Gå til innhold

Magnesium-dårlig mage!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært trøtt og sliten lenge og følte jeg ble bedre med magnesium tabletter.I starten tok jeg 2-3 per dag, og trappet ned til 1 pga jeg fikk diare av dette...nå tåler jeg ikke 1 engang!!!!Springer på do iløpet av par timer!!!Flere?må jeg slutte med noe som gjorde meg opplagt!?!

Anonymous poster hash: 38147...bae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som himmelen for meg her jeg sitter gravid og kun går på do hver 6 dag...

Anonymous poster hash: 1b655...4d3

Skrevet

Forskjell på ulike typer magnesium, avhengig av hvilken binding den har. Ikke helt sikker i øyeblikket, men mener det er magnesiumoksid som går mest på magen, dårligst opptak av den - om jeg ikke husker helt feil.

Anonymous poster hash: 74010...464
Skrevet

Mener at det finnes ulike typer magnesium, magnesiumoksid og magnesiumsitrat? Og at en av dem er hardere for magen enn den andre. Mulig at den flytende magnesiumen som kan kjøpes i matbutikkene er bedre enn tabletter? Kan det være at du reagerer nå fordi du har dekket opp underskuddet og trenger feks bare en tablett annenhver eller hver tredje dag for vedlikehold?

Anonymous poster hash: bf8ba...188

Skrevet

Forskjell på ulike typer magnesium, avhengig av hvilken binding den har. Ikke helt sikker i øyeblikket, men mener det er magnesiumoksid som går mest på magen, dårligst opptak av den - om jeg ikke husker helt feil.

Jeg synes Shift Supermagnesium er best. Den inneholder ikke magnesiumoksid, mener jeg. Den inneholder også vitamin B6 som man trenger for å ta opp magnesium.

Eller kan det også være som nr. 4 også sier, kan hende du nå har så mye magnesium i kroppen at du ikke trenger like store doser like hyppig.

Skrevet

Jeg synes Shift Supermagnesium er best. Den inneholder ikke magnesiumoksid, mener jeg. Den inneholder også vitamin B6 som man trenger for å ta opp magnesium.

Eller kan det også være som nr. 4 også sier, kan hende du nå har så mye magnesium i kroppen at du ikke trenger like store doser like hyppig.

Hvor kjøper du den?

Anonymous poster hash: 34ff7...4ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...