Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Herregud, det var så vanskelig! Tidspresset gjorde meg så stressa at jeg antageligvis gjorde maaange feil. Nå sitter jeg her og er så flau! Ydmykende! Gjorde det veldig bra på intervju-delen i flere runder, men dette var jeg dårlig på.. Føler jeg blir avslørt som en idiot Anonymous poster hash: f1186...e47
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Ingen som har vært gjennom det samme som kan berolige meg litt? Anonymous poster hash: f1186...e47
Modesty Blaise. Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Hvilke evner var det testen gikk på da?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Hvilke evner var det testen gikk på da? Å trekke riktig informasjon ut av masse tekst på kort tid. Anonymous poster hash: f1186...e47
Modesty Blaise. Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Hvilke evner var det testen gikk på da?Å trekke riktig informasjon ut av masse tekst på kort tid. Anonymous poster hash: f1186...e47 Ok. Da er faktisk tidsbruk en vesentlig ting. Jeg regner med at det var en cut-e test? Se som vurderer den ser både på tempo og nøyaktighet. Jeg bruker aldri den alene for å vurdere en kandidat, men bruker den som en pekepinn på hvor det kan være utfordringer. Det har sikkert gått bedre enn du har trodd 😊
Petetatismos Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Hej, Jeg har gjort probemløsningstest (IQ-test) og personlighetstest med 400 spørsmål (100 spørsmål i hver kategori som gjorde at de kunne luke ut om du svarte "usant") var veldig nervøs. Men de bruker aldri tester uten intervju. Jeg fikk jobben, men fikk aldri greie på hvordan jeg gjorde på testene....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Hej, Jeg har gjort probemløsningstest (IQ-test) og personlighetstest med 400 spørsmål (100 spørsmål i hver kategori som gjorde at de kunne luke ut om du svarte "usant") var veldig nervøs. Men de bruker aldri tester uten intervju. Jeg fikk jobben, men fikk aldri greie på hvordan jeg gjorde på testene.... Anonymous poster hash: f1186...e47
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Hej, Jeg har gjort probemløsningstest (IQ-test) og personlighetstest med 400 spørsmål (100 spørsmål i hver kategori som gjorde at de kunne luke ut om du svarte "usant") var veldig nervøs. Men de bruker aldri tester uten intervju. Jeg fikk jobben, men fikk aldri greie på hvordan jeg gjorde på testene.... Hvordan i all verden kan de se om man svarer usant? Måtte også ta personlighetstest, og det synes jeg også var vanskelig; noen steder passet alle alternativene bra på meg, andre steder ingen av dem. Jeg synes det var umulig å rangere hva som passet best til meg, så tror jeg svarte litt i hytt og pine... Huff.. Anonymous poster hash: f1186...e47
Petetatismos Skrevet 5. oktober 2015 #9 Skrevet 5. oktober 2015 Hej, Jeg har gjort probemløsningstest (IQ-test) og personlighetstest med 400 spørsmål (100 spørsmål i hver kategori som gjorde at de kunne luke ut om du svarte "usant") var veldig nervøs. Men de bruker aldri tester uten intervju. Jeg fikk jobben, men fikk aldri greie på hvordan jeg gjorde på testene.... Hvordan i all verden kan de se om man svarer usant? Måtte også ta personlighetstest, og det synes jeg også var vanskelig; noen steder passet alle alternativene bra på meg, andre steder ingen av dem. Jeg synes det var umulig å rangere hva som passet best til meg, så tror jeg svarte litt i hytt og pine... Huff.. hej, Det var derfor det var 400 spörsmål og spørsmålene ble stilt i ulik rekkefølge og på ulikt sett så det var umulig å huske hva man hadde svart på nesten samme spørsmål. Om man hadde pyntet på sannheten eller svart veldig ulikt så ville testen avsløre det. (Nesten samme spørsmål 4x vill kunne finne en sannhet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå