Gå til innhold

Har du ei venninne som er manipulerende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ja, hvorfor gidder du å være venn med henne?

Har selv ei manipulerende venninne som irriterer vettet av meg. Hun et grei nok, men hver gang vi møtes er det drama. Nå er jeg så lei fjortis-opplegget hennes, jeg blir kvalm av tanken på å treffe henne igjen.

Skal jeg si ifra til henne, eller bare unngå henne?

Anonymous poster hash: d9062...c24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en svoger som er manipulerende og ekstremt komplisert.. Vi prøvde å si fra, men det gjorde vondt verre, for han tåler ikke noe form for kritikk (hans høyhet har jo aldri ment noe vondt, må vite...)

Så mitt råd er å trekke seg unna og ikke verken si fra eller bruke mer tid på sånne mennesker.

Anonymous poster hash: f43c1...e25

Skrevet

Jeg sa i fra, da gikk hun til alle og sa at det var jeg som var dramaqueen. Kunne ikke brydd meg mindre og var glad for å være kvitt henne. Etter noen måneder begynte folk å se hennes sanne ansikt og hun mistet til slutt alle vennene sine. Vi var 17-18 år da, nå er hun straks 30 og holder på enda.

Anonymous poster hash: 241d9...ac5

Skrevet

Ikke nå lenger, nei.

Noen er bare blitt faset ut i det stille, andre har fått klar beskjed om at dette er mennesker jeg ikke er interessert i å bruke min tid på for deretter å kutte kontakt.

Livet er for kort til å omgås mennesker som ikke vil andre godt.

Anonymous poster hash: f15d1...138

Skrevet

Jeg har hatt... Det var i slutten av tenårene. Jeg møtte henne på en fest et par år etter at jeg kuttet henne ut og hun sa uoppfordret at hun forsto at det ble nok for meg. Den siste tiden spredte hun løgner om meg som gjorde at jeg mistet flere andre venner, men jeg så ganske kjapt at jeg hadde det bedre uten dem også. 

Anonymous poster hash: 3bb99...539

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...