Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg lurer på å bli student etter 10 år i arbeidslivet. Men livet er jo annerledes nå enn for 10 år siden.. Nå er jeg gift og har 3 barn, alle under 4 år. Men hvordan går det opp økonomisk? Noen som har noe erfaring på det området? Anonymous poster hash: 3284f...e3a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Gikk på høgskole med ett barn. Kjøpte hus underveis og mannen jobbet fullt. Var ikke vant til å tjene så mye selv så for oss gikk det bra. Fikk lån og stipend fra Lånekassen. Tror ikke du får så mye mer støtte fra Lånekassen om ikke mannen din tjener veldig lite da.. Du må nesten være forberedt på en ganske trang økonomi om du ikke er vant til å tjene forholdsvis lite fra før. Jeg jobbet litt i tillegg for å spe på inntekten, men spørs jo hva slags muligheter du har da. Og din motivasjon er en veldig viktig faktor for å klare å gjennomføre. Mannen din må støtte deg 110%! Ingenting er umulig 😉 Anonymous poster hash: 22e1d...5f4
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Har studert masse etter at jeg ble mor. Har tatt et toårig desentralisert studium ved en høgskole da barnet var 4-6 år, fått flere barn, tatt enda et toårig studium (mastergrad) da jeg hadde to barn og ett i magen. Tredje ble født like før eksamen, så den ble utsatt ca ett år. Har deretter tatt en treårig spesialisering med kurshelger/firedagerssamlinger 6 ganger årlig. Ser endelig slutten på det... Har hatt jobb hele veien, men da jeg tok de mer arbeidskrevende tingene jobba jeg redusert. Anonymous poster hash: 57eb7...35c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg lurer på å bli student etter 10 år i arbeidslivet. Men livet er jo annerledes nå enn for 10 år siden.. Nå er jeg gift og har 3 barn, alle under 4 år. Men hvordan går det opp økonomisk? Noen som har noe erfaring på det området?Anonymous poster hash: 3284f...e3a om man vil, så går det Eller så kan du jo gå til nav å ræmje litt der, og gjøre som mange andre...kreve utdanning dekket av dem. Det er jo poppis for tiden... Anonymous poster hash: e2491...62e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå