Vero94 Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Hei,hadde en spontanabort for 12 dager siden og blør litt ennå.. Var på ultralyd 6 dager etter og, da sa de at livmora hadde trekkt seg, sammen så ut som jeg var 5-6 uker på veg.. Men kvalmen forsvant helt den dagen jeg begynnte og blø! Men har fortsatt symptomer som trøtthet vondt i hode sulten hele tia, ble akuratt 12 uker og mista på dagen, jeg ble 12 uker! Har mistet veldig mye blod og, så lurer veldig på hvor lenge man vil blø sånn ca? Og tok en graviditettest, idag, og den er sterk positiv enda. Har hørt flere som har fått negativ test etter en spontanabort, bare noen dager etter.. Takker for svar!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Du kommer nok til å blø i en uke eller to til, kan jeg tenke meg, og graviditetstesten kommer nok til å være positiv i to-tre uker til. Sender en klem. Anonymous poster hash: 17e54...13d
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg mistet også i uke 12 Skjedde nettopp og lurer på det samme Anonymous poster hash: 18c24...ef2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå