Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg er glad for at jeg fant de to søppelmennene som jeg hhv har vært sammen og er sammen med. For ellers hadde jeg vært 36, ukyssa og barnløs. Selv om jeg har opplevd både utroskap i hvert forhold, økonomisk svik, psykisk manipulering osv så har jeg flotte barn jeg ikke kunne ha vært foruten. De er mitt alt, og siden jeg aldri har hatt venner og familien bor langt langt unna, så ville det se svært ensomt ut hvis jeg valgte å ikke bli sammen med disse søppelmennene den gangen. Anonymous poster hash: 724aa...d45
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Det kunne jo tenkes at du kunne funnet en ålreit partner? Det høres ellers litt skummelt ut å ha barn uten å ha noe nettverk, altså være uten både dugelig far til dem, venner og familie ellers. Anonymous poster hash: f4708...a46
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Det kunne jo tenkes at du kunne funnet en ålreit partner? Det høres ellers litt skummelt ut å ha barn uten å ha noe nettverk, altså være uten både dugelig far til dem, venner og familie ellers. Anonymous poster hash: f4708...a46 Vel, eller så kunne jeg endt opp som 36 år gammel jomfru uten barn. Har aldri hatt draget, så sannsynligheten for det er ganske stor. Anonymous poster hash: 724aa...d45
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Mhm, det er jo også en mulighet. Jeg er tilbøyelig til å tenke at noen som har så dårlige relasjonelle evner at de ikke klarer å tiltrekke seg ålreite partnere, ikke har noen venner og ikke har en fungerende familie, kanskje heller ikke burde skaffe seg barn. Anonymous poster hash: f4708...a46
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Mhm, det er jo også en mulighet. Jeg er tilbøyelig til å tenke at noen som har så dårlige relasjonelle evner at de ikke klarer å tiltrekke seg ålreite partnere, ikke har noen venner og ikke har en fungerende familie, kanskje heller ikke burde skaffe seg barn. Anonymous poster hash: f4708...a46 Så rart da, at mine barn blir regnet for å være empatiske, flinke på skolen, har mange venner, fungerer kjempefint sosial og er flinke i idrett. Jeg fungerer også kjempefint på jobb, har aldri konflikter med ledelsen eller kollegaene, har huset i orden, økonomien på stell og verken røyker eller drikker. Jeg har ikke "ikke-velfungerende familie"; men de bor i et annet land og det er uaktuelt verken for meg eller for dem å flytte på seg. Vi snakker i telefonen flere ganger i uka og skyper ofte. Men de er nesten aldri her. Venner har jeg ikke fordi jeg har blitt utsatt for mobbing og svik hele livet, og ikke lenger tør å åpne meg for noen. Siste "venninne" lå med min mann bak min rygg og lekte bestevenninne overfor meg samtidig. At jeg ikke tiltrekker meg ålrighte partnere kan være fordi jeg er svært lite pen og ikke kan flørte. Anonymous poster hash: 724aa...d45
Gjest Antarctica Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Mhm, det er jo også en mulighet. Jeg er tilbøyelig til å tenke at noen som har så dårlige relasjonelle evner at de ikke klarer å tiltrekke seg ålreite partnere, ikke har noen venner og ikke har en fungerende familie, kanskje heller ikke burde skaffe seg barn. Anonymous poster hash: f4708...a46 Så rart da, at mine barn blir regnet for å være empatiske, flinke på skolen, har mange venner, fungerer kjempefint sosial og er flinke i idrett. Jeg fungerer også kjempefint på jobb, har aldri konflikter med ledelsen eller kollegaene, har huset i orden, økonomien på stell og verken røyker eller drikker. Jeg har ikke "ikke-velfungerende familie"; men de bor i et annet land og det er uaktuelt verken for meg eller for dem å flytte på seg. Vi snakker i telefonen flere ganger i uka og skyper ofte. Men de er nesten aldri her. Venner har jeg ikke fordi jeg har blitt utsatt for mobbing og svik hele livet, og ikke lenger tør å åpne meg for noen. Siste "venninne" lå med min mann bak min rygg og lekte bestevenninne overfor meg samtidig. At jeg ikke tiltrekker meg ålrighte partnere kan være fordi jeg er svært lite pen og ikke kan flørte. Anonymous poster hash: 724aa...d45 Nå legger du deres dårlige atferd på deg selv. Dét er ikke rett sted å putte den.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Mhm, det er jo også en mulighet. Jeg er tilbøyelig til å tenke at noen som har så dårlige relasjonelle evner at de ikke klarer å tiltrekke seg ålreite partnere, ikke har noen venner og ikke har en fungerende familie, kanskje heller ikke burde skaffe seg barn. Anonymous poster hash: f4708...a46 Så rart da, at mine barn blir regnet for å være empatiske, flinke på skolen, har mange venner, fungerer kjempefint sosial og er flinke i idrett. Jeg fungerer også kjempefint på jobb, har aldri konflikter med ledelsen eller kollegaene, har huset i orden, økonomien på stell og verken røyker eller drikker. Jeg har ikke "ikke-velfungerende familie"; men de bor i et annet land og det er uaktuelt verken for meg eller for dem å flytte på seg. Vi snakker i telefonen flere ganger i uka og skyper ofte. Men de er nesten aldri her. Venner har jeg ikke fordi jeg har blitt utsatt for mobbing og svik hele livet, og ikke lenger tør å åpne meg for noen. Siste "venninne" lå med min mann bak min rygg og lekte bestevenninne overfor meg samtidig. At jeg ikke tiltrekker meg ålrighte partnere kan være fordi jeg er svært lite pen og ikke kan flørte. Anonymous poster hash: 724aa...d45 For et trist liv! Anonymous poster hash: 6eea5...70c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Er ikke alle menn søppelmenn!? Anonymous poster hash: fa9cb...cd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå