Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Har mye jeg skal ned og vil gjerne ha litt resultater fort.. noen som har erfaringer med denne dietten? Anonymous poster hash: a0b1b...9cc
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Jepp. Gikk ned de siste syv kg på få uker. Trente hver dag og hadde kun ett oppkarbingsmåltid per uke. Anonymous poster hash: 57110...c0b
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Jepp. Gikk ned de siste syv kg på få uker. Trente hver dag og hadde kun ett oppkarbingsmåltid per uke. Anonymous poster hash: 57110...c0b Høres bra ut 😊 takk for svar Anonymous poster hash: a0b1b...9cc
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Kommer aldri til å gjøre det igjen med mindre jeg må for ikke å dø. Det er helt forjævli 😁 Anonymous poster hash: 85637...d9d
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Kommer aldri til å gjøre det igjen med mindre jeg må for ikke å dø. Det er helt forjævli 😁 Anonymous poster hash: 85637...d9d Enig med deg! Helt jævlig! Aldri vært så dårlig som når jeg gikk på den dietten. Anonymous poster hash: 83b14...916
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Jepp. Gikk ned de siste syv kg på få uker. Trente hver dag og hadde kun ett oppkarbingsmåltid per uke. Anonymous poster hash: 57110...c0b Høres bra ut 😊 takk for svar Anonymous poster hash: a0b1b...9cc Jeg hadde det forøvrig helt ok under dietten, men nå er jeg vant til et slags lavkarbokosthold ellers. På et punkt merket jeg at leptinnivåene var så høye at det begynte å påvirke psyken, men det gikk over med en heftig fruktfrokost Jeg er også flink til å lage mat og gjorde med flid med måltidene. Spiser du kun dampet torsk, brokkoli og cottage cheese blir det jo fryktelig ensidig...men alt går nå for en periode tenker nå jeg Anonymous poster hash: 57110...c0b
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg er slank I utgangspunktet men ville stramme opp litt før ferien. Gikk ikke ned mer enn 3 kg men vektnedgang var ikke et mål. Modererte dietten litt og holdt på 1 mnd. Eneste gangen jeg har sett 4 pack på magen min. Synes det gikk fint å holde meg til dietten, var aldri sulten men litt tung I mage og kjente at blodsukkeret ikke var så høyt akkurat. Anonymous poster hash: fed7f...d39
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #8 Skrevet 3. oktober 2015 Er psmf en variant av lavkarbo? Anonymous poster hash: 320ff...562
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #9 Skrevet 3. oktober 2015 Meg som svarte over her at jeg ikke vil gjøre det med mindre det er snakk om liv og død. Ser et par stykker har svart at de hadde det greit på dietten, at de tok en fruktfrokost og en modererte dietten litt. Da er det jo ikke lenger PSMF?! Og da er det ikke rart dere har en annen oppfatning heller.. PSMF er en ekstrem diett som ikke anbefales for å gå ned i vekt med mindre det er "krise". Typiske brukere er bodybuildere, skuespillere og andre som må gå fort ned i vekt. Evt. også andre som ikke bryr seg om å gå opp igjen etterpå! Til photoshoot osv. hvor det er viktig å se smashing ut en dag f.eks! Du skal i hovedsak spise ren protein, visse grønnsaker med lite karbohydrater og mye omega-3 blant annet. Husker ikke helt oppskriften, har prøvd mange ulike dietter når jeg har studert ernæring! Men jeg husker at 17 uker på Easylifediett med kun 5xpulver hver dag og en eske lakerol hver dag var barnemat i forhold.... Eneste gangen jeg har gitt opp før tida som var en uke... Juksa og jugde til de andre på gruppa for jeg orket ikke! Grein og var helt psykisk ustabil i flere dager. Fikk ikke sove om natta heller... Jeg ville aldri gjort det igjen. Rett og slett! Kunne like gjerne sultet... Anonymous poster hash: 85637...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå