Gå til innhold

Gå fra han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i underkant av 5 år og har ett barn sammen som ikke er et år en gang. Jeg har ansvar for alt, lage middag hver dag, rydde/vaske alt i hele huset. Har ptøvd utallige ganger og si ifra, men det hjelper ikke. Han må ha fortalt alt han skal gjøre (feks rydde kjøkkenbenken) og selv om gir beskjed er det ikke ofte han gidder, sitter heller og spiller. Jeg har tatt det opp mange ganger, men det holder aldri lenge. Han hjelper til litt i noen dager og så er det på'n igjen. Resultatet er at jeg føler meg utbrent og han gjør ingenting med det. Jeg burde gå, men gjør det ikke pga barnet. Noen som vet hva jeg kan si eller gjøre for å nå frem til han? Har til og med tatt kontakt med svigermor, men ikke det en gang hjalp.

Anonymous poster hash: 1c1f1...c1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Gi meg styrke til å forandre det jeg kan, sinnsro til å akseptere det jeg ikke kan forandre, og visdom til å se forskjellen."

Tror du at du kan forandre han? Kan du leve med han slik han er?

Å bli pga barn er ikke nødvendigvis en tjeneste for barnet

Skrevet

Send han hjem til mor og si han ikke får komme tilbake før han har lært seg hvordan det er å leve i et parforhold. At husarbeid skal deles

Anonymous poster hash: a5bef...54f

Skrevet

Send han hjem til mor og si han ikke får komme tilbake før han har lært seg hvordan det er å leve i et parforhold. At husarbeid skal deles.

Eller slutt å vaske klærne hans, slutt å lage middag til han..

Skrevet

Tror nok egentlig du vet det selv :)

Anonymous poster hash: 5d812...599

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...