Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg og mannen min skal ha en tur med oslo-Kiel ferga, fra en tir til tors.... Blir da nesten 4 timer i Kiel....er det noen som har tips til hva en kan gjøre der da, enten butikker eller pub eller.... Fortell hva dere gjør i Kiel når dere går i havn der...... Anonymous poster hash: 7da4b...76f
Elza Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Vi tok drosje til et stort kjøpesenter ca. Ti minutter kjøring unna havnen.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 ok :-) sist vi var der i jula, så gikk vi til julemarkedet, men det er vel ikke noe der nå ?? husker du hva det senteret heter ?? så vi har noe å si til taxien ;-) Anonymous poster hash: 7da4b...76f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Wow... Hele fire timer som må slåes ihjel, gitt... Hva med å rusle litt, stikke innom en kaffebar, videre til en bierstube, og derfra tilbake til båten. Fire timer er da virkelig ikke tid som trenger å planlegges. Stress ned! Anonymous poster hash: 49134...9f5
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Det ligger da et stort kjøpesenter like ved havnen. Man trenger da ingen taxi 😳 Anonymous poster hash: ea534...e24
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 ok da...ikke sånn slå i hjel da, men om dere hadde tips til hva en kunne gjøre der, lurt å vite litt også....klokka går fort nok, og da er det litt greit med litt planlegging synes jeg....hvis dere noe dere synes vi burde gjøre. Anonymous poster hash: 7da4b...76f
Gjest Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 Kjøp dere sko i sjappa som er i 2.etj på Sophienhof. Billig! Rusle en tur ned i gågaten ☺
Hønemor30 Skrevet 3. oktober 2015 #8 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg liker å rusle gjennom de to sentrene der, så ut i gågaten, og gå den opp til enden. Gjerne innom en kaffesjappe. Shoppe litt,kikke litt. Og innom et sted å ta et glass på veien tilbake mot båten. Da har tida gått såpass at klokka er rundt 13/1315 og da går vi til båten igjen. Fine båter. Koser meg på sånne turer og syns tida går fort
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #9 Skrevet 3. oktober 2015 tusen takk for tipset....det skal jeg notere meg...får håpe været er bedre enn det var til jul... koselig å bare gå å kikke litt der også.... men da tror jeg vi egentlig bare holder oss i området der julemarkedet er..... Anonymous poster hash: 7da4b...76f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå