Gå til innhold

Når du ser eksen har giftet seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og genuint er glad på hans vegne og gleder deg over å se han lykkelig :) Herlig lørdag!

Vil gratulere, men det kan jeg ikke.

Anonymous poster hash: 8e5fd...3fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så godt å se at noen kan glede seg over andres lykke - din tråd var den første her som fikk meg til å smile her i dag :)

Gratuler ham i tankene. Han vet nok at du har et godt hjerte og at du unner ham lykken :)

Anonymous poster hash: b722c...c4e
Skrevet

Det er så godt å se at noen kan glede seg over andres lykke - din tråd var den første her som fikk meg til å smile her i dag :)

Gratuler ham i tankene. Han vet nok at du har et godt hjerte og at du unner ham lykken :)

Anonymous poster hash: b722c...c4e

Det var godt å høre :)

Skrevet

Hvorfor kan du ikke gratulere?

Fordi han tror jeg var utro. Han måtte ha en grunn til at jeg slo opp. Det er helt greit han tror det hvis det hjelper han fordi jeg vet det ikke var tilfelle.

Skrevet

Ble glad på eksen sin vegne da han gifta seg. Samtidig var jeg glad for at jeg rakk å gifte meg før han. Bare to uker i mellom giftemåla.

Anonymous poster hash: d7929...c64

Skrevet

Ble glad på eksen sin vegne da han gifta seg. Samtidig var jeg glad for at jeg rakk å gifte meg før han. Bare to uker i mellom giftemåla.

Anonymous poster hash: d7929...c64

Ja, det kan jeg forstå.

Skrevet

Fordi han tror jeg var utro. Han måtte ha en grunn til at jeg slo opp. Det er helt greit han tror det hvis det hjelper han fordi jeg vet det ikke var tilfelle.

Aha. Kronglete men omtenksomt :).

Skrevet

Aha. Kronglete men omtenksomt :).

:) Hvis det hjelper så for all del.

Skrevet

Jeg har hatt den glede av å se exen min gå inn i 2 samboerskap og ett ekteskap. Hver gang har jeg vært glad på hans vegne og håpet at han har funnet noen som kan leve med ham, men ble ikke akkurat super overrasket når han i vinter forlot kone og 2 barn og flyttet 4 timer unna til ei ny dame han hadde møtt...

Må vel innrømme at denne gangen er jeg veldig likegyldig til om han er lykkelig eller ikke. Skammelig å forlate kone og 2 barn på den måten...

Skrevet

Nå venter min første ex sitt første barn, jeg er så glad på hans vegne. Endelig har han funnet seg en dame som han kan slå seg til ro med. Ett stebarn han forguder og snart ett lite nurk. Han kommer til å få gratulasjoner fra meg og mine barn, helt sikkert min mann også. En mann hele min familie er glad i, selv om vi sjeldent møtes. En herlig kar.

Faren til mine unger (ex) kommer jeg nok til å gratulere, men glad blir jeg ikke. Sist han fikk samboer sa ungene mine: stakkars dame som flytter inn til han. Hans sanne jeg kom tilsyne ettrhvert og dama forlot han rasende. Jeg fikk en tekstmld av henne i ettertid der hun unnskylte seg siden hun hadde tatt hans parti iforhold til ungene. Ungene nekter nemlig å være med hos han, selv etter utallige møter her og der er jeg det sorte fåret og nekter. Det er ungenes mening og ønsker som har blitt lagt til grunn.

Anonymous poster hash: ceb19...19c

Skrevet

Da min eks fortalte at han skulle bli pappa ble jeg så glad at jeg begynte å gråte. Unner han alt godt her i verden selv om det ikke ble oss. Han har møtt min nye samboer og vi har fortsatt sporadisk kontakt. Det er godt når det ender på en slik måte :) 

Anonymous poster hash: 50aa2...622
Skrevet

Jeg forstår dere som har dårlige opplevelser med eksene. Vi hadde et greit forhold, men var for ulike og hadde ulike verdier, det gjotde det vanskelig å ha et forhold. Jeg unner han likevel alt godt fordi han er en god mann som tar godt vare på venner og familie.

Skrevet

Jeg var til stede i eksens bryllup sammen med min mann. Fineste bryllupet jeg har vært i, fineste brudeparet jeg har sett og de hadde verdens fineste brudepike, nemlig vår felles datter 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...