikke beregnet for bruk på barn. Anonymous poster hash: c993c...b3c
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #20 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg har faktisk brukt liiiiittegrann intimsåpe når jeg har hjulpet henne å vaske seg.....kan vell ikke skade:-) Anonymous poster hash: 593fb...d94 Jo, det kan være årsaken. Intimsåpe kan forstyrre ph-balansen i underlivet hos barn. Anonymous poster hash: c993c...b3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå