Gå til innhold

Ex-"svigerforeldre" på Facebook.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en telefon fra min ex i går anngående dette.

Saken er at ja, vi var sammen i vel 8 måneder for ett år siden. Vi bodde aldri sammen, men vi traff hverandre hver helg og av og til i uka.

Han er fra England, men flyttet hit. Bor nå tilbake i England.

Jeg har truffet hans foreldre flere ganger; både at de kom til Norge på besøk og at vi dro på besøk til dem.

De er faktisk ganske OK folk, men vel, det fungerte ikke mellom deres sønn og meg.

De sier begge to at jeg er "more then welcome" til å besøke dem hvis jeg er i England.

Han er fremdeles litt bitter pga at jeg gjorde det slutt.

Nå mener han altså at jeg skal kutte ut all kontakt med hans foreldre, ja, all kontakt. Ikke engang på Facebook. Jeg skriver en del med hans mor anngående, ja, livet.

Han mener at da jeg gjorde det slutt med han så gjorde jeg også det slutt med hans familie.

Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 6f3c7...8ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tenker jeg at det kan ikke han bestemme.

Skrevet

Han har ingenting med hvem du er venner med

Skrevet

Ikke hans sak.. 

Anonymous poster hash: 9058f...1e7
Skrevet

Bitter mann. Du fortsetter som før.

Skrevet

Jeg har opplevd selv at familien min har holdt kontakt med en mann som jeg gjorde det slutt med, og det var en ganske rar situasjon. I din situasjon er det jo også slik at han opplevde å bli dumpet av deg, han er lei seg, og så holder familien hans kontakten med deg. Jeg forstår godt at han synes det er ubehagelig. Synes også det er litt tankeløst av moren hans å holde kontakten med sønnens eks uten å vær ehelt sikker på at det er i orden for ham. Men dette er noe han burde tatt opp med familien sin, ikke med deg. Selv om du har lov til å vise litt hensyn, du også. 

Anonymous poster hash: 86c6e...5f8
Skrevet

Tenker at både du og mora hans er voksne nok til å kunne velge venner selv. Jeg hadde ikke brydd meg om hva han mente og sa.

Anonymous poster hash: 1d490...061
Skrevet

Han bør ta det opp med mor si, ikke deg. Tenker at jeg skjlnner han godt, for all del. Men det er moren han skal fortsette å ha i livet sitt, da er det naturlig å ta praten med henne hvis dette sårer han.

Du gjør ingenting galt. Selvom det er litt merkelig... skjønte ikke hva sønnen din hadde med dette å gjøre, dog...

Anonymous poster hash: 52da9...931

Skrevet

Han bør ta det opp med mor si, ikke deg. Tenker at jeg skjlnner han godt, for all del. Men det er moren han skal fortsette å ha i livet sitt, da er det naturlig å ta praten med henne hvis dette sårer han.

Du gjør ingenting galt. Selvom det er litt merkelig... skjønte ikke hva sønnen din hadde med dette å gjøre, dog...

Anonymous poster hash: 52da9...931

Hun skriver vel at det ikke funket mellom deres (altså ex-"svigerforeldrenes") sønn og seg - altså mellom henne og eksen?

Skrevet

Jeg skjønner han godt jeg. Han blir stadig påminnet om deg. Får oppdateringer på alt du liker og kommenterer. Kan ikke du og ex svigermor ha kontakt på sms istedet?

Skrevet

Jeg er veldig glad for at mine foreldre ikke har holdt kontakten med mine ekser. Synes det er litt rart jeg at du ikke klarer å sette deg inn i hans situasjon.

Anonymous poster hash: 7db32...2d9

Skrevet

Du burde trekke deg tilbake. Dette blir veldig kleint om han får seg ny dame og svigers fortsatt har god kontakt med eksen! Hadde stilt seg annerledes om dere hadde hatt felles barn eller vært sammen i en mannsalder. Men 8 måneder... Hva ville du følt om situasjonen var motsatt? Din eks hadde fortsatt å holde kontakt med dine foreldre og de likte ham svært godt... ?

Anonymous poster hash: a205e...8a4

Skrevet

jeg hadde blitt rimelig forbanna om mannen min holdt kontakt med familien til exen. bruk hue litt da

Anonymous poster hash: a5c3b...e98
Skrevet

Man kan ikke bestemme over hvem andre skal ha kontakt med eller ikke. Voksne mennesker bestemmet det selv. Men jeg må ærlig innrømme at det er merkelig at den ene jeg er søstra til fortsatt har kontakt med min ekssamboer. Er over 10 år siden det ble slutt og vi var i lag i 5 år.

Anonymous poster hash: d51ef...ead

Skrevet

Jeg synes det er merkelig å opprettholde kontakten. Skjønner eksen din godt. Som ei over skriver,bruk hue litt da.

Anonymous poster hash: 07d1a...c72

Skrevet

Jeg har opplevd selv at familien min har holdt kontakt med en mann som jeg gjorde det slutt med, og det var en ganske rar situasjon. I din situasjon er det jo også slik at han opplevde å bli dumpet av deg, han er lei seg, og så holder familien hans kontakten med deg. Jeg forstår godt at han synes det er ubehagelig. Synes også det er litt tankeløst av moren hans å holde kontakten med sønnens eks uten å vær ehelt sikker på at det er i orden for ham. Men dette er noe han burde tatt opp med familien sin, ikke med deg. Selv om du har lov til å vise litt hensyn, du også.

Enig. Jeg synes det er litt egoistisk av deg HI. Det er dårlig gjort av deg å så splid mellom mor og sønn, og det er ganske ufint å ha et bein inni livet hans når det tross alt var du som gjorde det slutt.

Anonymous poster hash: 88655...f10

Skrevet

Ja dette blir merkelig! Veldig merkelig!

Anonymous poster hash: e7ddf...ac9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...