Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg er gift og har ikke värt utro. Men min partner har jo värt utro flere ganger, Så jeg har jo begynt å miste lysten på ho. Og det som er värre er at vi har barn, og hvis jeg drar så lurer jeg på hva vil hende med mine barn? Får jeg som mann full rett til dem? For jeg vet ikke om jeg kan bare dra. Klarer ikke bre det uten at mine barn er med meg. For slik det er nå så klarer hon ikke sine barn tenker jeg, for å gå frå partner til partner er ikke noe for mine barn mener jeg. Derfor har jeg valgt til å bli enda. Men mitt spörsmål er. Hva gjör jeg? Håper på noen gode forslag om dette? Hilsen en som har värt gift i mer en 20 år Anonymous poster hash: ca666...60f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Du får nok ikke automatisk foreldreretten fordi hun har vært utro eller har mange partnere. Med mindre hun er enig da. Dere må prøve å bli enige om en fordeling, ellers så blir det rettssak, med barnas baste i fokus. Det vanligste er vel fortsatt (hvis det blir rettssak) at mor får hoveddelen av samværet og far annenhver helg e.l? Anonymous poster hash: 95a0a...c1b
georg340 Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Ja for jeg blir lite frusterert på dette. Men har valgt til å ikke å dra. Men hva synes du jeg skal gjöre? Väre utro mot henne som ho er mot meg?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Du foreslår åpent forhånd om du vil ligge med andre og er okay med at hun gjør det. Jeg ville fres lått terapi. Jeg hadde ikke orket å bli i et sånt forhold! Hvor gamle er barna? Anonymous poster hash: 42a1d...a28
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Kjør på Alle ligger med alle Det er til barnas beste ...er det ikke...? Anonymous poster hash: f58d5...64b
georg340 Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Mine barn er 8 og 11 og 3. Og vel har ikke tenkt et åpent forhold, men. Det ser jo slik ut at vi har det. Mange ganger har jeg tenkt å dra. Men synes jo synd på de stakars barna. Derfor blir jeg enda. Og du jeg vet ikke om jeg er far til det minste barnet enda jeg da. Murlig , og murlig ikke.
georg340 Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 Kjør på Alle ligger med alle Det er til barnas beste ...er det ikke...? Anonymous poster hash: f58d5...64b ja murlig det, men slik er ikke jeg. Jeg synes det ikke er bra för barna at den ene parten er borte om natta og at den ene er hjemme
georg340 Skrevet 3. oktober 2015 #8 Skrevet 3. oktober 2015 Du foreslår åpent forhånd om du vil ligge med andre og er okay med at hun gjør det. Jeg ville fres lått terapi. Jeg hadde ikke orket å bli i et sånt forhold! Hvor gamle er barna? Anonymous poster hash: 42a1d...a28 Du foreslår åpent forhånd om du vil ligge med andre og er okay med at hun gjør det. Jeg ville fres lått terapi. Jeg hadde ikke orket å bli i et sånt forhold! Hvor gamle er barna? Anonymous poster hash: 42a1d...a28 Var jo ikke tenkt det, men. Det ser jo slik ut- Mine barn er 3-8 og 11. Og vet enda ikke om jeg er far til den siste. Murlig og murlig ikke. Ho vet ikke selv engang. Så ja jeg har lyst til å gi opp, men tenker jo på barna, derfor er jeg her enda.
happyhappyme Skrevet 3. oktober 2015 #9 Skrevet 3. oktober 2015 Du foreslår åpent forhånd om du vil ligge med andre og er okay med at hun gjør det. Jeg ville fres lått terapi. Jeg hadde ikke orket å bli i et sånt forhold! Hvor gamle er barna?Anonymous poster hash: 42a1d...a28 Du foreslår åpent forhånd om du vil ligge med andre og er okay med at hun gjør det. Jeg ville fres lått terapi. Jeg hadde ikke orket å bli i et sånt forhold! Hvor gamle er barna?Anonymous poster hash: 42a1d...a28 Var jo ikke tenkt det, men. Det ser jo slik ut- Mine barn er 3-8 og 11. Og vet enda ikke om jeg er far til den siste. Murlig og murlig ikke.Ho vet ikke selv engang. Så ja jeg har lyst til å gi opp, men tenker jo på barna, derfor er jeg her enda. Da må du velge om du vil vere far til barna eller ikke. Om det biologiske betyr noe tar du DNA test. Du kan jo gå fra kona de og prøve å få hovedomsorg eller 50-50.. tror du trenger å snakke med noen, ta kontakt med familievernkontoret eller parterapaut. Vil hun jobbe for forholdet da? Snakker dere sammen?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #10 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg tror terapi er det beste. Skaff deg hjelp selv også, ikke bare parterapi. Det å oppleve svik på denne måten kan være tøft å takle, og det at du foreløpig ikke vet om minste barnet er ditt er også en stor belastning. Om du har trodd at du har vært pappa til minste barnet, så se om du kan fortsette å behandle dette barnet som ditt på lik linje som de andre, selv om det kanskje ikke er det. Du har vært barnets pappa på alle måter i tre år, det ER du som er pappa for barnet, selv om du kanskje ikke er biologisk far. Om du trekker deg unna barnet så vil det være traumatisk for barnet, og det vil ikke forstå at søskene skal få møte pappa, men ikke det. Så uansett hva som skjer håper jeg du fortsetter å være pappa for dette barnet i praksis om du ikke blir tvunget bort fra barnet. Du og kona trenger definitivt hjelp til å snakke sammen, til å kommunisere. Det at hun har vært utro gir deg ikke mer rett på barna enn henne. Det som er avgjørende er hvem som har hatt mest av omsorgsoppgavene, hvem barna er tryggest på. Kan du vise til at du har vært mer med barna enn henne så har du nok større sjanser for hovedsamvær. Men uansett - kom dere til parterapi, dere må kommunisere uansett om dere holder sammen eller går fra hverandre. Lykke til Anonymous poster hash: c2de1...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå