Gå til innhold

Takkekort for bryllupsgaver uten bilde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke et eneste fint bilde fra bryllupet vårt, og kunne ikke tenke oss å sende noen et takkekort med et heslig bilde på.

Er det ok å sende takkekort uten bilde?

Anonymous poster hash: e1cb9...d3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville heller klagd på fotografen og fått tatt nye bilder. Takkekort uten bilde på er ganske stusslig.

Anonymous poster hash: 2796e...a76
Skrevet

Ville heller klagd på fotografen og fått tatt nye bilder. Takkekort uten bilde på er ganske stusslig.

Anonymous poster hash: 2796e...a76

Vi brukte ikke fotograf. Dette skulle være en privat vielse, men vi ble overrasket med fest og gaver av venner og familie.

Resultatet er at vi må skrive takkekort, men vi har ingen bilder 😂

Anonymous poster hash: e1cb9...d3f

Skrevet

Takkekort uten bilde er absolutt helt greit og ekstra vanlig når dere ikke har vært hos fotograf, men heller hatt en mer uhøytidelig (men flott) feiring.

Myyye mer stusselig å reagere på at takkekortet et uten bilde.

Skrevet

Helt i orden uten bilde. Jeg personlig synes det er litt kleint å sende bilde av seg selv rundt til alle som har vært i bryllup eller kommet med gaver. Skikkelig kleint faktisk.

Jeg synes takkekort uten bilde er finest

Anonymous poster hash: f1ef9...261

Skrevet

Helt i orden uten bilde. Jeg personlig synes det er litt kleint å sende bilde av seg selv rundt til alle som har vært i bryllup eller kommet med gaver. Skikkelig kleint faktisk.

Ja, huff tenk så kleint å sende bilde av seg selv i et takkekort. De fleste syns jo det bare er hyggelig da.. Stakkars deg som har et så anstrengt forhold til kleine ting 😁

Og til HI: har dere ikke bilde så er jo saken enkel 😉 går bra det 👍🏻

Anonymous poster hash: 9d4c0...129

Skrevet

Selvsagt kan du det. Men med bilde er best synes jeg. Høres som dere hadde et uhøytidelig bryllup, da kan dere vel sende et uhøytidelig bilde og.

Skrevet

Ja, huff tenk så kleint å sende bilde av seg selv i et takkekort. De fleste syns jo det bare er hyggelig da.. Stakkars deg som har et så anstrengt forhold til kleine ting 😁

Og til HI: har dere ikke bilde så er jo saken enkel 😉 går bra det 👍🏻

Anonymous poster hash: 9d4c0...129

Herregud...Hva er galt med deg?

Skrevet

Vi tok både seriøse og tullebilder i bryllupet vårt.

Det var tullebilder som havnet i takkekortet vårt. Passet best med settingen.

Hadde ikke reagert på å få takkekort uten bilde :) For meg er det kjekkere at det er et personlig takkekort enn et oppstilt bilde med standardfrase på.

Tegn en strektegning, eller ta et annet bilde dere har sammen som dere liker, eller skit i hele bildet og skrive noen ord og takk for gaven dere fikk :)

Alle mener tydeligvis forskjellig uansett, så en kan ikke gjøre alle til lags...

Anonymous poster hash: 6680e...aa6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...