Gå til innhold

Sover korte dupper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge mine barn har sovet kjempekorte dupper, ca.25 minutter...en sjelden gang kan minstemann slå til med en 1 timers!Jeg burde vell ikke klage siden han sover gjennom hele natta, men hadde vært greit å fått gjort noe eller bare slappet av litt iblant😝flere med kortduppebarn??🙈

Anonymous poster hash: c8eee...221

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes! Sønnen min sov bare 30 min 3 timer om dagen. Når han gikk over til en blund i løpet av dagen sov han ca en time. Det hjalp litt. ;-) men slitsomt at man aldri rekker å gjøre noe når det er så kort tid! Og så må man velge, skal jeg slappe av litt, eller skal jeg gjøre noe husarbeid?

Skrevet

Min eldste var en superkortdupper. Maks en halvtime i ny og ne som baby, ammet minst annenhver time på natta. Ble bedre da hun kom i barnehage, så fra hun var ca 14 mn sov hun en times dupp etter lunsj.

Hun har stort sett sovet natta igjennom fra vi sluttet å amme da, og etter at hun fikk "storseng" til toårsdagen har hun vært kjempelett å legge.

Andremann sover foreløpig opp til tre timer i strekk på dagtid (rett nok bare i fanget/på ammeputa, men likevel), og en og annen firetimer på natta. Jeg vil ikke kalle ham en sovebaby, men han er bedre enn søstra 😛 han er bare sju uker da, så det kan fint snu 😂 med ham i fanget får jeg jo ikke gjort stort nå heller, men det er mer behagelig å sitte og lese enn å gå rundt å bysse frøken vil-ikke-sove for femtende gang den dagen 😂

Heldigvis har frøkna blitt sju år og selvgående i mellomtiden 😊

Skrevet

Ja. Maks 30 min på dagtid, som regel 15-20 min.

De siste ukene har det vært maks en time på natten i tillegg...

I natt klinket hun til med to!

Skrevet

Uff ser noen har det værre ja🙈Han er verdens blideste gutt og sover hele natta så da må jeg vell få noe trøbbel også😝søster var ille!!!!!!!!Sover enda ikke særlig!

Anonymous poster hash: c8eee...221

Skrevet

Yes! Sønnen min sov bare 30 min 3 timer om dagen. Når han gikk over til en blund i løpet av dagen sov han ca en time. Det hjalp litt. ;-) men slitsomt at man aldri rekker å gjøre noe når det er så kort tid! Og så må man velge, skal jeg slappe av litt, eller skal jeg gjøre noe husarbeid?

Skulle selvfølgelig stå 30 min 3 GANGER om dagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...