Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Vært sammen med mannen i 5 år. Venter nå barn. Jeg frykter athan er utro, men vil ikke gå rundt å snoke. Dummeste jeg gjør er kanskje å spørre? Han vil jo neppe si ja. Blitt avhengig av mobilen, tar den med seg hvor enn han går. Ligger den og lader tar han den ut av laderen for å ha med på do,for å smøre en skive osv.... Gått fra å ha sex 2-3 ganger i uka, til 1 gang i uka, ned til 1 gang per mnd. Han har slutta å sove i senga vår, sier hver kveld at han skal sove nede, men ender opp med å sove oppe på sofaen på loftstua. Osv... Anonymous poster hash: fdd4a...440
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Han sover sikkert nå, så ta tlf og sjekk da vel Anonymous poster hash: a748d...833
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Orker ikke snoke, det er siste steg evt. Dessuten sletter han nok ting fortløpende. Han er våken, vi har datteren hans her i helgen. Anonymous poster hash: fdd4a...440
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Klart han er utro. Bare si: jeg vet hva du driver med.. Nå er det nok. Nå får du si det som det er. Tipper han får hetta da. Anonymous poster hash: 9aaf3...1c2
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Evt si med en svært alvorlig mine: "Er det noe du ønsker å fortelle meg?" Og hvis han svarer nei så sier du: "det er mye bedre at hvis du har noe å fortelle meg så gjør du det nå, på egen oppfordring." 😉 Anonymous poster hash: a4567...fe7
Gjest Antarctica Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Eller si: Nå har vi vært sammen i 5 år, vi venter barn og jeg burde glede meg - vi skal jo ha en fremtid sammen! Men det er vondt å være meg, for det skjer ting her hjemme som gjør meg redd! Du har endret deg, du er blitt avhengig av mobilen, tar den med om så på do. Vi har nesten aldri sex mer, du sover ikke engang i senga vår! Så jeg merker jo at det er løgner, forstillelse og fortielse hvert minutt av dagen. Jeg foreslår at du kommer med sannheten nå. Du lurer bare deg selv." Anonymous poster hash: fdd4a...440
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 En mann innrømmer sjelden at en er utro. Jeg hadde mistanke og magefølelse i månedsvis, men han nektet, tilslutt så jeg på den gamle tlf hans, der kom all informasjon frem. han sa først at de hadde avsluttet lenge siden. Men jeg gikk til henne, og fant ut at de ahdde holdt på helt frem til nå.. Og dette er en jeg aldri hadde forestilt meg at var istand til dette. Så magefølelsen stemmer ofte... Anonymous poster hash: 4842e...228
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #8 Skrevet 3. oktober 2015 Takk for fine tips jenter ja jeg ser jo stadig vekk at magefølelsen stemmer når det kommer til sånt... Anonymous poster hash: fdd4a...440
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #9 Skrevet 3. oktober 2015 Eller si: Nå har vi vært sammen i 5 år, vi venter barn og jeg burde glede meg - vi skal jo ha en fremtid sammen! Men det er vondt å være meg, for det skjer ting her hjemme som gjør meg redd! Du har endret deg, du er blitt avhengig av mobilen, tar den med om så på do. Vi har nesten aldri sex mer, du sover ikke engang i senga vår! Så jeg merker jo at det er løgner, forstillelse og fortielse hvert minutt av dagen. Jeg foreslår at du kommer med sannheten nå. Du lurer bare deg selv." Anonymous poster hash: fdd4a...440 Ehhh, hva skjedde her? Pashla med anonymkoden til HI... Anonymous poster hash: da5dc...ad1
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #10 Skrevet 3. oktober 2015 Eller si: Nå har vi vært sammen i 5 år, vi venter barn og jeg burde glede meg - vi skal jo ha en fremtid sammen! Men det er vondt å være meg, for det skjer ting her hjemme som gjør meg redd! Du har endret deg, du er blitt avhengig av mobilen, tar den med om så på do. Vi har nesten aldri sex mer, du sover ikke engang i senga vår! Så jeg merker jo at det er løgner, forstillelse og fortielse hvert minutt av dagen. Jeg foreslår at du kommer med sannheten nå. Du lurer bare deg selv." Anonymous poster hash: fdd4a...440 Ehhh, hva skjedde her? Pashla med anonymkoden til HI... Anonymous poster hash: da5dc...ad1 Sikkert svart på innlegget mitt og fjernet all tekst for ikke å lage for lang tråd, så henger dette igjen? Gjort det selv. Hi Anonymous poster hash: fdd4a...440
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #12 Skrevet 3. oktober 2015 Anonymous poster hash: 4982c...7d1 Nei det gikk ikke 😏 Anonymous poster hash: 4982c...7d1
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #13 Skrevet 3. oktober 2015 Eller si: Nå har vi vært sammen i 5 år, vi venter barn og jeg burde glede meg - vi skal jo ha en fremtid sammen! Men det er vondt å være meg, for det skjer ting her hjemme som gjør meg redd! Du har endret deg, du er blitt avhengig av mobilen, tar den med om så på do. Vi har nesten aldri sex mer, du sover ikke engang i senga vår! Så jeg merker jo at det er løgner, forstillelse og fortielse hvert minutt av dagen. Jeg foreslår at du kommer med sannheten nå. Du lurer bare deg selv." Anonymous poster hash: fdd4a...440 Ehhh, hva skjedde her? Pashla med anonymkoden til HI... Anonymous poster hash: da5dc...ad1 Sikkert svart på innlegget mitt og fjernet all tekst for ikke å lage for lang tråd, så henger dette igjen? Gjort det selv. Hi Anonymous poster hash: fdd4a...440 Hvis jeg svarer på et innlegg, gidder jeg ikke først sitere det og så slette all teksten i innlegget jeg svarer på. Veit at det har skjedd før, at et innlegg som skulle være anonymt fikk med seg nicket. Anonymous poster hash: da5dc...ad1
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #14 Skrevet 3. oktober 2015 Det tekniske når det kommer til siteringer lever sitt eget liv på forumet, så hvordan siteringer ser ut kan variere, det varierer også hvor mye som blir slettet eller står igjen. Jeg tolket det som om Pashla glemte å sitere og bare skrev på under hvem hun svarte. Hi, jeg er enig med Pashla, si det som hun foreslo om du ikke vil snoke. Jeg er i utgangspunktet ikke for å snoke, men når mannen tydelig driver og lyver, da senkes grensen min på dine og andres vegne. Men det Pashla sa hørtes fornuftig ut. Om mannen blånekter for at han har svin på skogen, etter at du har sagt det, da kan du be ham bevise det, ved at du får se mobilen der og da. Klem til deg og lykke til! Anonymous poster hash: ee6f2...587
Gjest Antarctica Skrevet 3. oktober 2015 #15 Skrevet 3. oktober 2015 Eller si: Nå har vi vært sammen i 5 år, vi venter barn og jeg burde glede meg - vi skal jo ha en fremtid sammen! Men det er vondt å være meg, for det skjer ting her hjemme som gjør meg redd! Du har endret deg, du er blitt avhengig av mobilen, tar den med om så på do. Vi har nesten aldri sex mer, du sover ikke engang i senga vår! Så jeg merker jo at det er løgner, forstillelse og fortielse hvert minutt av dagen. Jeg foreslår at du kommer med sannheten nå. Du lurer bare deg selv." Anonymous poster hash: fdd4a...440 Ehhh, hva skjedde her? Pashla med anonymkoden til HI... Anonymous poster hash: da5dc...ad1 Haha, ja, jeg svarte henne med å klippe og lime fra hennes eget innlegg, og så klippet jeg ikke bort nok! (Ville ikke risikere å glemme noen av hennes poenger, de er viktige)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #16 Skrevet 3. oktober 2015 Det tekniske når det kommer til siteringer lever sitt eget liv på forumet, så hvordan siteringer ser ut kan variere, det varierer også hvor mye som blir slettet eller står igjen. Jeg tolket det som om Pashla glemte å sitere og bare skrev på under hvem hun svarte. Hi, jeg er enig med Pashla, si det som hun foreslo om du ikke vil snoke. Jeg er i utgangspunktet ikke for å snoke, men når mannen tydelig driver og lyver, da senkes grensen min på dine og andres vegne. Men det Pashla sa hørtes fornuftig ut. Om mannen blånekter for at han har svin på skogen, etter at du har sagt det, da kan du be ham bevise det, ved at du får se mobilen der og da. Klem til deg og lykke til! Anonymous poster hash: ee6f2...587 Skrev på under hvem hun svarte? Er ikke det ganske innlysende da? Du mener at det er greiere å gå tilbake for å kopiere Anonym koden til hi enn å bare kopiere sin egen tekst for så å sitere riktig? Eller bare enkelt og greit skrive under, dette var til hi. Henger ikke på greip. Anonymous poster hash: da5dc...ad1
Gjest Antarctica Skrevet 3. oktober 2015 #17 Skrevet 3. oktober 2015 Det tekniske når det kommer til siteringer lever sitt eget liv på forumet, så hvordan siteringer ser ut kan variere, det varierer også hvor mye som blir slettet eller står igjen. Jeg tolket det som om Pashla glemte å sitere og bare skrev på under hvem hun svarte. Hi, jeg er enig med Pashla, si det som hun foreslo om du ikke vil snoke. Jeg er i utgangspunktet ikke for å snoke, men når mannen tydelig driver og lyver, da senkes grensen min på dine og andres vegne. Men det Pashla sa hørtes fornuftig ut. Om mannen blånekter for at han har svin på skogen, etter at du har sagt det, da kan du be ham bevise det, ved at du får se mobilen der og da. Klem til deg og lykke til!Anonymous poster hash: ee6f2...587 Skrev på under hvem hun svarte? Er ikke det ganske innlysende da? Du mener at det er greiere å gå tilbake for å kopiere Anonym koden til hi enn å bare kopiere sin egen tekst for så å sitere riktig? Eller bare enkelt og greit skrive under, dette var til hi. Henger ikke på greip.Anonymous poster hash: da5dc...ad1 Jeg har forklart over. Hvis du vil vite mer, send meg en PM, men jeg er ikke tema for denne tråden.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #18 Skrevet 3. oktober 2015 Det tekniske når det kommer til siteringer lever sitt eget liv på forumet, så hvordan siteringer ser ut kan variere, det varierer også hvor mye som blir slettet eller står igjen. Jeg tolket det som om Pashla glemte å sitere og bare skrev på under hvem hun svarte. Hi, jeg er enig med Pashla, si det som hun foreslo om du ikke vil snoke. Jeg er i utgangspunktet ikke for å snoke, men når mannen tydelig driver og lyver, da senkes grensen min på dine og andres vegne. Men det Pashla sa hørtes fornuftig ut. Om mannen blånekter for at han har svin på skogen, etter at du har sagt det, da kan du be ham bevise det, ved at du får se mobilen der og da. Klem til deg og lykke til!Anonymous poster hash: ee6f2...587 Skrev på under hvem hun svarte? Er ikke det ganske innlysende da? Du mener at det er greiere å gå tilbake for å kopiere Anonym koden til hi enn å bare kopiere sin egen tekst for så å sitere riktig? Eller bare enkelt og greit skrive under, dette var til hi. Henger ikke på greip.Anonymous poster hash: da5dc...ad1 Jeg har forklart over. Hvis du vil vite mer, send meg en PM, men jeg er ikke tema for denne tråden. Hehe, utrolig hvordan ting eksalerer her inne. Samme hva som skjedde, jeg fikk et flott svar Anonymous poster hash: fdd4a...440
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå