GÃ¥ til innhold

😶 har noen vert på Sexhibition ??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Meg og mannen lurer på en tur til Oslo neste år på det. Noen som har erfaring?

 

Anonymous poster hash: 17e30...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For 20 år siden..hvor gammel er du? Og hvorfor med mannen? Skal dere se på nakne damer sammen?

 

Anonymous poster hash: b062e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på dette når det startet engang på 90 tallet. Holdt med den tiden

😊

 

Anonymous poster hash: 5f7bf...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 20 år siden..hvor gammel er du? Og hvorfor med mannen? Skal dere se på nakne damer sammen?

 

Anonymous poster hash: b062e...325

Er det gale att mannen skal vere med da? 😮

Er no ikke kun nakne damer der? Er jo messe, selger div ting har jeg lest. Og vi er 28 og 32 om det skal spille noen rolle 😊

 

 

Anonymous poster hash: 17e30...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på det for noen år siden. Det var mange stander med sex leketøy og undertøy/kostymer. Show på scenen der det var noen som hadde sex foran alle.

 

Jeg syns sexhibition er litt oppskrytt. Kan likegreit bare gå i en butikk som selger sex leketøy.

 

Anonymous poster hash: fe129...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe av det værste jeg har vært med på. Fy for et samlingspunkt for merkelige folk. Her var det gutter med colaflasken i baklomma til damer som bare ville vise seg naken.

 

Anonymous poster hash: a1a9c...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For 20 år siden..hvor gammel er du? Og hvorfor med mannen? Skal dere se på nakne damer sammen?

 

Anonymous poster hash: b062e...325

Er det gale att mannen skal vere med da? 😮

Er no ikke kun nakne damer der? Er jo messe, selger div ting har jeg lest. Og vi er 28 og 32 om det skal spille noen rolle 😊

 

 

Anonymous poster hash: 17e30...c49

Hver sin lyst. Ser ikke på det som en voksen paraktivitet akkurat, men det er vel noen av de og..og ja, det er veldig mye nakne damer.

 

 

 

Anonymous poster hash: b062e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der for mange år siden, venner av min daværende kjæreste. Helt tilfeldig at vi havnet der og at jeg var med de. Pleide ikke å være med de selv om det var kjærestens venner (de pleide å mekke på bil, råne på moped osv på bondelandet)

 

Men jeg hadde en utrolig gøy kveld veldig mye rart å se på. Jeg elsker å se på rare mennesker og det fikk jeg sett mange av. Utrolig morro.

Men se på nakene mennesker, folk som har sex osv gir meg ingen ting hverken positivt eller negativt, det er nok for de fleste enten eller. Enten så er det spennende, eller så er det bare ekkelt.

 

Jeg har vært på noe lignende, men mer lukkede arrangemang. For meg så er dette gøyere. Slipper de nyskjerrige folka som sitter i en krok og sikler, men disse err jo litt morsomme å se på også da. Skal sies at det er herlig å se folk som tydeligvis har ett ganske lukket forhold til slikt i det åpene slipper seg løs. Løsner opp jo lengre de er der osv, det er herlig å se på.

 

Syns dere bør dra om dere har lyst begge to. Om det ikke er noe for dere finner dere det ut, og tar dere heller en bedre middag på byen. Har dere det gøy så kos dere og nyt kvelden.

 

Anonymous poster hash: 3c2d5...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der for mange år siden, venner av min daværende kjæreste. Helt tilfeldig at vi havnet der og at jeg var med de. Pleide ikke å være med de selv om det var kjærestens venner (de pleide å mekke på bil, råne på moped osv på bondelandet)

 

Men jeg hadde en utrolig gøy kveld veldig mye rart å se på. Jeg elsker å se på rare mennesker og det fikk jeg sett mange av. Utrolig morro.

Men se på nakene mennesker, folk som har sex osv gir meg ingen ting hverken positivt eller negativt, det er nok for de fleste enten eller. Enten så er det spennende, eller så er det bare ekkelt.

 

Jeg har vært på noe lignende, men mer lukkede arrangemang. For meg så er dette gøyere. Slipper de nyskjerrige folka som sitter i en krok og sikler, men disse err jo litt morsomme å se på også da. Skal sies at det er herlig å se folk som tydeligvis har ett ganske lukket forhold til slikt i det åpene slipper seg løs. Løsner opp jo lengre de er der osv, det er herlig å se på.

 

Syns dere bør dra om dere har lyst begge to. Om det ikke er noe for dere finner dere det ut, og tar dere heller en bedre middag på byen. Har dere det gøy så kos dere og nyt kvelden.

 

Anonymous poster hash: 3c2d5...9e2

Takk for svar 😀😙 da satser vi på en tur 😀

 

 

Anonymous poster hash: 17e30...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...