Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Hvordan får man opp de rare fjesene man kan lage på snapchat?gjør jeg feil?har kamera nært ansiktet og trykker på skjermen..da kommer det opp en sirkel og mere skjer ikke Anonymous poster hash: e49a9...f92
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Prøv å ta tlf litt vekk fra ansiktet ditt samtidig som du trykker på fjeset 👍🏼😊 Anonymous poster hash: 3639c...39f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Prøvd det også uten hell...så rart Anonymous poster hash: e49a9...f92
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Når sirkelen kommer opp må du "bla" i den, så kommer de forskjellige ansiktene frem. Du skal egentlig se alternativene til høyre for sirkelen, men noen ganger kommer ikke dette opp. Men du ser at ansiktet ditt blir markert? Det funker ikke hos meg når jeg har briller på da...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Hold kameraet litt vekk fra ansiktet, men pass på at det er nok lys slik at ansiktet ditt blir oppdaget. Trykk og hold midt på fjeset ditt til du får opp en maske eller noe lignende som markerer ansiktet ditt. Da vil alle de forskjellige greiene komme opp nede på høyre side og da bare blar du til den su vil ha Anonymous poster hash: 6faab...559
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Hvordan får man opp de rare fjesene man kan lage på snapchat?gjør jeg feil?har kamera nært ansiktet og trykker på skjermen..da kommer det opp en sirkel og mere skjer ikke Anonymous poster hash: e49a9...f92 Hvilken tlf har du? Jeg har en samsung og der fungerte ikke den funskjonen før i går. Anonymous poster hash: 1fc35...add
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 Hvordan får man opp de rare fjesene man kan lage på snapchat?gjør jeg feil?har kamera nært ansiktet og trykker på skjermen..da kommer det opp en sirkel og mere skjer ikke Anonymous poster hash: e49a9...f92 Hvilken tlf har du? Jeg har en samsung og der fungerte ikke den funskjonen før i går. Anonymous poster hash: 1fc35...add Du kan prøve å gå inn på playbutikken og oppdatere sbapchat, hvis det er mulig. Anonymous poster hash: 1fc35...add
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå