Gå til innhold

Kan legevakten hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært på toalettet på 2 uker. Magen er blitt dobbel størrelse og jeg ser ut som jeg er hvertfall 7 mnd. Gravid. Magen er en ballong og det gjør vondt å sitte for det presser. Jeg har tatt avføringsmidler, men det virker ikke :( måtte legge meg ned nå siden det presser overalt når jeg sitter akkurat som ved graviditet :( Er det noe legevakten kan gi meg som hjelper eller må jeg holde ut til en gang til uken når legen har ledig time? Har ingen søndagsåpne apotek her jeg bor heller

Anonymous poster hash: 94461...e72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd alt av avføringsmidler? Fra tabletter til microlax el? Du kan jo ta en tlf, men regner med du får beskjed om å prøve å ordne der med reseptfrie legemidler... Lørdag er som regel veldig travel på legevakten, så du kan risikere å sitte mange timer på et venteværelse før du får hjelp hvis de vil ha deg inn...

God bedring

Anonymous poster hash: e4744...706

Skrevet

En venninne av meg hadde det likt, og da hadde de klystér pålegevakten ;)

Anonymous poster hash: ac95e...431
Skrevet

Ring legevakten å spør du. Er det riktig ille blir man lagt inn på sykehuset å får den hjelpen som kan gies for å få tømt magen.

Anonymous poster hash: d0c3f...fd0

Skrevet

Høres grusomt ut. Synes du bør få sjekket kroppen skikkelig. Det er ikke normalt å ikke få til å gå på do på 14 dager om du har tatt avføringsmidler.

Dulcolax funka for meg. Men det har du sikkert prøvd. Jeg ville ringt legevakten, tror jeg.

Rijtig god bedring!

Anonymous poster hash: 21be4...c83

Skrevet

Det kan hende, men hvorfor i alle dager ringte du ikke fastlegen din i går og forlangte å få hjelp?  Eller tidligere i uka.  Ta i alle fall kontakt med fastlegen på mandag og ikke gi deg før du får hjelp.

Skrevet

Jeg gikk 14 dager uten avføring og ble forgiftet av det. Sykehus i 10 dager. Reis med en gang og få klyster!

Anonymous poster hash: 68f5c...31a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...