Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Altså ikke går tur engang. Anonymous poster hash: 12193...b01
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 For tiden gjør jeg ikke det. Har ikke gjort det på månedsvis. Er helt tappet for energi og har også vært sykemeldt en stund. Det suger å være utrent og kjenne at kondisjonen er på bunn og musklene veldig reduserte Anonymous poster hash: 49257...296
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg sluttet å trene siden ungdomstida, og går sjeldent tur. Når det er sagt så er jeg mye ute med ungene og aktiviserer i lag med dem. Har alltid vært slank og er fortsatt det. Anonymous poster hash: ad758...f8f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Hånd i været! Anonymous poster hash: 5ad9b...97b
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Så ille vil jeg ikke meg selv! Jeg har ved flere anledninger i livet blitt svært redusert fysisk, av ulykke med fysiske skader, av sykdom og atter en gang med sykdom. Jeg greier kanskje ikke så mye, men jeg gjør så mye jeg greier innenfor de begrensingene jeg har. Jeg går eller sykler tur når jeg er i stand til det. Noen ganger er turen bare ti minutter, men jeg tar den i hvert fall. Og så tar jeg enkle øvelser hjemme når jeg er i stand til det. Om jeg ikke gjør noe annet så tøyer jeg i hvert fall for å vedlikeholde bevegeligheten i kroppen. Anonymous poster hash: 4293a...440
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Trener aldri og har heller aldri gjort det. Har ikke bil, så det blir jo uansett til at jeg går en del. Anonymous poster hash: 2d26d...ada
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Trener aldri, går heller aldri tur og har begynt å kjøre den korte turen til barnehagen. Har ME og har ikke nubbsjans til å klare det Anonymous poster hash: 26f59...f0a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Sitter her med bekkenløsning og lengter etter å røre meg. Føler meg så dvask! Anonymous poster hash: 945f5...399
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #9 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg har ME og gjør så godt jeg kan, men å trene som i gode gamle dager er dessverre ikke mulig mer 😔 Anonymous poster hash: 5fe14...8f2
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #10 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg sluttet å trene siden ungdomstida, og går sjeldent tur. Når det er sagt så er jeg mye ute med ungene og aktiviserer i lag med dem. Har alltid vært slank og er fortsatt det. Anonymous poster hash: ad758...f8f Så siden du er slank tror du at du har en sunn kropp??? Anonymous poster hash: 80584...769
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #11 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg trener ikke for å trene, men jeg er i aktivitet. Det jeg ønsker å trene er ikke i nærheten her, så da gidder jeg ikke trene noe annet. Jeg trente for det sosiale tidligere, jeg stortrivdes med de jeg trente med og at jeg syns den treningen avr grei var bare en bonus. Jeg er nok litt rar der. Jeg har ikke ro til å bare ligge på sofaen, men ikke den som går turer i skogen for bare å gå tur heller. Jeg har fått laget ved av treet naboen fikk i bakken her omdagen. Jeg har lekt med motorsag, vedkoøver, øks og jeg har bært. Slikt syns jeg er kjempe gøy, så jeg har vært i masse bevegelse. Jeg har blitt støl, sliten og svettet. Mannen har tatt seg joggeturer for han må trene, for han så er ikke dette å trene. Det må stå i en eller annen bok at det er trening. Hjelper han meg med noe og blir støl dagen etter blir han kjempe overrasket, for han skal jo ikke bli støl av noe som bøkene sier han ikke skal bli støl av. Han har nok bedre kondis enn meg, men utholdenhet ved bruk av mye styrke er det jeg som har. Jeg er seigere enn han. Anonymous poster hash: cff50...2a4
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #12 Skrevet 4. oktober 2015 Nei aldri. Aldri trent på senter eller gått tur for å trene. Har selvfølgelig vært ute i skog og mark med barna, og har gått på noen 1000 meterstopper, men ikke for treningens skyld. Slank. Ser nå at kroppen blir dvask.. Så jeg må nok gjøre noe nå! 40 år. Anonymous poster hash: a59a0...59e
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #13 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg begynte å trene for ca fire mnd siden. Før det hadde jeg aldri trent noensinne. Ikke organisert hvertfall. Jeg går selvsagt noen turer med barna, sykler med dem eller går turer i fjellet når vi er på hytta,men ikke sånn at jeg går tur to dager i uka feks. Så ble jeg syk, sykemeldt, ble sittende mye i ro og da fikk jeg begynt på en slags tilrettelagt trening. Jeg liker det veldig godt, men har store problemer med å trene selv utenom den ene timen i uka. Anonymous poster hash: 29778...60e
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #14 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg kommer fra et annet land, og konseptet å "gå tur uten mål og mening alene" har aldri falt oss inn. jeg synes det er dritkjedelig å gå rundt alene. Men jeg trener kampsport sammen med flere andre, inkludert ungene, og går på dansetimer på treningssenteret. Jeg synes det er synd at man blir uglesett her til lands hvis man ikke trener, man måååååå liksom trene, helst mest mulig og ha masse muskler som kvinne. Jeg synes ikke masse muskler på kvinner er noe pent. Anonymous poster hash: e3262...70e
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #15 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg sluttet å trene siden ungdomstida, og går sjeldent tur. Når det er sagt så er jeg mye ute med ungene og aktiviserer i lag med dem. Har alltid vært slank og er fortsatt det. Anonymous poster hash: ad758...f8f Så siden du er slank tror du at du har en sunn kropp??? Anonymous poster hash: 80584...769 Og hvor i innlegget mitt har jeg skrevet at jeg har en sunn kropp!? Jeg påpekte bare at jeg er slank selv om jeg ikke trener. Er 165 høy og veier 54kg. Og en ting til, om man trener så betyr det ikke at det er noe selvfølgelig å få en sunn kropp. Alt er relativt. Man må bare finne en god balanse mellom trening og kosthold uten at under- eller overdrivelse noen deler, for da er det samme takka. Når det er sagt, selv om jeg ikke trener, for det er en trenings form som jeg syns er døds kjedelig, så liker jeg å herje med ungene mine og være i aktivitet med dem. Anonymous poster hash: ad758...f8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå