Gå til innhold

Trenger tips!

Anbefalte innlegg

Gjest NattIsa
Skrevet

Har kjøpt meg ergobaby, og lille kidden liker og bli bært i den. Inne har han bare en tynn ullbody og sokker på...blir litt svett i håret der han ligger intil brystet, men kroppstemperaturen forøvrig er bra. Men tenkte å prøve meg på å børe ut, hva en unge skal ha på seg, kommer jo an på hvor varm eller kald ungen er fra før. Men i dag er det fint høstvær her. Meldt rundt 14 grader... Men jeg blir ikke klok på hva i huleste jeg skal klepå babyen. Bortsett fra en tynn ulllue jeg har, kanskje noen votter og tykke sokker, men hva med resten? Jeg har ikke en jakke som er stor nok til å gå rundt han....Da må han enten ligge på jakka mi (kan umulig være behagelig) :P Han kommer vel ikke til å fryse ihjel akkurat, men tar gjerne i mot tips.

Hvor mye strammer dere skulderstroppene....han klager ikke når han ligger inni der, sovner som regel, men han er så tett intil meg at han ikke kan snu på hodet så mye, eller kikke oppover. Nå er han bare tre uker da, og snur ikke kjeeeempe mye på hodet uansett, men er så redd for at jeg moser han, men da hadde han vel klaget. Strammer jeg ikke nok, til tross for at jeg føler at hofte beltet tar mye av vekten, føler jeg liksom at han henger bakover...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...