Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Moren min er verdens beste og hun passer barna rett som det er. Problemet er bare at hver gang kommer de hjem med ødelagte klær. Flekker av mat som ikke går bort. Jeg kler barna i mest lyse farger og har prøvd all verdens flekkfjerning, men det er ofte fra bær, ketchup, is eller lignende som får sitte på en stund og da går det ikke bort. Jeg har ikke verdens beste råd og med tre barn blir det en del utgifter med tøy og sko. Jeg har bedt henne om å bruke smekker eller ta av "den hvite jakken" før de får noe. De er små enda så blir en del gris. Har ikke så lyst å kle de i stygt og flekkete tøy bare for de skal dit heller. Kan jeg si det på en fin måte? Forrige gang hadde minste fått jakken ødelagt med ketchup, helt ny lysrosa dunjakke. Anonymous poster hash: add47...135
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Moren min er verdens beste og hun passer barna rett som det er. Problemet er bare at hver gang kommer de hjem med ødelagte klær. Flekker av mat som ikke går bort. Jeg kler barna i mest lyse farger og har prøvd all verdens flekkfjerning, men det er ofte fra bær, ketchup, is eller lignende som får sitte på en stund og da går det ikke bort. Jeg har ikke verdens beste råd og med tre barn blir det en del utgifter med tøy og sko. Jeg har bedt henne om å bruke smekker eller ta av "den hvite jakken" før de får noe. De er små enda så blir en del gris. Har ikke så lyst å kle de i stygt og flekkete tøy bare for de skal dit heller. Kan jeg si det på en fin måte? Forrige gang hadde minste fått jakken ødelagt med ketchup, helt ny lysrosa dunjakke. Anonymous poster hash: add47...135 Hvorfor kjøper du lys rosa dunjakke til et barn som søler mye hvis du har dårlig råd? Send de i tøy du ikke er redd for og vær glad du har mulighet til barnevakt. Ditt troll . Anonymous poster hash: c0c57...6a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå