Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Ble helt sjokkert over at noen har den i dagesvis. Var nettopp en artikkel på face om det. Gjør folk virkelig slikt? Her blir den byttet hver dag, av og til fler gsnger daglig. Og oppvaskbørsten går i Oppvaskmaskinen hver gang den blir satt på. Dvs minimum hver dag. Anonymous poster hash: 20bef...e8b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Ved behov, stort sett ikke daglig. Noen ganger rekker den å lukte surt også. Oppvaskbørsten går også i oppvaskmaskinen ved behov, ca en gang i uke. Vi lever i beste velgående her i huset. Minimalt syke, så det kan ikke akkurat være så veldig farlig å ikke gjøre akkurat slik som du. Anonymous poster hash: dcb13...898
Gemini77 Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Som regel hver dag. Maks 2 dager. Men er påpasselig med å skylle den etter hvert bruk, vri den opp og henge den ordentlig.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Samme her! Grisete å ikke bytte hver dag! Anonymous poster hash: 6a418...182
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Kommer an på hvor mye den blir brukt. I hverdagene er det ikke mye vi oppholder oss på kjøkkenet, og det er ikke alltid det blir mat og gris overalt under måltidene. Som regel har jeg kluten i 2-3 dager før den skiftes ut, og jeg er alltid nøye med å skylle godt gjennom den og henge den skikkelig opp. Jeg bruker også zalo på kluten når jeg bruker den (vasker over benkene hver dag, selv om de kanskje ikke er brukt/lite brukt). Er det mye gris, skiftes den ut med en gang, også etter melkesøl. Anonymous poster hash: e7097...9a1
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Bytter fast hver eneste dag og evnt flere ganger ved behov. Det gjelder også håndklær til å tørke seg med på toalettene også Anonymous poster hash: 717ab...c10
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Bytter fast hver eneste dag og evnt flere ganger ved behov. Det gjelder også håndklær til å tørke seg med på toalettene også Anonymous poster hash: 717ab...c10 Enig. Tar også de på badet hver dag. Om ungene har besøk ryker håndklærne til vask fler ganger daglig. Anonymous poster hash: 20bef...e8b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Kjøkkenklut og håndklær byttes ved behov, ikke etter fastsatt turnus. Og skulle dette være noen indikasjon på helsetilstand, så kan jeg melde om ekstremt lite sykdom her i huset. Godt gammeldags bondevett trumfer sim regel hysteriske regimer, ser du. Anonymous poster hash: 64261...049
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #9 Skrevet 4. oktober 2015 Èn gang hver dag. Anonymous poster hash: 4b867...cc2
Tjofsen Skrevet 4. oktober 2015 #10 Skrevet 4. oktober 2015 Stort sett daglig. Ellers blir den kokt i mikroen hvis den skal brukes flere ganger,dvs at den legges godt fuktig i mikroen og kjørt på full guffe i noen minutter.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #11 Skrevet 4. oktober 2015 Kjøkkenklut og håndklær byttes ved behov, ikke etter fastsatt turnus. Og skulle dette være noen indikasjon på helsetilstand, så kan jeg melde om ekstremt lite sykdom her i huset. Godt gammeldags bondevett trumfer sim regel hysteriske regimer, ser du. Anonymous poster hash: 64261...049 Samme her. Byttes ikke ut hver dag, men skyller godt og henger det opp til tørk etter bruk. Alle i husstanden lever fortsatt og er sjeldent syk Gidder heller ikke å være hysterisk. Anonymous poster hash: 62d40...b16
klishe89 Skrevet 4. oktober 2015 #12 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg har klutenallergi klutene blir byttet hver dag og kokvaskes på 90 grader, men kjenner flere som bruker samme kluten i ukesvis og kun klorer den etter en måneds tid. Rører ikke de klutene
Ronaa Skrevet 4. oktober 2015 #13 Skrevet 4. oktober 2015 Etter behov her. Vi er alle friske selvom de ikke går til vask flere ganger om dagen
TinaK 1990 Skrevet 4. oktober 2015 #14 Skrevet 4. oktober 2015 Hver dag og etter behov. Å skylde på at man ikke er syk gjør det ikke til et mindre grisete kjøkken. ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå