Gå til innhold

Trener du armhevinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemme og/eller på studio.

Jeg tar armhevinger ca 3 ganger om dagen. Tar maks antall en gang og tar en pause. Så maks igjen (som da blir færre en første runde)

I dag merket jeg plutselig mer muskler i overarmene.

Skikkelig kult! Tar ikke så mange enda. Klaret max 20.

Kommer meg ikke like ofte på studio som jeg vil så da er det greit å trene litt hjemme åsså 😊

Gjør dere

Anonymous poster hash: c4c96...bc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker å begynne igjen, men tåler det ikke enda. Tror jeg snart er i stand til å ta noen få armhevinger på knærne. Gleder meg til jeg igjen greier å ta vanlige armhevinger, det er så godt å være sterkere i overkroppen.

Anonymous poster hash: 04ba8...7a8
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Etter å ha skadet begge armene er det bare ubehagelig

Anonymous poster hash: 2208c...71f
Skrevet

Jeg har aldri i mitt 25 år gamle liv klart en eneste armheving. Går fint om jeg får hjelp av knærne, men har ikke sjangs uten. Selv som aktiv håndballspiller med et skudd på rundt 100 kmt klarte jeg det ikke. Uansett hvor mye jeg prøvde. 

Ga opp hele armhevingen. Ser ikke vitsen meningen med å kunne ta push ups heller? :P Har nok av muskler og er rimelig sprek, men en armheving har jeg aldri fått til. Hm! 

Anonymous poster hash: a9612...b51
Skrevet

Jeg har aldri i mitt 25 år gamle liv klart en eneste armheving. Går fint om jeg får hjelp av knærne, men har ikke sjangs uten. Selv som aktiv håndballspiller med et skudd på rundt 100 kmt klarte jeg det ikke. Uansett hvor mye jeg prøvde.

Ga opp hele armhevingen. Ser ikke vitsen meningen med å kunne ta push ups heller? :P Har nok av muskler og er rimelig sprek, men en armheving har jeg aldri fått til. Hm!

Anonymous poster hash: a9612...b51

Ikke jeg heller , klarer det neeeesten nå da, men nå er det ryggen/korsryggen det faktisk som gjør jeg ikke klarer det. Tror jeg er for svak i kjernemusklaturen, ikke at jeg er så veldig sterk i armene heller, men jeg klar på en måte ikke holde mage rygg rett. Trene mere må jeg:)

Anonymous poster hash: 8d3f8...25b

Skrevet

Tre ganger HVER dag er da alt for mye! Musklene får aldri hentet seg inn igjen. Du bør heller trene litt lenger/hardere f.eks annenhver dag.

Anonymous poster hash: 8de0a...ef4

Skrevet

Når jeg trente meg opp til befalsskoleopptaket I min ungdom trente jeg to ganger om dagen. Gikk fra å klare 10 til 50 stk innen kort tid!

Nå 15 år etter fant jeg ut at jeg ville greie hangups, gikk fra 1 til 10 på 2 uker. På et visst punkt stagnerer man da men..

Anonymous poster hash: 25a00...cf9

Skrevet

Jeg brukte appen push ups pro. Har aldri klart mer enn 29 i strekk, men tok mellom 90 og 98 pr økt mot slutten 😊 En form for trening jeg liker 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...