Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Mannen har lyst å prøve ut Italia, jeg er litt lunken. Har aldri vært en stor Italia-fan, men tenker at jeg skal gi etter til sommeren. Hvor anbefaler dere oss å dra? Vi kommer med bil, og tenker å bli ei ukes tid. Vi er en familie på fem, to tenåringer og en på mellomtrinnet. Vi bør nok ha en leilighet, vil jeg tro. Vi er glad i strender og byliv, minstemann liker godt basseng. Noen som har tips og anbefalinger å komme med? Anonymous poster hash: 06fca...3ba
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Oii, Italia er jo FANTASTISK, vanskelig å velge sted. Har vært i Roma flere ganger — drar gjerne igjen og kommer igjen. Venezia, Firenze... Sørover, Amalfi, Pompeii. Eller Toscana!! Cinque Terre er fantastisk fint. Er så fint mange steder i Italia, masse strender, vakre byer og landsbyer. Ville holdt meg unna Rimini. Anonymous poster hash: 32d8d...ab3
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Sjekk ledige hus og leiligheter på f.eks. air.bnb, masse fint å finne i ulike prisklasser, med og uten svømmebasseng. Anonymous poster hash: 32d8d...ab3
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 sardinia, var i olbia og hadde det supert vi var en familie på 6.. foreldre, to barneskolebarn og to tenåringer! Anonymous poster hash: 47029...f74
Førstemann Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 . Ville holdt meg unna Rimini. Anonymous poster hash: 32d8d...ab3 Hvorfor det?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 Vi var i Italia på bryllupsreise i sommer, for et fantastisk land! Vi var i Roma og Firenze, og drar gjerne tilbake til begge steder. Nå er jo en bryllupsreise litt annet enn en familieferie selvsagt, men vi kan ikke få fullrost landet, og MATEN nok. Bare vær forbered på lange køer hvor dere enn måtte tenke dere, om det er turistattraksjoner dere vil til. Anonymous poster hash: 858f8...a4c
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #7 Skrevet 5. oktober 2015 Gardasjøen Hele Toscana er nydelig!! Elsker Italia!!! Anonymous poster hash: 5fcce...41f
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #8 Skrevet 5. oktober 2015 Vi var en uke i Bibione i sommer, og elsket det! Altfor lite med bare en uke. Vi bodde på hotell da. Hotellet lå rett ved stranden og hadde basseng. Gratis solsenger begge steder. Vi bodde ved bassenget og storkoste oss alle fire (to barn, på 10 og 8 år). Vi hadde planer om å dra til Venzia også (ligger et par timer unna), men følte vi hadde litt for liten tid til å bruke noen dager på det. Vi var der først og fremst for sol og bad. Har veldig lyst å reise ned igjen, men i minst to uker, så vi får sett Venezia også. Nydelig mat var det selvsagt der, kan ikke bomme med italiensk Anonymous poster hash: ea848...4c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå