Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg jobber med forholdet og prøver alltid å være hyggelig. Han legger seg aldri i selen for å gjøre noe for meg. Eksempel fra i dag: Han var en tur på byen i går. Vi skulle på tur i dag. Jeg sa til han i går at han bare måtte kose seg og at jeg kunne stå opp med barna og kjøre dit vi skulle så han kunne være ute en stund. Jeg sto opp, stelte barna, fant frem klær, smurte niste og vekket han. Han ordner seg seg selv og setter seg i sofaen i påvente av at jeg er klar. Så kommer vi i bilen. Jeg har da stresset som fy og har en skive i hånden. Mannen setter seg inn i passasjersetet og har da altså laget kaffe på termoskopp. Kun til seg selv. ARRG. Hvorfor må han være sånn? Anonymous poster hash: c6a37...ae3
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Fordi du lar han være sånn? Anonymous poster hash: d9c2b...ee5
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Fordi du lar han være sånn? Anonymous poster hash: d9c2b...ee5 Har tatt det opp til det kjedsommelige, men han er bare ikke den omtenksomme typen. Hverken mot meg eller mot andre. Hi Anonymous poster hash: c6a37...ae3
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Som vi alle vet; Du kan ikke forandre andre, bare deg selv. Da har du to valg. Enten forandrer du deg selv, slik at du godtar ham slik han er. Eller så går du fra ham, og finner en som er mer det du er ute etter. Jeg gjorde det siste (ingen barn med i bildet), og det var det smarteste jeg noen gang har gjort. Nå har jeg vært sammen med en annen i seks år, og han ER slik jeg vil at en mann skal være. Anonymous poster hash: 983bf...345
SuperFries Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Ja men, kjære deg. Du sa jo til han at han kunne være ute, så skulle du ta ungene og ordne alt neste morgen. Det er da ikke hans feil at du er stressa. Du kunne jo bare satt alle de andre i bilen, og tatt der 5 min til å ordne det du skulle selv inne?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Ja men, kjære deg. Du sa jo til han at han kunne være ute, så skulle du ta ungene og ordne alt neste morgen. Det er da ikke hans feil at du er stressa. Du kunne jo bare satt alle de andre i bilen, og tatt der 5 min til å ordne det du skulle selv inne? Poenget her var vel at han ikke tok med kaffe til henne? En liten oppmerksomhet som hadde varmet litt, rett og slett. Anonymous poster hash: 1611e...efe
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Ja men, kjære deg. Du sa jo til han at han kunne være ute, så skulle du ta ungene og ordne alt neste morgen. Det er da ikke hans feil at du er stressa. Du kunne jo bare satt alle de andre i bilen, og tatt der 5 min til å ordne det du skulle selv inne?Poenget her var vel at han ikke tok med kaffe til henne? En liten oppmerksomhet som hadde varmet litt, rett og slett. Anonymous poster hash: 1611e...efe Nettopp. Og eksempelet illustrerer hvordan han er, det var ikke en isolert episode som i seg selv var helt krise. Hi Anonymous poster hash: c6a37...ae3
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg hadde aldri giddet å være sammen med en slik mann, fatter ikke hvorfor du er det, og hvorfor du har fått barn med han. Jeg er av den typen som ikke anbefaler samlivsbrudd, så jeg anbefaler parterapi for å prøve å forbedre tankegangen hans litt. Ellers som man reder ligger mann. Du har faktisk blitt sammen med en slik tosk, og fått barn med han... Huff, håper han får opp øynene. Anonymous poster hash: 78292...25a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #9 Skrevet 4. oktober 2015 Ja, kverk ham du. Slike som ham har ikke livets rett. Anonymous poster hash: 66dea...8d8
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #10 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg hadde aldri giddet å være sammen med en slik mann, fatter ikke hvorfor du er det, og hvorfor du har fått barn med han. Jeg er av den typen som ikke anbefaler samlivsbrudd, så jeg anbefaler parterapi for å prøve å forbedre tankegangen hans litt. Ellers som man reder ligger mann. Du har faktisk blitt sammen med en slik tosk, og fått barn med han... Huff, håper han får opp øynene. Anonymous poster hash: 78292...25a Hvorfor jeg har blitt sammen med han og fått barn med han? Vel, det begynte med hodestups forelskelse. Den første tiden var han veldig oppmerksom. Mannen er intelligent, attraktiv, velutdannet, har en god jobb, er flink med penger, lar meg reise på venninneturer osv. Men han er altså ikke oppmerksom og i går ville jeg kverke han. I dag føler jeg ikke for det. La meg spørre deg da, er din mann feilfri? Hi Anonymous poster hash: c6a37...ae3
SuperFries Skrevet 4. oktober 2015 #11 Skrevet 4. oktober 2015 Så bare lag en kaffe til deg selv, da. Er det så vanskelig? Det er ikke alltid man tenker på den andre. Eller du kunne bare spurt han. Gidder du lage en kaffe til meg også? Hvordan skal han vite at du også har lyst på en kopp kaffe i bilen? Hørt om å snakke sammen?
*Miss Marple* Skrevet 4. oktober 2015 #12 Skrevet 4. oktober 2015 Så bare lag en kaffe til deg selv, da. Er det så vanskelig? Det er ikke alltid man tenker på den andre. Eller du kunne bare spurt han. Gidder du lage en kaffe til meg også? Hvordan skal han vite at du også har lyst på en kopp kaffe i bilen? Hørt om å snakke sammen? Men å snakke sammen bør vel gå begge veier? Her har mannen fått kose seg og slappet av fordi hi tok seg av alt praktisk. Da skulle det vel bare mangle om han kunne spurt om hun ville ha en kaffekopp også? Det er ingen big deal, men jeg skjønner at hi der og da hadde lyst å kverke gubben. Virkelig😝
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #13 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg hadde aldri giddet å være sammen med en slik mann, fatter ikke hvorfor du er det, og hvorfor du har fått barn med han. Jeg er av den typen som ikke anbefaler samlivsbrudd, så jeg anbefaler parterapi for å prøve å forbedre tankegangen hans litt. Ellers som man reder ligger mann. Du har faktisk blitt sammen med en slik tosk, og fått barn med han... Huff, håper han får opp øynene. Anonymous poster hash: 78292...25a Hvorfor jeg har blitt sammen med han og fått barn med han? Vel, det begynte med hodestups forelskelse. Den første tiden var han veldig oppmerksom. Mannen er intelligent, attraktiv, velutdannet, har en god jobb, er flink med penger, lar meg reise på venninneturer osv. Men han er altså ikke oppmerksom og i går ville jeg kverke han. I dag føler jeg ikke for det. La meg spørre deg da, er din mann feilfri? Hi Anonymous poster hash: c6a37...ae3 Vet du hva, jeg vil faktisk påstå at min mann er tilnærmet feilfri. Han har mye omtanke for de rundt seg, spesielt for meg og våre barn. Typisk at han alltid kommer sist, i hans univers. Som han sier, det er han sin oppgave å sørge for sin familie 😊..og da snakker vi ikke om økonomi, men ting i hverdagen. Jeg klarer aldri å se for meg at han kun hadde ordnet kaffe til seg selv, hvis jeg hadde ordnet med barna og alt først.. Du er så fortvilet at du ville kverke ham i går, rart å lese ditt frekke svar her i dag! Mistenker at det ikke er bare mannen som er problemet i ditt forhold.... Anonymous poster hash: 60c6a...f1a
Mandala Skrevet 4. oktober 2015 #14 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg syns ikke eksempelet ditt var noe ille jeg da. Etter å ha vært på byen tenker man ikke like godt ganske enkelt og han regnet vel med at du hadde fikset deg kaffe selv for lenge siden. Hvis han aldri gjør noe for deg derimot kan jeg jo skjønne at du reagerer. Men den lille historien din var ikke noe å reagere på spør du meg.
the amazing spidermamma Skrevet 4. oktober 2015 #15 Skrevet 4. oktober 2015 Neste gang tar du bare kaffen elegant ut av hånda hans og sier 'så hyggelig at du lagde kaffe til meg!'.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #16 Skrevet 4. oktober 2015 For noen svar du får.. Hadde klikket! Det går an å være litt omtenksom? Iallfall etter alt du gjorde for ham! Må kunne forvente noe tilbake! Anonymous poster hash: 2ce28...de5
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #17 Skrevet 4. oktober 2015 For noen svar du får.. Hadde klikket! Det går an å være litt omtenksom? Iallfall etter alt du gjorde for ham! Må kunne forvente noe tilbake! Anonymous poster hash: 2ce28...de5 Men nå er jo HI kjempefornøyd og lykkelig jo 😂 Anonymous poster hash: 60c6a...f1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå