Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Scenario: mann er utro mot kona. Kona ønsker pause selv om de ikke er formelt separert enda. Han går med på det og hun flytter for seg selv en stund. De har ikke avtalt å treffe andre. Hun begynner å gå ut med en singel kollega, de drar på ferie sammen og ender opp med å ha sex. Han tror de dater selv om hun ikke er like "into it" Uken etter blir hun kjent med en 10 år yngre fyr som viser stor interesse for henne og de flørter og kysser mye men har ikke hatt sex. ingen av mennene vet om at hun er intim med de andre men alle tre vet at hun kjenner de andre. Er dette ok? Anonymous poster hash: 3ef33...61d
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Da tenker jeg at hun ikke vil tilbake til mannen, hun har gått videre. Anonymous poster hash: e5a5f...b18
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Ja, er hun singel så kan hun vel gjøre det hun vil! Anonymous poster hash: 5bbb7...942
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Hva mener du om dette er ok? Er det ok å føre folk bak lyset? Nei... Det er mye som ikke er ok... Tenker at dette er en reaksjon på mannens utroskap. Hun har behov for bekreftelse fra andre menn på at hun fortsatt er attraktiv, kanskje har hun litt bitterhet i seg... Blitt litt kynisk... Tenker at hun neppe har det så godt, selv om det er hun som gjør noe som ikke er ok... Anonymous poster hash: 3f734...033
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Er dette deg,HI? Jeg ville IKKE hatt deg tilbake Anonymous poster hash: 9c029...039
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg tenker at det er kjekt å holde beina samlet til ting er avklart. Vil man knulle andre så er det helt okei, men da avslutter man det man har først. Anonymous poster hash: 7ec72...146
Superdolly Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 Det er så mye her som ikke er ok etter mitt syn... 1. Han er utro. 2. Hun ber om en pause. (Hvorfor pause? Etter fylte fjorten tar man ikke pause.) 3. Hun roter med flere menn, uten at noen av dem vet at hun holder på med flere. Min konklusjon: Hans utroskap såret henne og fikk henne til å tvile på seg selv. Nå søker hun bekreftelse på at hun er attraktiv, muligens søker hun også hevn og vil at han skal gå i uvisse og vente på henne. Kanskje hun vil at han skal kjenne på litt av den usikkerheten og smerten hun selv kjente på. Det er sjelden en god løsning å synke ned på samme lave nivå for å ta igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå