Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Har spart i Skagen i mange år, men nå går de ikke så bra. Noen som har noe å anbefale? Anonymous poster hash: ab74a...139
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Går vel ikke kjempebra med fond for øyeblikket? Jeg anbefaler uansett at du opprettholder sparingen og er tålmodig. Om du ikke må ha pengene om få år.. Jeg har spart i div fond i mange år selv. Man skal være glad når fondet går dårlig for da handler du andelene billig :-) Anonymous poster hash: 76445...03f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg sparer i fond. Nøler ikke med å beholde sparingen selv om det er dårlige tider. Får mer for pengene jeg investerer nå Anonymous poster hash: 8baee...c35
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Ja jeg vet det. Tenker bare på om det er andre fond som e bedre, jeg har en langsiktig sparehorisont. Er jo ikke sånn at jeg er gift med Skagenfondene. Anonymous poster hash: ab74a...139
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Ja jeg vet det. Tenker bare på om det er andre fond som e bedre, jeg har en langsiktig sparehorisont. Er jo ikke sånn at jeg er gift med Skagenfondene. Anonymous poster hash: ab74a...139 De går vel omtrent best av alle nå. Børsene stuper jo... Det er fullstendig idioti å bytte i nedgangstider, det er jo nå du må handle. Anonymous poster hash: 47e99...257
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå