Gå til innhold

Jeg har bursdag i dag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og sitter her og gråter..vil ikke ha bursdag engang.. Bursdagshilsener er allerede kommet, og tårene kommer bare enda mer, fordi jeg vil ikke få noen fra min mor som jeg mistet for 2 mnd siden. Har gruet meg til denne dagen, hun pleide alltid å ringe å synge bursdagssangen til meg, men ikke nå lengre.. Ekstra sårt er det at jeg er gravid... Huff, blir masse tårer i dag ja, klarer ikke å glede meg..

 

Anonymous poster hash: 38589...329

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så trist. Kanskje du skulle prøve å gjøre noe helt annet i dag enn du har pleid å gjøre på bursdagen din.

 

Anonymous poster hash: 90263...323

Skrevet

Gratulerer med dagen 🎁🎉🎈

 

Anonymous poster hash: fbd28...7f7

Skrevet

Og sitter her og gråter..vil ikke ha bursdag engang.. Bursdagshilsener er allerede kommet, og tårene kommer bare enda mer, fordi jeg vil ikke få noen fra min mor som jeg mistet for 2 mnd siden. Har gruet meg til denne dagen, hun pleide alltid å ringe å synge bursdagssangen til meg, men ikke nå lengre.. Ekstra sårt er det at jeg er gravid... Huff, blir masse tårer i dag ja, klarer ikke å glede meg..

 

Anonymous poster hash: 38589...329

Uff, så trist! :((

 

Anonymous poster hash: 25b86...f57

Skrevet

Det var trist at du mistet mammaen din! Livet er fylt av kontraster. Gleder og sorger og av og til er det vanskelig å romme begge på en gang.

 

Jeg håper andre som er glad i deg tar ekstra godt vare på deg i dag!

 

Klem

 

Anonymous poster hash: 1156a...b66

Skrevet

så trist og høre om moren din ;( men gratulerer med dagen,prøv og nyt dagen  :blomst:  :gave:

Skrevet

Det er en jævla bursdag. Who the hell cares??!

 

Anonymous poster hash: 6154b...fdb

Skrevet

Det er en jævla bursdag. Who the hell cares??!

 

Anonymous poster hash: 6154b...fdb

 

Kanskje lese hele før du svarer. Jeg velger å tro at du ikke er så blåst at du ikke skjønner hvorfor HI er lei seg.

Det er faktisk når slike merkedager kommer at man kjenner mer på savnet enn ellers fordi det er noe som mangler.

 

Skjønner deg godt HI, det er tungt og det vil det være en god stund til. Til jul vil du nok kjenne på følelsen igjen.

Tenn et lys for moren din og sett på litt musikk som hun likte, send henne en tanke. 

 

Gratulerer med dagen.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Trist å lese, og jeg har stor forståelse for at du savner moren din. Likevel, dette er livets gang, og livet ditt blir ikke noe bedre av at du sørger deg syk. To måneder er ikke så lenge, jeg vet det, men du må begynne på veien videre.

 

Gratulerer med dagen, forresten. 🎈🌺🎈

Skrevet

De første merkedagene er de verste. Den første bursdagen, den første julen osv. Så blir det faktisk lettere, selv om det er vanskelig å tro det nå.

 

Kondolerer med moren din og gratulerer med dagen 💕 livet er fullt av kontraster, på godt og vondt.

Skrevet

Ta med deg minnene i hjerte, sorgen vil bli lettere å bære. Tenk på at moren din ønsker at du skal ha det godt, og at du skal ha en fin bursdag. Det er lov å felle en tåre eller ti, men tenk gode tanker kjære deg.

Gratulerer med dagen!

Klem til deg <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...