Gå til innhold

Sår under heng på magen etter ks

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 mnd siden ks og nå har jeg et flott heng av hud på magen over arret. Der blir det fuktig og lukt, og sliter med at huden løsner. Huden på de to sidene som ligger inntil hverandre kleber seg liksom sammen og smelter av så det blir rødt og sårt. Prøvd å legge inn kompress der for å holde tørt men da setter huden seg på den og rives av når jeg tar den vekk. Redd for å dille for mye der også for føler at arret er så ferskt. Hva kan jeg gjøre? Det er vondt!

Anonymous poster hash: 90249...c48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta på talkum og så kompress. Observer det for du kan få sopp der.

Skrevet

Som hun over skriver. Du får det fjernet dersom det vedvarer og du er ferdig med å få barn.

Anonymous poster hash: 7e47b...d14

Skrevet

Vask og tørk godt, la det gjerne lufttørke. Påfør "sinkspray", fås på apoteket, la tørke. Legg kompresser mellom.

Min erfaring på jobb er at om du ikke får rett type talkum, vil det klumpe seg ved fukt og gjøre vondt verre.

Anonymous poster hash: 46582...9bf

Skrevet

Jeg fikk dekket operasjon.

Anonymous poster hash: 2b1f2...c97

Skrevet

har samme problem :( hvordan fikk du dekket operasjon?

(ikke HI)

Anonymous poster hash: 312b7...e84
Skrevet

Skjønner ikke hvordan det går an. Jeg hadde KS for 6 mnd siden og ikke antydning til heng en gang.

Håper det ordner seg, du burde få operasjonen dekket..!!

Anonymous poster hash: 26942...e26

Skrevet

Skjønner ikke hvordan det går an. Jeg hadde KS for 6 mnd siden og ikke antydning til heng en gang.

Håper det ordner seg, du burde få operasjonen dekket..!!Anonymous poster hash: 26942...e26

For et hjelpsomt svar!

Anonymous poster hash: 90249...c48

Skrevet

har samme problem :( hvordan fikk du dekket operasjon?

(ikke HI)

Anonymous poster hash: 312b7...e84

Jeg var hos fastlege som henviste til sykehus. Der spurte legen bl.a om jeg fikk sår under henget. Ja sa jeg. Så målte han henget for det må være minimum X cm hengende for å få dekket. Og det var det.

Så måtte jeg slanke meg til XX kg. Så ble jeg operert. 1.3 kg var det som ble fjernet. Stort arr.

Anonymous poster hash: 2b1f2...c97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...