Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Hei damer i noen dager no så har jeg hadd rumling/bobling i magen.. ganske ofte gjennom hele dagen. mest på venstre side.. nesten kjennes ut som når en baby sparker men er ikke gravid så er ikke det. måtte bare sammenligne følelsen noen som vet hva dette kan være? ubehagelig gå å kjenne på det hele tiden. håper på svar Anonymous poster hash: e9787...657
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Mest sannsynlig er det mye luft i systemet, veldig normalt i perioder for mange. Er det plagsomt over tid kan man få minifom i tablettform av legen, men de fungerer mest ved regelmessig bruk Anonymous poster hash: 31088...ef7
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 ok.. googler og da finner man ut så mye rart så man nesten blir redd.. derfor greit høre om noen har plagdes med d samme Anonymous poster hash: e9787...657
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Har noen ganger hadd magesmerter men ikke sikkert det har noe med dette å gjøre.. Anonymous poster hash: e9787...657
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 så det kjennes ut som små spark nesten? har du hadd magesmerter å`? Anonymous poster hash: e9787...657
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 ok.. googler og da finner man ut så mye rart så man nesten blir redd.. derfor greit høre om noen har plagdes med d samme Anonymous poster hash: e9787...657 Jeg sliter mye med det selv, og selv om det er ubehagelig/vondt så er det ikke farlig jeg bruker minifom i perioder som er ekstra ille. Vil egentlig råde deg til å google minst mulig, det beste er å ta det opp med legen hvis det er plagsomt over tid. I mitt tilfelle har jeg irritabel tarm og reagere på denne måten av diverse mat (problemet er at det skifter fra dag til dag hva jeg reagerer på. Anonymous poster hash: 31088...ef7
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #8 Skrevet 3. oktober 2015 ok. er no de siste dagene jeg har fått det.. ja lønner seg ikke å google.. da kommer d opp alt fra kreft til andre ting.. plages du med magesmerter å? Anonymous poster hash: e9787...657
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #9 Skrevet 3. oktober 2015 ok.. googler og da finner man ut så mye rart så man nesten blir redd.. derfor greit høre om noen har plagdes med d samme Anonymous poster hash: e9787...657 Jeg sliter mye med det selv, og selv om det er ubehagelig/vondt så er det ikke farlig jeg bruker minifom i perioder som er ekstra ille. Vil egentlig råde deg til å google minst mulig, det beste er å ta det opp med legen hvis det er plagsomt over tid. I mitt tilfelle har jeg irritabel tarm og reagere på denne måten av diverse mat (problemet er at det skifter fra dag til dag hva jeg reagerer på. Anonymous poster hash: 31088...ef7 ok. er no de siste dagene jeg har fått det.. ja lønner seg ikke å google.. da kommer d opp alt fra kreft til andre ting.. plages du med magesmerter å? Anonymous poster hash: e9787...657
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #10 Skrevet 3. oktober 2015 ok.. googler og da finner man ut så mye rart så man nesten blir redd.. derfor greit høre om noen har plagdes med d samme Anonymous poster hash: e9787...657 Jeg sliter mye med det selv, og selv om det er ubehagelig/vondt så er det ikke farlig jeg bruker minifom i perioder som er ekstra ille. Vil egentlig råde deg til å google minst mulig, det beste er å ta det opp med legen hvis det er plagsomt over tid. I mitt tilfelle har jeg irritabel tarm og reagere på denne måten av diverse mat (problemet er at det skifter fra dag til dag hva jeg reagerer på. Anonymous poster hash: 31088...ef7 ok. er no de siste dagene jeg har fått det.. ja lønner seg ikke å google.. da kommer d opp alt fra kreft til andre ting.. plages du med magesmerter å? Anonymous poster hash: e9787...657 Ja, jeg sliter med magesmerter i tillegg til luftsmertene. som regel er det kostholdsendring som må til, noen matvarer er verre enn andre. Jeg kan ikke ha sterk mat, kål, fettrik mat eller rømme for eks. Andre ganger klarer jeg ikke koble det opp mot noe spesielt, men kan likevel oppleve luft og magesmerter. Som sagt ikke noe legene kan gjøre, bortsett fra minifom i tablettform og hjelpe med å holde mage og tarm i gang med frukt og fiber tabletter, movicol eller lactulose for eksempel (jeg blir verre av de to siste som er nevnt) Anonymous poster hash: 31088...ef7
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #11 Skrevet 3. oktober 2015 ok takk for svar Anonymous poster hash: e9787...657
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #12 Skrevet 4. oktober 2015 takk for svar Anonymous poster hash: e9787...657
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå