Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Begge mine barn har sovet kjempekorte dupper, ca.25 minutter...en sjelden gang kan minstemann slå til med en 1 timers!Jeg burde vell ikke klage siden han sover gjennom hele natta, men hadde vært greit å fått gjort noe eller bare slappet av litt iblant😝flere med kortduppebarn??🙈 Anonymous poster hash: c8eee...221
Lurifaxa Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Yes! Sønnen min sov bare 30 min 3 timer om dagen. Når han gikk over til en blund i løpet av dagen sov han ca en time. Det hjalp litt. ;-) men slitsomt at man aldri rekker å gjøre noe når det er så kort tid! Og så må man velge, skal jeg slappe av litt, eller skal jeg gjøre noe husarbeid?
Roheryn Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Min eldste var en superkortdupper. Maks en halvtime i ny og ne som baby, ammet minst annenhver time på natta. Ble bedre da hun kom i barnehage, så fra hun var ca 14 mn sov hun en times dupp etter lunsj. Hun har stort sett sovet natta igjennom fra vi sluttet å amme da, og etter at hun fikk "storseng" til toårsdagen har hun vært kjempelett å legge. Andremann sover foreløpig opp til tre timer i strekk på dagtid (rett nok bare i fanget/på ammeputa, men likevel), og en og annen firetimer på natta. Jeg vil ikke kalle ham en sovebaby, men han er bedre enn søstra 😛 han er bare sju uker da, så det kan fint snu 😂 med ham i fanget får jeg jo ikke gjort stort nå heller, men det er mer behagelig å sitte og lese enn å gå rundt å bysse frøken vil-ikke-sove for femtende gang den dagen 😂 Heldigvis har frøkna blitt sju år og selvgående i mellomtiden 😊
klishe89 Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Ja. Maks 30 min på dagtid, som regel 15-20 min. De siste ukene har det vært maks en time på natten i tillegg... I natt klinket hun til med to!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Uff ser noen har det værre ja🙈Han er verdens blideste gutt og sover hele natta så da må jeg vell få noe trøbbel også😝søster var ille!!!!!!!!Sover enda ikke særlig! Anonymous poster hash: c8eee...221
Lurifaxa Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Yes! Sønnen min sov bare 30 min 3 timer om dagen. Når han gikk over til en blund i løpet av dagen sov han ca en time. Det hjalp litt. ;-) men slitsomt at man aldri rekker å gjøre noe når det er så kort tid! Og så må man velge, skal jeg slappe av litt, eller skal jeg gjøre noe husarbeid? Skulle selvfølgelig stå 30 min 3 GANGER om dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå