Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Ute og leter etter en å dele livet med, når jeg hører enkelte fortelle hvor gode venner de er med x'en da mister jeg interessen helt. Han ene fortalte at de stikker innom på kaffe hos hverandre, FB var full av kommentarer fra henne overalt og en kunne se masse bilder fra dems samliv, elsker deg kommentarer og jeg kunne bare ikke tenke på å skulle bli seriøs med en som har fortiden så tett innpå. Bare meg som vil slippe konkurransen med X'en og tror de egentlig ikke er ferdig med hverandre når de holder på slik ? Anonymous poster hash: 1bbef...bc8
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg og min eks/barnefar er gode venner. Vi kan ringes for å skravle slik jeg gjør med andre venner,han kommer gjerne på middag titt og ofte,jeg er med på dagsturer med barna våre,vi kommenterer og liker på facebook. Vi kan kanskje se ut som et par når vi er ute på ting sammen. Men det er ingen følelser der fra hverken min eller hans side. Ingen av oss vil tilbake til hverandre. Vi passer rett og slett bare bedre som venner enn kjærester,og valgte å gå fra hverandre før det ble uvennskap. Han dater og jeg dater. Vi har hatt ny partner begge to,som ikke taklet vår gode kontakt. Da har vi gjort det slutt,for for oss er det barna som står i sentrum, og de nyter godt av at mamma og pappa er så gode venner. Det er et stort gjensidig ønske fra begge å ha det slik det er,og ingen av oss ønsker at det skal bli ødelagt av evt ny kjæreste. Kan ikke kjæresten stole på det jeg/han sier,så er det ikke liv laga. Jeg vet jo hva jeg føler,og det gjør han også. Det er ingen flørting, overnatting,klemming eller noe slikt som kan skape sjalusi ovenfor en ny partner,men vi har en god tone,og det tenker vi å fortsette med. En kjæreste i mitt liv må tolerere min fortid og min nåtid. Hvis ikke er han ikke verdt noe for meg. Det er overhodet ingenting som ny partner trenger å være sjalu for,for jeg velger ny kjæreste fordi det er nye kjæresten jeg vil ha,ikke eksen min. Anonymous poster hash: 5e24a...25e
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Her har min nye kjæreste, veldig godt forhold til sin ex, moren til hans barn. Synes det bare er fantastisk jeg, at de har så godt forhold. Flott for barnet og vokse opp med foreldre, som er gode venner. Hun har samboer, og det er ingen tvil om at de er ferdige med hverandre, selv om de er venner. Synes det er mer synd, at jeg og far til barna mine ikke snakker sammen. For det er ikke bra for barna. Anonymous poster hash: 3596b...205
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg har en av hver. En eks jeg snakker med bare fordi jeg må pga barna, og en annen jeg faktisk liker.. Faren til min eldste er en fin fyr, og vi har en god tone. Da datteren vår feiret bursdagene sine hos meg kom han alltid en time før selskapet var over og satt i hagen med meg og skravlet og drakk kaffe. Da jeg feiret bursdagen min i år kom han plutselig joggende forbi mens jeg og venninnene satt og grillet. Vi stappet ham full av grillmat og sendte ham videre Vi flyr ut og inn av hverandres hus og ingen ting er hellig. Han kan fint klapse meg på rompa foran datteren vår, og da får han "juling" av meg. Vi tuller og fjaser og prøver å vise datteren vår at vi er glade i hverandre selv om vi ikke lenger ønsker å leve sammen. Det er 11 år siden det ble slutt, og vi har begge hatt nye partnere (jeg fikk 3 barn med neste mann), men vi tar fortsatt med dattera vår ut når det er f.eks milepæler. Som da dattera vår var ferdig i 7.kl dro vi rett fra skoleavslutningen og ut på restaurant. Han spanderte på meg også selv om han hadde ny kjæreste.. Men skal sies at jeg er VELDIG opptatt av å ikke tråkke hans partnere på tærne. Jeg inkluderer dem alltid, kommenterer alltid hyggelig om de legger ut kjærestebilder osv, passer hennes barn slik at de to kan dra på turer osv.. Bf nr 2, han må huske shorts og solkrem den dagen han dør, for det er j#€lig varmt der han ender opp.. Stor forskjell på mine ekser, ja Anonymous poster hash: 178c2...242
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 For noe vås, det holder at foreldrene kommuniserer om barna på en god måte. Ny kvinne/mann kommer på andre plass etter x'en hvis de er mer som venner og de ikke lager plass til den nye i livet sitt. Er ikke interresert i en som ikke kan la fortid være fortid. Anonymous poster hash: 572ff...2b6
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 For noe vås, det holder at foreldrene kommuniserer om barna på en god måte. Ny kvinne/mann kommer på andre plass etter x'en hvis de er mer som venner og de ikke lager plass til den nye i livet sitt. Er ikke interresert i en som ikke kan la fortid være fortid. Anonymous poster hash: 572ff...2b6 Du er kanskje litt enkel på andre områder også. Anonymous poster hash: 94350...9e2
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 Det du beskriver er selvsagt i overkant, men at ekser er gode venner er positivt om man har barn sammen hvertfall. Her kommer min eks i barnas bursdag, de første årene etter det ble slutt feiret vi jul sammen (selvom jeg hadde ny kjæreste), han er velkommen inn på kafé etc. Eksen til samboeren er velkommen inn ved levering eller henting og jeg setter stor pris på at vi alle har en god tone. Jeg og samboerens eks trener sammen også. Samboeren må gjerne dra på kaffe etc hos henne også, og de drar på foreldremøter etc sammen. Veldig hyggelig og godt for barna :-) Anonymous poster hash: bf985...e01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå