Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Det er så fælt. Så utrolig fælt. Hvorfor spør de ikke om hjelp før de skader barna? Anonymous poster hash: 81bf4...6ba
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Ja. Må innrømme, jeg reagerte på at de "forklarte" hvordan man kunne finne filmene og bildene. Hvorfor hjelpe andre å finne den samme dritten? Anonymous poster hash: 2ddcf...2dc
kristinehufine Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Utrolig drøyt! Skulle ønske det fantes en "privat" gruppe som kunne jobbet for å ta dem på en lovlig måte. DET er en sak jeg gjerne kunne støttet hver mnd....
bompitrollet Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Synes dette er noe av det beste VG har skrevet om på lenge, tenk så fantastisk viss noen av disse jævlene skremmes vekk fra dette i frykt for å bli avslørt. Har ikke lest mer enn overskriften selv, for jeg blir fysisk uvel av detaljer om slikt, så det skåner jeg meg for, men håper virkelig at dette er noe det kommer til å lages følgesaker om, slik at de kan bli tatt og få en straff de fortjener.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Ja. Må innrømme, jeg reagerte på at de "forklarte" hvordan man kunne finne filmene og bildene. Hvorfor hjelpe andre å finne den samme dritten? Anonymous poster hash: 2ddcf...2dc De som vil finne det, de finner det uavhengig av vg. Dessuten har de vel ikke sagt hvilke forum o.l hvor det starter, de har vel bare sagt hvordan det fungerer. Anonymous poster hash: 5c1f9...c2e
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Syns det er rart at dette ikke er all over nyhetene...? Ikke på NRK og ikke på tv2. Merkelig. Anonymous poster hash: 2b209...f39
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 Mitt spørsmål er om vg har overlevert denne infoen til politiet?? Anonymous poster hash: 9d9e6...cd9
pifi med tre nurk Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Jeg blir så fortvilet og kvalm av å lese disse mennenes forklaring. De bortforklarer og tar ikke inn over seg at deres handlinger øker etterspørsel etter overgrepsvideoer og bilder og dermed setter flere barn i fare. Dette er menn som i mine øyne ikke fortjener beskyttelse, de er avskum. Endret 4. oktober 2015 av pifi med tre nurk
Isola&Lille+julegave Skrevet 4. oktober 2015 #9 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg før vondt langt inn i skjelen. Stakkars små barn! Kan ikke fatte å begripe hvordan fedre, stefedre, mødre og andre kan misbruke og voldta barna sine. Eller barn generelt! Fytti helvete for noen monstere! Og de som liker og deler er like ille!! Disse fortjener kastrering, kjønnslemlestelse og offentlig uthenging med en permanent advarsel tatovert midt i pannen!!! Det fins ikke ord for deres grusomme gjerninger! Myndighetene gjør alt for lite for å finne, pågripe og straffeforfølge disse svina. Og straffene er latterlige. 😢
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #10 Skrevet 4. oktober 2015 Mitt spørsmål er om vg har overlevert denne infoen til politiet?? Anonymous poster hash: 9d9e6...cd9 Ja, det har de. Dette kommer jo frem om du leser. Anonymous poster hash: 5c1f9...c2e
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #11 Skrevet 4. oktober 2015 Mitt spørsmål er om vg har overlevert denne infoen til politiet??Anonymous poster hash: 9d9e6...cd9 Har su sett dokumentaren? Hadde du gjort det, så ville du visst at de har vært hos Kripos.VG så ingen av filmene/bildene selv, de tok filene med seg til Kripos for å få bekreftet at det var barn involvert og ikke bare misvisende titler. Anonymous poster hash: 4b3e4...921
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå