Gå til innhold

Fiser du og kjæresten/mannen foran hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller prøver dere å holde dere/gå vekk?

Anonymous poster hash: f56b9...428

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han syns det av og til er ekkelt. Men skal han få lov så skal jeg få lov.

Anonymous poster hash: 89e47...9b0

Skrevet

Ja, selvfølgelig.

Min utkårede ble så glad når vi begynte å fise sammen - "det er så koselig". Og det er det jo.

<3

Anonymous poster hash: eb99b...8fd
Skrevet

Det brakes i alle husets rom. :)

Anonymous poster hash: accbb...1ee

Skrevet

Nei, bare han. Han fiser til gjengjeld for tre!

Skrevet

Han fiser. Han er veldig ivrig på at jeg skal fise også, men jeg prøver å bevare gnisten vi har litt til..

Anonymous poster hash: d9f01...f7a

Skrevet

Ja det gjør vi,i høyeste grad. Men ingen av våre voksne barn fiser sammen med oss. De synes det er barnslig og ekkelt.

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 3d513...3f2

Skrevet

Vel, jeg feis han i trynet ved et uhell en gang... Da braste for han alle illusjoner om at damer fiser blomster og sukkerspinn. Men jeg prøver å holde meg til jeg er alene i rommet. Men av og til så har fisen dårlig tid ;-)

Skrevet

Vel, jeg feis han i trynet ved et uhell en gang... Da braste for han alle illusjoner om at damer fiser blomster og sukkerspinn. Men jeg prøver å holde meg til jeg er alene i rommet. Men av og til så har fisen dårlig tid ;-)

Haha! Denne lo jeg høyt av. Takk! ;)

Skrevet

Ja herregud 😂 alle mannfolk vet att damer fiser óg. Jo høyere lyd, jo morsommere er det 😀

Har ei venninne som alltid gikk rundt og sa att hun ALDI har bæsja, det var bare ekkelt, og fise har hun heller aldri gjort 😂 som om 😈

Anonymous poster hash: b3cf9...5dc

Skrevet

Ja!

Anonymous poster hash: 6681d...61a
Skrevet

Det hender han gjør det, men jeg synes igrunn det er ganske ekkelt og det vet han veldig godt. Har skjedd et par ganger at jeg har gjort det ved uhell og da har han holdt på å le seg ihjel. Fryktelig voksent ;)

Anonymous poster hash: 481b3...5ba

Skrevet

Vel, jeg klarer ikke fise foran noen men har vært uheldig ett par ganger ^^ Mannen min fiser svært gjerne foran meg, men siden fisene hans kan ta livet av alt rundt seg så har han lært seg å løpe på ett annet rom når han skal slippe en. Tror ærlig talt det må være noe galt med tarmene hans for det er noe av det sykeste jeg har kjent. :P 

Anonymous poster hash: bcd1f...412
Skrevet

Nei!!!!Vært sammen i 10 år.

Anonymous poster hash: 90fbf...726

Skrevet

Han fiser. Han er veldig ivrig på at jeg skal fise også, men jeg prøver å bevare gnisten vi har litt til..

Anonymous poster hash: d9f01...f7a

Haha hvorfor er han ivrig på at du også skal fise 😲😂😂😂

Anonymous poster hash: 90fbf...726

Skrevet

Nei! Ingen av oss fiser med den andre tilstede. Ikke bevisst hvertfall.

Har vært sammen i 9 år, og kjent hverandre veldig godt i 12 år.

Vi vet at alle fiser, men det er ingen grunn for å brake rundt i tide og utide. Jeg vet at alle driter også, men aldri om noen får se på når jeg driter.

Hold den igjen og gå på badet og fjert.. Noen ting kan man spare seg for. Vi er da kvinner..

Anonymous poster hash: ae1b0...7f7

Skrevet

Absolutt ikke.

Man trenger da ikke gi slipp på alle hemninger selv om man bor sammen.

Om det skulle skje ved et uhell, er det ingen krise, selvsagt, men da sier man unnskyld.

Voksne folk som ler av promp skjønner jeg meg ikke på.

Skrevet

Ja. Vært sammen i 15 år. Jeg fiser ikke så mye da, med mindre jeg har spist noe som gir spesielt mye lift, mens mannen har et skikkelig gasskraftverk med jevnlige brakende utslipp. Ikke så veldig romantisk!

Anonymous poster hash: c2c88...8f6

Skrevet

Haha! Denne lo jeg høyt av. Takk! ;)

Bare hyggelig :-D

Skrevet

Nei! Jeg kan ikke fordra at folk fiser I samme rom som meg og det kan visst ikke han heller. Vi har aldri diskutert det, aldri hørt han fise faktisk.

Anonymous poster hash: 93f84...8a2

Skrevet

Nei, det kunne ikke falle meg inn heller. Han fiser mer enn gjerne høyt og usjenert da, men for meg så skulle det virkelig vært krise for at det skulle skje. Er bare sånn jeg er skrudd sammen 😁

Skrevet

Absolutt ikke.

Man trenger da ikke gi slipp på alle hemninger selv om man bor sammen.

Om det skulle skje ved et uhell, er det ingen krise, selvsagt, men da sier man unnskyld.

Voksne folk som ler av promp skjønner jeg meg ikke på.

Signerer. Det er en del av normal folkeskikk synes jeg. Er man så plaget med gass at man ikke kan gå på toalettet ved behov får man sjekke kosten eller ta en tur til legen.
Skrevet

ikke de ti første årene vi var sammen, da var det kun veeeldig sjeldne uhell. Men etter andre fødsel, der lukkemuskelen min fikk en skade skjer det til stadighet, og har nå bare vent meg til at dette er noe jeg kan gjøre sammen med han... Sliter litt mer i offentlighet, men har sluttet å anstrenge meg hjemme...

Anonymous poster hash: 7e9df...f15
Skrevet

Jeg er gravid...og svært "luftig" for tiden. Hvis jeg skulle sprunget på do hver gang jeg måtte fikse, kunne jeg like godt flyttet inn dit. Mannen plages ikke av det. Heldigvis er det kun på kveldstid så jeg plages ikke når jeg er på jobb.

Anonymous poster hash: ee3ff...8b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...