Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 3 åringen her hadde 40 i feber fredag ettermiddag og i går/natt..Hun er forkjøla og har vondt i halsen,mandlene har vært store og rød, litt mindre er de blitt i dag..Formen er fin idag men ser at hun er litt blank i øynene..Ville dere levert i barnehagen i morgen eller ta en dag til hjemme? Hun sier at halsen er litt vond men har spist litt iallefall. Anonymous poster hash: 0a9a0...e93
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg hadde sett hvordan kvelden og natten hadde gått før jeg hadde tatt avgjørelsen. Feberen pleier å stige utover kvelden natten, samtidig kan en natt gjøre underverker for formen. Anonymous poster hash: 559d0...633
TPK Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Har du mulighet og mange sykt barn-dager igjen hadde jeg holdt henne hjemme i morgen for å slippe tilbakefall. Hvis ikke høres det jo ut som hun er nesten frisk. Men mål feber ved leggetid uansett.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Har mange sykt-barn dager igjen siden hun knapt har vært syk siste året! 😊 HI Anonymous poster hash: 0a9a0...e93
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Da ville jeg tatt en dag med henne hjemme så hun får hentet seg inn igjen :-)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Hun hadde 37.7 i temp når hun la seg og siden hun har 36.5 til vanlig så holder vi henne hjemme 1 ekstra dag for å Være sikre 😊 HI Anonymous poster hash: 0a9a0...e93
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Selvfølgelig en dag til hjemme, skjønner ikke at du spør engang. Anonymous poster hash: 9f9ab...607
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå