Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Hadde drept mannen min om han viste seg å være en av de... Håper for guds skyld at ingen av de har barn, og at det er straffbart de de driver med. Klarte bare lese overskriften! Anonymous poster hash: 27497...6c9
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Det finnes fedre blant dem. Det var en grusom artikkel. Anonymous poster hash: ec661...da4
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Det finnes fedre blant dem. Det var en grusom artikkel. Anonymous poster hash: ec661...da4 Fysj... Orka ikke lese, høygravid og hormonell, har to barn fra før. Ikke noe for meg akkurat nå! Anonymous poster hash: 27497...6c9
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Han ene som ble konfrontert svarte i alle fall at han hadde det bra sammen med henne han var sammen med nå. Står ikke noe om hvorvidt han har barn, men det går i alle fall en kvinner rundt i Norge fullstendig intetanende om at mannen hun er sammen med har lastet ned filer med navn som ikke levner tvil om at det er overgrepsinnhold. (Finnes selvsagt mer enn en, også!) Anonymous poster hash: fb843...440
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Han ene som ble konfrontert svarte i alle fall at han hadde det bra sammen med henne han var sammen med nå. Står ikke noe om hvorvidt han har barn, men det går i alle fall en kvinner rundt i Norge fullstendig intetanende om at mannen hun er sammen med har lastet ned filer med navn som ikke levner tvil om at det er overgrepsinnhold. (Finnes selvsagt mer enn en, også!) Anonymous poster hash: fb843...440 Ja fy faen De har vel ikke lov til å gi ut navn? Er jo viktig at sånne blir fulgt med på evt straffet ift fare for egne barn, og at partneren får vite dette... ! Anonymous poster hash: 27497...6c9
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Han ene som ble konfrontert svarte i alle fall at han hadde det bra sammen med henne han var sammen med nå. Står ikke noe om hvorvidt han har barn, men det går i alle fall en kvinner rundt i Norge fullstendig intetanende om at mannen hun er sammen med har lastet ned filer med navn som ikke levner tvil om at det er overgrepsinnhold. (Finnes selvsagt mer enn en, også!) Anonymous poster hash: fb843...440 Ja fy faen De har vel ikke lov til å gi ut navn? Er jo viktig at sånne blir fulgt med på evt straffet ift fare for egne barn, og at partneren får vite dette... ! Anonymous poster hash: 27497...6c9 De har "lov" til å overlate materialet sitt til politiet, men jeg vet ikke om de kommer til å gjøre det. Trolig ikke. Dagbladet gjorde heller ikke det den gangen de hadde en Magasinet-artikkel om grooming, der de konfronterte voksne menn som avtalte sextreff med veldig unge jenter (rundt 13 år). Anonymous poster hash: fb843...440
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 Disse folkene finnes - dessverre. En av dem er faren til "Kine". "Kine" er mi bestevenninne. Jeg velger å annonymisere henne, selv om hun har stått frem sel "Kine" var 8 år første gangen hennes far voldtok henne. Dette skjedde hyppig frem til hennes foreldre skilte seg da hn var 16 år. Faren hennes hadde da funnet flere ofre, blant annet sin egen søster. Til nå har det kommet frem 38 ofre bare til denne mannen. Saken til "Kine" og hennes tante har dessverre blitt henlagt pga av foreldresestiden. Mannen går fremdeles fri, tre av sakene kommer opp snart. Anonymous poster hash: ff2f1...51e
Mamma til 2 søte Skrevet 3. oktober 2015 #8 Skrevet 3. oktober 2015 Grusomt! Og han som ikke skjønte selv at det var galt!!!! Jeg koker😠
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #9 Skrevet 3. oktober 2015 Enkelte kriminelle handlinger burde ført til at man ble fraktet til en øde øy, og så fikk man klare seg selv. Send dem alle til Jan Mayen. Enkelt og greit. Så kan de "kose seg" med hverandre. Jeg har absolutt null sympati med slike folk. Men ønsker ikke at mine skattepenger skal betale for at de skal få mat i fengsel. Og dødsstraff er for enkelt. Send dem til iskalde og matfattige Jan Mayen. Enkelt og greit. La dem lide. Anonymous poster hash: 5f7f4...055
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #10 Skrevet 3. oktober 2015 Enkelte kriminelle handlinger burde ført til at man ble fraktet til en øde øy, og så fikk man klare seg selv. Send dem alle til Jan Mayen. Enkelt og greit. Så kan de "kose seg" med hverandre. Jeg har absolutt null sympati med slike folk. Men ønsker ikke at mine skattepenger skal betale for at de skal få mat i fengsel. Og dødsstraff er for enkelt. Send dem til iskalde og matfattige Jan Mayen. Enkelt og greit. La dem lide.Anonymous poster hash: 5f7f4...055 Støtter denne. Ble helt kvalm av å lese saken. Han ene som prøvde å unnskylde seg med at "de var jo sånn 10-12 år, og det så jo ikke ut som om de hadde det noe vondt...". Det var jo bare om de gråt at han ikke likte å se på det må vite. Anonymous poster hash: e3c8a...516
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #11 Skrevet 3. oktober 2015 Disse burde jo bli anmeldt av politiet, de viste jo trossalt noen av videone til kripos.. Og skyld er innrømt med gode bevis. Anonymous poster hash: 52101...cd8
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #12 Skrevet 3. oktober 2015 Begynte å lese men orket ikke mer når jeg kom til at det kun var ubehagelig å se film/bilder når barna gråt for da hadde de det ikke noe greit. Som om de som er tause av skrekk synes det er ok. Det blir en følelsesmessig overbelastning i hjernen min av å lese slik. Og ALL ÆRE til disse som har dette som jobb å ta disse som driver med slikt. Å se slike bilder og filmer daglig og bevare forstanden. Anonymous poster hash: cd481...4a0
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #13 Skrevet 3. oktober 2015 Altså, det jeg tenker ang. dette: Disse mennene (kanskje noen kvinner også?) burde fått kjenne på kroppen hvordan det er for et barn å utsettes for sånne ting, ting som de ikke vil, som de er redd for, som de får vondt av, som kommer til å ødelegge nattesøvnen for dem i årevis framover. Jeg vet ikke helt jeg, kanskje langvarig gruppevoldtekt over tid eller noe sånt? En gang i uka eller to. Før de må sendes på jobb med trusler om at noen de elsker må dø dersom de forteller noen om dette. Det er ingenting som gjør meg sintere enn overgrep mot barn. Jeg skrev over at dette er en grusom artikkel, men den gjorde meg også litt glad, for den viser at de kan aldri være trygge for ikke å bli avslørt. Anonymous poster hash: ec661...da4
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #14 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg måtte kaste opp når han ene fra Kripos forklarte hva han så på den ene filmen. Fy faen. Anonymous poster hash: 1f96b...dd4
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #15 Skrevet 3. oktober 2015 Flere av dem har barn, det står i "portrettene" av dem. Grusom sak, men godt de setter fokus på det og de som er identifisert er politiet varslet om. Alt står i artikkelen i VG. Dersom min mann hadde gjort noe slik skulle jeg personlig sørget for å få han fraktet til en øde øy. Jeg kjenner til flere saker med slike menn, dessverre. Anonymous poster hash: 7f41e...e38
Todii Skrevet 3. oktober 2015 #16 Skrevet 3. oktober 2015 Avskum. Skulle ønske vi hadde en Dexter som kunne ta seg av sånne folk. De burde stått i offentlig gapestokk sammen med vondteksmenn og seksualforbrytere
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #17 Skrevet 3. oktober 2015 Når folk er så tydlig skyldige. Er helt opplagt at de har lastet det, pluss mengden , da syns jeg absolutt det burde komme ut i offentligheten hvem desse avskummene er! Slik at livene deres ble like ødelagt som offerets ! Hadde dette vært min mann hadde jeg kuttet av visse kroppsdeler og latt jævelen blø ihjel!! Er det( noe dessverre det sikkert er) en slik syk person i mitt nabolag så vil jeg faktisk vite hvem det er, både så jeg aldri sender mitt barn i nærheten av han/henne og jeg kan gripe inn bare et barn går vedsiden av. Jeg fatter ikke at personvern skal komme frem for uskyldige barn her! Barn klare dessverre ikke si fra om dette selv og må ha hjelp eller beskyttelse fra andre! Å jeg blir så sint så sint!!! Anonymous poster hash: d20ce...228
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #18 Skrevet 3. oktober 2015 Når folk er så tydlig skyldige. Er helt opplagt at de har lastet det, pluss mengden , da syns jeg absolutt det burde komme ut i offentligheten hvem desse avskummene er! Slik at livene deres ble like ødelagt som offerets ! Hadde dette vært min mann hadde jeg kuttet av visse kroppsdeler og latt jævelen blø ihjel!! Er det( noe dessverre det sikkert er) en slik syk person i mitt nabolag så vil jeg faktisk vite hvem det er, både så jeg aldri sender mitt barn i nærheten av han/henne og jeg kan gripe inn bare et barn går vedsiden av. Jeg fatter ikke at personvern skal komme frem for uskyldige barn her! Barn klare dessverre ikke si fra om dette selv og må ha hjelp eller beskyttelse fra andre! Å jeg blir så sint så sint!!! Anonymous poster hash: d20ce...228 Tenk så stigmatiserende og forferdelig for barna til disse fedrene. Tenk om de har blitt utsatt for overgrep selv og hvilken skam de vil føle hvis hele verden får vite om det. Jeg er enig i at de burde henges ut, men ikke når det går på bekostning av barn. Anonymous poster hash: 7f41e...e38
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #19 Skrevet 3. oktober 2015 I mitt nabolag er det en pedofil. Han har sittet inne for det han har gjort, og har fått hjelp nok til å ikke gjøre det igjen. (Håper jeg!) Det finnes mange pedofile, og alle kjenner nok minst én, uten å vite det. Problemet er ikke at man er pedofil, problemet er hva man velger å gjøre med det. Nå ble jo denne informasjonen gitt til Kripos og de har verktøyene som skal til for å gi de sin straff, så dette blir nok nøye fulgt opp. Det er bare pinlig at en avis skal være den som avdekker det, og ikke Kripos som bør være de som gjør det Anonymous poster hash: bcffb...28c
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #20 Skrevet 3. oktober 2015 Når folk er så tydlig skyldige. Er helt opplagt at de har lastet det, pluss mengden , da syns jeg absolutt det burde komme ut i offentligheten hvem desse avskummene er! Slik at livene deres ble like ødelagt som offerets ! Hadde dette vært min mann hadde jeg kuttet av visse kroppsdeler og latt jævelen blø ihjel!! Er det( noe dessverre det sikkert er) en slik syk person i mitt nabolag så vil jeg faktisk vite hvem det er, både så jeg aldri sender mitt barn i nærheten av han/henne og jeg kan gripe inn bare et barn går vedsiden av. Jeg fatter ikke at personvern skal komme frem for uskyldige barn her! Barn klare dessverre ikke si fra om dette selv og må ha hjelp eller beskyttelse fra andre! Å jeg blir så sint så sint!!! Anonymous poster hash: d20ce...228 Tenk så stigmatiserende og forferdelig for barna til disse fedrene. Tenk om de har blitt utsatt for overgrep selv og hvilken skam de vil føle hvis hele verden får vite om det. Jeg er enig i at de burde henges ut, men ikke når det går på bekostning av barn. Anonymous poster hash: 7f41e...e38 Ja så ble de skilt å mannen flyttet til en ny by og traff deg! Ville du ikke ha vist at han var dømt for det han var dømt for?! Anonymous poster hash: d20ce...228
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #21 Skrevet 3. oktober 2015 Når folk er så tydlig skyldige. Er helt opplagt at de har lastet det, pluss mengden , da syns jeg absolutt det burde komme ut i offentligheten hvem desse avskummene er! Slik at livene deres ble like ødelagt som offerets ! Hadde dette vært min mann hadde jeg kuttet av visse kroppsdeler og latt jævelen blø ihjel!! Er det( noe dessverre det sikkert er) en slik syk person i mitt nabolag så vil jeg faktisk vite hvem det er, både så jeg aldri sender mitt barn i nærheten av han/henne og jeg kan gripe inn bare et barn går vedsiden av. Jeg fatter ikke at personvern skal komme frem for uskyldige barn her! Barn klare dessverre ikke si fra om dette selv og må ha hjelp eller beskyttelse fra andre! Å jeg blir så sint så sint!!! Anonymous poster hash: d20ce...228 Tenk så stigmatiserende og forferdelig for barna til disse fedrene. Tenk om de har blitt utsatt for overgrep selv og hvilken skam de vil føle hvis hele verden får vite om det. Jeg er enig i at de burde henges ut, men ikke når det går på bekostning av barn. Anonymous poster hash: 7f41e...e38 Ja så ble de skilt å mannen flyttet til en ny by og traff deg! Ville du ikke ha vist at han var dømt for det han var dømt for?! Anonymous poster hash: d20ce...228 Jeg er gift og har ingen planer om å gifte meg på ny. Jeg syns ikke barna trenger å få livet sitt blottet på den måten. De er uskyldige i det her. Jeg må nesten også, naivt nok, stole på de rundt meg. Jeg kan aldri sikre meg mot alt. Anonymous poster hash: 7f41e...e38
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #22 Skrevet 3. oktober 2015 Når folk er så tydlig skyldige. Er helt opplagt at de har lastet det, pluss mengden , da syns jeg absolutt det burde komme ut i offentligheten hvem desse avskummene er! Slik at livene deres ble like ødelagt som offerets ! Hadde dette vært min mann hadde jeg kuttet av visse kroppsdeler og latt jævelen blø ihjel!! Er det( noe dessverre det sikkert er) en slik syk person i mitt nabolag så vil jeg faktisk vite hvem det er, både så jeg aldri sender mitt barn i nærheten av han/henne og jeg kan gripe inn bare et barn går vedsiden av. Jeg fatter ikke at personvern skal komme frem for uskyldige barn her! Barn klare dessverre ikke si fra om dette selv og må ha hjelp eller beskyttelse fra andre! Å jeg blir så sint så sint!!! Anonymous poster hash: d20ce...228 Tenk så stigmatiserende og forferdelig for barna til disse fedrene. Tenk om de har blitt utsatt for overgrep selv og hvilken skam de vil føle hvis hele verden får vite om det. Jeg er enig i at de burde henges ut, men ikke når det går på bekostning av barn. Anonymous poster hash: 7f41e...e38 Ja så ble de skilt å mannen flyttet til en ny by og traff deg! Ville du ikke ha vist at han var dømt for det han var dømt for?! Anonymous poster hash: d20ce...228 Jeg er gift og har ingen planer om å gifte meg på ny. Jeg syns ikke barna trenger å få livet sitt blottet på den måten. De er uskyldige i det her. Jeg må nesten også, naivt nok, stole på de rundt meg. Jeg kan aldri sikre meg mot alt. Anonymous poster hash: 7f41e...e38 Ja alle barn er uskyldige i dette her, men ved og vite hvem de er de som laster ned, så mulig en kan forhindre nedlasting ( nå er det vel ikke rare straffen de får for nedlasting?! ), og overgrep , da folk blir mer på vakt når du veit at han nye som flyttet inn i gata er dømt for nedlasting Anonymous poster hash: d20ce...228
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #23 Skrevet 3. oktober 2015 Når folk er så tydlig skyldige. Er helt opplagt at de har lastet det, pluss mengden , da syns jeg absolutt det burde komme ut i offentligheten hvem desse avskummene er! Slik at livene deres ble like ødelagt som offerets ! Hadde dette vært min mann hadde jeg kuttet av visse kroppsdeler og latt jævelen blø ihjel!! Er det( noe dessverre det sikkert er) en slik syk person i mitt nabolag så vil jeg faktisk vite hvem det er, både så jeg aldri sender mitt barn i nærheten av han/henne og jeg kan gripe inn bare et barn går vedsiden av. Jeg fatter ikke at personvern skal komme frem for uskyldige barn her! Barn klare dessverre ikke si fra om dette selv og må ha hjelp eller beskyttelse fra andre! Å jeg blir så sint så sint!!! Anonymous poster hash: d20ce...228 Tenk så stigmatiserende og forferdelig for barna til disse fedrene. Tenk om de har blitt utsatt for overgrep selv og hvilken skam de vil føle hvis hele verden får vite om det. Jeg er enig i at de burde henges ut, men ikke når det går på bekostning av barn. Anonymous poster hash: 7f41e...e38 Ja så ble de skilt å mannen flyttet til en ny by og traff deg! Ville du ikke ha vist at han var dømt for det han var dømt for?! Anonymous poster hash: d20ce...228 Jeg er gift og har ingen planer om å gifte meg på ny. Jeg syns ikke barna trenger å få livet sitt blottet på den måten. De er uskyldige i det her. Jeg må nesten også, naivt nok, stole på de rundt meg. Jeg kan aldri sikre meg mot alt. Anonymous poster hash: 7f41e...e38 Ja alle barn er uskyldige i dette her, men ved og vite hvem de er de som laster ned, så mulig en kan forhindre nedlasting ( nå er det vel ikke rare straffen de får for nedlasting?! ), og overgrep , da folk blir mer på vakt når du veit at han nye som flyttet inn i gata er dømt for nedlasting Anonymous poster hash: d20ce...228 Det holder at politiet og familien til gjerningsmannen vet. Anonymous poster hash: 7f41e...e38
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #24 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg klarer ikke å lese den artikkelen. Jeg blir fysisk dårlig og kjenner spyet presse på bare av tanken på at det finnes barn som blir utsatt for slike grusomme ting. De som har som yrke å ta disse jævla folka er tøffe og har en mage av fjell. Og godt er det at det er noen som orker den kampen! Anonymous poster hash: b5eac...a06
Gjest vinterbrud Skrevet 3. oktober 2015 #25 Skrevet 3. oktober 2015 Disse avskummene burde bli buret inne og nøkkelen til cellen kastet. Forvaring på livstid for alle sammen. Og jeg håper virkelig at politiet får tilgang til all informasjonen VG har funnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå