Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Har noen perfifere venner på den berømmelige fjaseboka og særlig en utmerker seg noe veldig. Stadig så er det ala typ dette " elskede mannen min" "Mannen min er perfekt som baker med trulta og sønenn min mens jeg jobber" "Mannen min er det beste som finnes" " Elsker deg mannen min, SUSS fra meg" Gjerne på hanns side da så klart. Og listen bare fortsetter.! Dere som skriver slikt, er det kun for å skryte så ingen skal skjønne at dere ikke har det så bra sammen? Eller er det virkelig så flott? Selv har jeg mann, gift og har flere sammen men synes slike deklamering er fjasete. Hva mener dere andre? Anonymous poster hash: 3e8fb...993
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg droppet ut av Facebook for to år siden, orker ikke alt dette. Anonymous poster hash: acfdf...709
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg har også slettet facebook, men uten unntak var det de som var mest forelsket på facebook som slet mest på privaten. Det virket som de prøvde å overbevise seg selv og partneren om at de hadde det bra, det var ikke andre de prøvde å overbevise... Anonymous poster hash: 3eb0f...ca0
Gjest Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Har flere slike venner på vennelisten min også, og har begynt å skjule de - siden jeg vet at forholdet deres i mellom er DRITT!
Østerdølen Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Som oftest er det de der mannen har noen på si,aldri er hjemme, og ungene oppfører seg som bortskjemte djevelyngel,som konstant legger ut slike statuser...Viktig å holde fasaden,vet du!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg har også slettet facebook, men uten unntak var det de som var mest forelsket på facebook som slet mest på privaten. Det virket som de prøvde å overbevise seg selv og partneren om at de hadde det bra, det var ikke andre de prøvde å overbevise... Anonymous poster hash: 3eb0f...ca0 Glemte det siste... Grunnen til at det ikke var andre de prøvde å overbevise var fordi de klagde på hverandre til oss andre for deretter å poste en "hjertestatus" en time senere... Anonymous poster hash: 3eb0f...ca0
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg har en helt fantastisk kjæreste, og vi har det veldig godt sammen. Noen ganger blir jeg litt overveldet over hvor heldig jeg er. Da får jeg lyst til å fortelle hele verden om det! Jeg nøyer meg ofte med å sende en snap eller kanskje et hjerte eller legge et MORSOMT bilde på tidslinjen, fordi jeg vet at det finnes folk som deg Og selvsagt - de mest kleine kjærlighetserklæringene sparer jeg til vi er under fire øyne. Det fortjener det, synes jeg. Jeg tror ikke folk prøver å dekke over noe som helst, jeg tror bare de prøver å understreke det fineste de opplever, og gjøre det større og få det til å vare så lenge som mulig. Ingenting galt med det, selvom det kan bli litt kleint. Anonymous poster hash: b6990...242
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #8 Skrevet 3. oktober 2015 Samme erfaring som de over forteller om. De som hele tiden kommer med slike kommentarer på fb har uten unntak vist seg å gå fra hverandre. Jeg tror de gjør det av flere grunner. Ikke bare for å skjule hvordan de faktisk har det, men også i et litt desperat forsøk på å overbevise seg selv og partneren at de har det bra sammen. Jeg har ellers en venninne som stadig skryter av mannen sin, eller forteller hvor heldig hun synes hun er med livet og mannen. Men hun gjør det på en slik måte at det aldri er klissete, det er ikke skryt, hun er bare genuint positiv og hun og mannen har et sjeldent godt forhold hvor begge fokuserer på at den andre skal ha det bra, de gjør ting de vet gleder den andre daglig. Ofte bare småting, men jeg tror det er viktig - de ser hverandre. Alle vet at de er slik og måten hun skriver sine oppdateringer på gjør at andre også blir glade av det. Så det finnes unntak, men det har mye med hvordan man skriver det. Anonymous poster hash: 8f556...3d0
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #9 Skrevet 3. oktober 2015 Ahhhh ja, har et par sesielt hvor hun ser ut som ei traktorlesbe mens han liker menn. " Åhhhh se hvor flott vi har det og koser oss i armkroken til hverandre" :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Anonymous poster hash: 3e8fb...993
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #10 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg er lykkelig med min samboer, og jeg lager gjerne skrytestatuser. Blir ikke mer enn maks 1 gang annenhver mnd eller noe, men det er overhodet ikke fordi jeg skjuler noe. Det er fordi jeg faktisk er lykkelig og stolt, og vil vise det. Anonymous poster hash: 98068...b14
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #11 Skrevet 3. oktober 2015 Det jeg irriterer over er de som må poste bilder av seg selv HVER gang de trener. Greit en gang i blant men når det blir nesten hver dag så blir det nesten komisk! Har spesielt en venninne som gjør dette. Bilde av at hun står posert i treningsklær helfigur eller hvor hun later som hun tar i med en manual. Med tekst som: wop wooop!!! Frisk og rask på morgenen!💪👏👍 Flott det men hvorfor poste dette hver dag???? Og ja jeg trener jeg og men for meg selv ikke for å poste helprofil bilde i speilet på senter hver dag! 😝 Anonymous poster hash: 0a9ad...d4d
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #12 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg og mannen har det fantastisk sammen. Jeg skriver ikke er ord om det på facebook. Ikke har vi profilbilde med hverandre på, ikke gratulerer jeg han med dagen på facebook. Et par av de ivrigste vet jeg sliter i forholdet. Anonymous poster hash: 5c7e1...9c4
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #13 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg har heldigvis ikke mange av dem på lista, men dessverre noen..Det beste (egentlig mest trist) var da en bekjent la ut på fb at de var på kjærestetur til NYC og skrøt av hvor flott og romantisk de hadde det "viktig å nyte livet" etc, når sannheten var at hun to uker før hadde funnet ut at samboeren hennes hadde et forhold til sin eks og hadde holdt på med henne i ett år! Dama han hadde dumpet for henne den gang de selv ble sammen.. Hennes måte å fikse dette var å bestille kjærestetur og late som det aldri hadde skjedd.. For oss som kjente alle tre partene ble dette bare patetisk.. Ei annen er veldig kjapp til å skryte av sin heeeerlige romantiske mann på fb. Men dette prakteksemplaret av en mann har hatt et forhold til en annen mor i klassen til barnet deres i lang tid. Hun vet ikke at folk vet om det. Så hun forguder sin mann på fb samtidig som hun sender hatmeldinger og trusler til elskerinna.. Så har du henne som kringkastet på fb at hennes mann var en dritt og kunne brenne i helvete fordi han hadde vært utro. Hun forbannet ham og hang ham ut offentlig minst hver uke. Så plutselig skulle de visst prøve på nytt, og tre måneder etter var alt peaches and rainbows.... Men ellers legger mine andre fb-venner ut normale "skrytemeldinger" og det er jo bare koselig Anonymous poster hash: 55ff7...c58
Gjest Skrevet 3. oktober 2015 #14 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg og mannen har det fantastisk sammen. Jeg skriver ikke er ord om det på facebook. Ikke har vi profilbilde med hverandre på, ikke gratulerer jeg han med dagen på facebook. Et par av de ivrigste vet jeg sliter i forholdet. Anonymous poster hash: 5c7e1...9c4 Nettop! De som virkelig har det bra i et forhold, trenger ikke skryte om det
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #15 Skrevet 3. oktober 2015 Bryr meg ikke om hva andre poster eller ikke. Å irritere seg over Facebook sier jo litt om livet deres. Livet er mye mer enn Facebook. Anonymous poster hash: becb4...bd9
Gjest Darwinia:-) Skrevet 3. oktober 2015 #16 Skrevet 3. oktober 2015 Skjønner akkurat hva du mener. Jeg og mannen har vært sammen i snart 15 år. Jeg elsker ham til verdens ende og tilbake, men det sier jeg TIL HAM, jeg skriver det ikke på facebook! Vi har vært sammen lenge og er ikke nyforelskede lengre. En venninne av meg og mannen hennes fremsto som nyforelskede på Facebook, etter 9 år sammen. For å være helt ærlig så var jeg litt misunnelig og tenkte at de var veldig heldige som hadde klart å beholde den nyforelskede følelsen gjennom 9 år med studier, arbeidsledighet, svangerskap, barn osv. Da hun fortalte at de var i ferd med å gå ifra hverandre, skjønte jeg ingenting. Om du har noe positivt du ønsker å dele så gjør for all del det. Om du har noe negativt du ønsker å dele så gjør for all del det også. Men sitt ikke der å lyv!!!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #17 Skrevet 3. oktober 2015 Ahhhh ja, har et par sesielt hvor hun ser ut som ei traktorlesbe mens han liker menn. " Åhhhh se hvor flott vi har det og koser oss i armkroken til hverandre" :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Anonymous poster hash: 3e8fb...993 Ikke fra trønderlag vel? Har ei sånn som passet beskrivelsen perfekt ;-) Anonymous poster hash: 2af35...086
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #18 Skrevet 3. oktober 2015 De er i samme kategori som de par som har felles facebookprofil Anonymous poster hash: 1399c...44b
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #19 Skrevet 3. oktober 2015 Ahhhh ja, har et par sesielt hvor hun ser ut som ei traktorlesbe mens han liker menn. " Åhhhh se hvor flott vi har det og koser oss i armkroken til hverandre" :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Anonymous poster hash: 3e8fb...993 Ikke fra trønderlag vel? Har ei sånn som passet beskrivelsen perfekt ;-) Anonymous poster hash: 2af35...086 Hehe nei. Lengre syd Anonymous poster hash: 3e8fb...993
Morshjertet <3 Skrevet 3. oktober 2015 #20 Skrevet 3. oktober 2015 Legger ut det som opptar meg i livet jeg, og det er mannen,barna,venner og ting vi gjør på i hverdagen og i helger. Sikkert noen som ikke tåler å se andres lykke, men de om det sier nå jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå