Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Han har så mye meninger om hvordan et hjem skal se ut. Og så har han et helt gjennomsnittlig hjem selv. Ser jo ut som er sykehus. http://www.minmote.no/#!/artikkel/23520539/hjemme-hos-pr-agent-og-moteblogger-henrik-skansen Anonymous poster hash: 31c3a...f50
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Han er jo bare guttungen. Kunne vært sønnen min,og smaken er som baken. Personlig likte jeg ikke "stilen" hans,så ingen stil egentlig. Et hjem for meg er et hjem med minner,dvs bilder og gjenstander som betyr noe spesielt.Vi har akkurat pusset opp stuen og byttet ut møblene,men de små tingene som har betydning for oss er på sin faste plass. Hva andre skulle mene om det bryr vi oss ikke om,det er vårt hjem. Anonymous poster hash: 81f3b...4f0
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Han er jo bare guttungen. Kunne vært sønnen min,og smaken er som baken. Personlig likte jeg ikke "stilen" hans,så ingen stil egentlig. Et hjem for meg er et hjem med minner,dvs bilder og gjenstander som betyr noe spesielt.Vi har akkurat pusset opp stuen og byttet ut møblene,men de små tingene som har betydning for oss er på sin faste plass. Hva andre skulle mene om det bryr vi oss ikke om,det er vårt hjem. Anonymous poster hash: 81f3b...4f0 Det er helt sterilt og sterkt påvirket av stilen som har vært i mange år. Han tror liksom han er helt unik og så er han sterkt påvirket av magasiner de siste fem år. Som du sier så er han bare en guttunge. Anonymous poster hash: 31c3a...f50
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Hehe, lettbent liten skrulle med en interiørsmak helt uten særpreg. Anonymous poster hash: 11ff6...e46
*Miss Marple* Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Han hadde det ikke unikt, men jeg syns han hadde et fint hjem med mange fine og spennende elementer. At han er en ung mann betyr vel ikke at han ikke vet hvilken stil som passer han best nå? Om 10 år og kanskje noen barn er sikkert ikke stilen like gjennomført minimalistisk, men det er vel ganske naturlig.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Haha jeg tenker mitt om folk som kjøper selfieboken til Kim K og har den liggende fremme som en kaffebordbok 😆 Anonymous poster hash: c23ea...801
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå