Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Sier han aldri vil gifte seg..... Han ser ikke poenget. Han trenger ikke en dag med seg selv i fokus. Han ser ikke poenget med dyr fest. Jeg må vel bare vende meg til tanken på å forbli ugift... 😔 litt sårt. Anonymous poster hash: ce660...5f6
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Trenger jo ikke ha fest, da. Kan jo gifte dere på Tinghuset med forlovere uten fest etterpå. Anonymous poster hash: f4bd1...dcb
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Sier han aldri vil gifte seg..... Han ser ikke poenget. Han trenger ikke en dag med seg selv i fokus. Han ser ikke poenget med dyr fest. Jeg må vel bare vende meg til tanken på å forbli ugift... 😔 litt sårt. Anonymous poster hash: ce660...5f6 Jeg hadde ikke villet være sammen med en mann som trodde er bryllup handlet om seg selv... Men ja... Jeg skjønner at du er trist ja... Anonymous poster hash: ceb72...1c1
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Det samme sier min samboer.. Helt til jeg overhørte han på en fest si at han ikke ville gifte seg fordi han ikke vet om han kan stå for det valget for alltid.. Jeg er i tenkeboksen om dagen😟 Anonymous poster hash: c0a53...871
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Da skal dere heller ikke forlove dere. Å forlove seg, vel vitende om at man aldri gifter seg, er meningsløst og unødvendig. Anonymous poster hash: 6f492...e3d
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Ingen vits å forlove seg hvis man ikke skal gifte seg. Om det bare er at han ikke ønsker all oppmerksomheten på en bryllupsdag så er det bare å gifte seg på tinghuset, eller dra til utlandet og gjøre det på en ambassade. Må ikke ha full bryllupsfest. Det er sikkert godt ment fra mannens side. Men jeg hadde sett på det som faskt hvis han ville forlove seg, men likevel var tydelig på at han aldri ville gifte seg. Jeg hadde trolig vurdert hele forholdet, for jeg ville hatt vanskelig for å forstå hva han egentlig mente med forholdet. Om han vet du ønsker å gifte deg, så blir det nesten en hån mot deg også, gi deg litt, men ikke alt. Og på toppen av alt så skal du i årene fremover stadig måtte svare på spørsmål fra folk som (naturlig nok) tar det forgitt at dere skal gifte dere og lurer på når det skal skje. Lite gjennomtenkt av mannen. Anonymous poster hash: ef633...d08
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 Skjønner deg godt. Her fridde mannen med ring for 5 år siden,og vi skulle gifte oss,hadde vært sammen da i 5 år. Tida gikk og jeg nevnte det for han i sommer,da sa han at det ikke var noe vits i å gifte seg. Jeg tok av meg ringen og sa at vi ikke var forlovet heller. Han mente jeg var barnslig og mulig jeg er det. Hvertfall en dealbreaker for meg. Nå spiller jeg bare skuespill mens jeg jobber i kulissene med å skaffe meg et eget liv for meg og barna. Anonymous poster hash: 0f62e...0a0
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #8 Skrevet 3. oktober 2015 Hva er poenget med ring uansett? Vi forlovet oss aldri men giftet oss i kirka og tok på ringer. Utrolig kjipt med menn som ikke ser at det er fint å gifte seg. Det er jo teknisk sett bare papirarbeid. Å få barn er mye mer seriøst. De har man resten av livet. Er kun papirarbeid å bli skilt. Dere må ta disse mannfolkene i nakkeskinnet!! Anonymous poster hash: 560c2...e04
Gjest Muji81 Skrevet 3. oktober 2015 #9 Skrevet 3. oktober 2015 Å bli forlovet uten en konkret plan om å gifte seg er skikkelig fjortis...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #10 Skrevet 3. oktober 2015 Å forlove seg betyr jo at man lover å gifte seg, så hvis det ikke er planen å faktisk gifte seg, så er det ikke noe poeng. Anonymous poster hash: 9d538...165
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #11 Skrevet 3. oktober 2015 Å bli forlovet uten en konkret plan om å gifte seg er skikkelig fjortis... Det hun sa. Å være forlovet betyr at man har lovet hverandre å gifte seg, helst i nærmeste fremtid. Denne mannen leker med deg - han vil tilfredsstille ditt ønske om ring på fingeren, samtidig som han ikke anser deres forhold som viktig nok til å formalisere det. Sjarmerende... not. Anonymous poster hash: ff8a8...543
Nyttårs barn Skrevet 3. oktober 2015 #12 Skrevet 3. oktober 2015 Å forlove seg er helt unødvendig om man ikke planlegger å gifte seg.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #13 Skrevet 3. oktober 2015 Begynner du på A, hi? Anonymous poster hash: e215c...67c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #14 Skrevet 4. oktober 2015 Begynner du på A, hi? Anonymous poster hash: e215c...67c Hvorfor spør du? Hvor er du fra? Anonymous poster hash: ce660...5f6
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #15 Skrevet 4. oktober 2015 Å bli forlovet uten en konkret plan om å gifte seg er skikkelig fjortis... Det hun sa. Å være forlovet betyr at man har lovet hverandre å gifte seg, helst i nærmeste fremtid. Denne mannen leker med deg - han vil tilfredsstille ditt ønske om ring på fingeren, samtidig som han ikke anser deres forhold som viktig nok til å formalisere det. Sjarmerende... not. Anonymous poster hash: ff8a8...543 Han sier han kan gifte seg på tinghuset, men vil ikke ha fest. Jeg ønsker å gifte meg i kirken. Så det er ikke det at han ikke ser på forholdet som viktig nok. Anonymous poster hash: ce660...5f6
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #16 Skrevet 4. oktober 2015 Han sier han kan gifte seg på tinghuset, men vil ikke ha fest. Jeg ønsker å gifte meg i kirken. Så det er ikke det at han ikke ser på forholdet som viktig nok. Anonymous poster hash: ce660...5f6 Her sier du jo det motsatte av hovedinnlegget ditt! Der sa du han ikke vil gifte seg i det hele tatt. Om du vil gå ugift fordi du ikke vil gifte deg om du ikke får gjøre det i kirken så er kanskje ikke mannen viktig nok for deg? Anonymous poster hash: ef633...d08
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #17 Skrevet 4. oktober 2015 Så du vil trumfe gjennom din måte å gjøre det på? Anonymous poster hash: 2a605...8de
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #18 Skrevet 4. oktober 2015 Å bli forlovet uten en konkret plan om å gifte seg er skikkelig fjortis... Det hun sa. Å være forlovet betyr at man har lovet hverandre å gifte seg, helst i nærmeste fremtid. Denne mannen leker med deg - han vil tilfredsstille ditt ønske om ring på fingeren, samtidig som han ikke anser deres forhold som viktig nok til å formalisere det. Sjarmerende... not. Anonymous poster hash: ff8a8...543 Han sier han kan gifte seg på tinghuset, men vil ikke ha fest. Jeg ønsker å gifte meg i kirken. Så det er ikke det at han ikke ser på forholdet som viktig nok. Anonymous poster hash: ce660...5f6 Ro, ro til fiskeskjær. I HI skriver du at han ikke vil gifte seg i det hele tatt, og at du derfor må regne med å forbli ugift. Men i realiteten så må du regne med å forbli ugift fordi du vil trumfe gjennom kirkebryllup. Her er det jo egentlig DU som ikke vil gifte deg, med mindre det skjer på din måte. Anonymous poster hash: ff8a8...543
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. oktober 2015 #19 Skrevet 4. oktober 2015 Det ville ikke min mann heller, med samme argumenter. Og jeg er jo i prinsippet enig, men de fleste av oss vil jo stå hvit brud :-) Så vi gifta oss på tinghuset med kun familie tilstede og hadde middag etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå