Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 De andre har vært svakere, så lurer på om dette er det sterkeste den kan bli? Er på dag 13 etter første dag i siste mens nå. Anonymous poster hash: 692cb...1b5
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Du kan få feil utslag om du tester etter el på morgenen, bare sånn at du vet det. Man skal teste på ettermiddag. Men utenom det så ville jeg tolket denne som så godt som positiv. Den er gjerne sterkere imorgen f.eks, eller dette kan være det sterkeste den blir. Ikke lett å si før i etterkant. Jeg testet alltid helt frem til de begynte å bli svakere igjen, for da visste jeg at el var over. Anonymous poster hash: 08724...a24
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Åja, jeg har testet siden onsdag, morgen og kveld, men ikke fått så sterk som nå. Når på ettermiddagen har du testet? Anonymous poster hash: 692cb...1b5
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg hadde ikke no fast tidspunkt, og testet bare når jeg måtte på do utpå ettermiddagen. Men om du tester om kvelden også så er jo det bra Anonymous poster hash: 08724...a24
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Det er bare det at morgenurinen er konsentrert og dermed kan gi feil utslag, så kveldstesting er like bra om ettermiddag Anonymous poster hash: 08724...a24
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Ok, det visste jeg ikke. Tenkte disse fungerte likt som graviditetstestene, at morgenurin er bra. Men da fortsetter jeg med å teste på ettermiddag Takk Anonymous poster hash: 692cb...1b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå