Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Som planla og fikk barn sammen, som var to om å glede seg over svangerskapet og støtte hverandre. Hvor fint han syntes fødselen var osv. Og det er jo fint, problemet nå er bare at vi etter 5 års samboerskap har blitt gravid uplanlagt og han har varslet at jeg må flytte om jeg beholder barnet fordi han skal ikke ha flere barn under sitt tak, samme hva. Vi brukte ikke prevansjon og jeg greier ikke abort, ergo må jeg finne meg et annet sted å bo. Barna vi har fra før, ikke felles,er gode venner så det er ekstra synd for deres del. Og jeg piner meg selv med tanker om at han synes det er så ille å få barn med meg mens det var så fint med ex'en som han forrige blir irritert på titt og ofte. Anonymous poster hash: 42d3f...cd8
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Om det er en ex var det vel ikke så bra det heller? Anonymous poster hash: 8962b...be2
Gjest Muji81 Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Herregud for en idiot.. Selv om det blir tøft høres han virkelig ikke verdt bryet. Lykke til. Begyn å snakke om samvær (så lite som mulig) allerede nå
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Enda en som har klart å finne seg en flott mann! Gratulerer!! Anonymous poster hash: 0fe36...c63
pifi med tre nurk Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Herregud hva slags mann er dette da? Hvis du skal la noe som helst ang denne mannen plage deg så burde det være at han i det hele tatt har fått plaget deg med ytringer som "flytt om du beholder barnet" Ta han på ordet -flytt- lev lykkelig med barna og la mannen seile som egne bitre, usympatiske sjø. Idiotmann! Endret 4. oktober 2015 av pifi med tre nurk
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Det tenkte jeg også.. Hi er mer plaget av tanker om mannen og eksen, fremfor at han vil at hun skal ta abort, ellers forlater han henne. Litt av et fokus Hi! 😳 Anonymous poster hash: 0fe36...c63
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Det tenkte jeg også.. Hi er mer plaget av tanker om mannen og eksen, fremfor at han vil at hun skal ta abort, ellers forlater han henne. Litt av et fokus Hi! 😳 Jeg fokuserer på andre ting også, tro meg! På at jeg setter et barn til verden som er uønsket av far, at han tar så lett på abort, at han stiller et ultimatum, at han er en stor egoist, at jeg blir alene med barnet, at jeg må bryte opp og flytte osv osv..og akkurat I dag tenkte jeg på ex'en og hvor forskjellig det kan være fra et svangerskap til et annet. Anonymous poster hash: 0fe36...c63 Anonymous poster hash: 42d3f...cd8
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Er det deg med som mannen lovet å gifte seg med deg om du tok abort? Anonymous poster hash: 8c125...d47
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #9 Skrevet 4. oktober 2015 Jada, det er meg. Mener ikke å skrive masse om det her..Går litt rundt oppe i hodet om dagen og sitter her alene kveld etter kveld med tankene. Tenker å ringe amathea bare for å prate med noen, ingen jeg kjenner som jeg har lyst til å dele dette med akkurat nå. Anonymous poster hash: 42d3f...cd8
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #10 Skrevet 4. oktober 2015 Hva! Han høres helt sykt... jeg vet ikke, kontrollerende ut?! Jeg ville pakket bagen, gitt. Anonymous poster hash: b2f8a...910
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #11 Skrevet 4. oktober 2015 Jada, det er meg. Mener ikke å skrive masse om det her..Går litt rundt oppe i hodet om dagen og sitter her alene kveld etter kveld med tankene. Tenker å ringe amathea bare for å prate med noen, ingen jeg kjenner som jeg har lyst til å dele dette med akkurat nå. Anonymous poster hash: 42d3f...cd8 Behold barnet. Det er det du vil. Flytt ut og gjør det du trenger. Jeg sa det til deg, løfter om giftermål er bare for å lure deg til abort. Så fort aborten er gjennomført stikker han. Anonymous poster hash: 8c125...d47
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #12 Skrevet 4. oktober 2015 Vil han ikke ha barn, får han bruke prevensjon. Be han rulle inn geipen og ta ansvar. Anonymous poster hash: c8f57...834
Gjest Antarctica Skrevet 4. oktober 2015 #13 Skrevet 4. oktober 2015 Han må nok ha ungen "under sitt tak" før eller senere. Regner med han må finne seg i å ha samvær uansett.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #14 Skrevet 4. oktober 2015 Det er litt sånn at jeg ser ikke helt veien å gå for alle bekymringene som står I veien. Men det er midlertidig, det er så tidlig enda, vet jeg vil klare meg. Et problem er at jeg er ansatt I firmaet hans og at jeg må slutte der når jeg flytter. Å finne seg en jobb I farten som gravid alenemor med småbarn er ikke så lett. Så økonomien er jeg redd for.. Og nei, vi skal absolutt ikke gifte oss, sa til han at det er I sånne stunder (når samboern forteller at vi skal bli foreldre) at du kan fri fordi det er en fin ting for å styrke familiefølelsen på en måte. Har ikke snakket med han på noen dager nå, han er borte på jobb..men han skriver flere meldinger om dagen og later som ingenting. Anonymous poster hash: 42d3f...cd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå