Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Få en hel iskrem. Hva tenker du? Altså ikke smake, barnet har en egen is i hånda. Vi var på kafé idag og jeg føler vi får litt stygge blikk hvis hun får holde en is selv. Får sjelden is, men spiser vi så får hun! 18 mnd gammel. Anonymous poster hash: b46cc...f2e
beef sister Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 Kunne ikke brydd meg mindre. Sannsynligvis hadde jeg ikke lagt merke til det engang.
Chl85 Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 Tenker virkelig ikke noe over det... Hadde du derimot sagt at du gav 1 åringen en softis hver dag, så hadde jeg nok tenkt at det er unødvendig og ikke bra for helsa.... Men en smak av is i ny og ne er vel ikke farlig;) Hvis 4 åringen vår får en is på cafetur på en lørdag, så må vesla på 16 mnd få smake litt også. Hun blir helt krakilsk hvis storesøster får noe hun ikke får, men skikkelig bevrende underleppe også peker hun. Ikke at det skjer så ofte Da deler jeg og minste en is, så hun kan få litt hun og. De kan kjenne på urettferdighets følelsen de og Var lettere når vi bare hadde 1, for da kunne vi skjule isspisingen vår He he... Næh hadde ikke tenkt noe videre over det.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 En hel is? Hva skulle du ellers gjort, tatt den fra henne da hun var kommet halvveis? Hadde ikke tenkt over det, de må da få sin egen is de også. Hadde min gutt bare fått smake av meg mens alle andre fikk egen så hadde det blitt liv. Da lar jeg heller være å kjøpe til meg selv, så får jeg smake av ham. Anonymous poster hash: d05d0...7b3
❤lille stjerne❤ Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Tror ikke jeg hadde lagt merke til det engang, mer enn nok med å passe på mine to små. Minste hos meg fikk ofte en egen is i sommer hun (liten 1 åring). Men selvom hun elsker å få holde den selv så spiser hun ikke mye av den.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 Holy moly, hadde ringt barnevernet asap! Slutt å bekymre deg for hva andre tenker, HI! Om noen skulle bry seg om sånt, er det de som har et problem! Anonymous poster hash: c6a09...f68
Gjest Skrevet 3. oktober 2015 #8 Skrevet 3. oktober 2015 Er det noen som bryr seg med slikt? Virkelig?
Yellow Brick Road Skrevet 3. oktober 2015 #9 Skrevet 3. oktober 2015 Og jeg lurer på hvor dere finner alle disse menneskene med de stygge blikkene.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #10 Skrevet 3. oktober 2015 Hadde ikke tenkt noe over det. Anonymous poster hash: 98505...513
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #11 Skrevet 3. oktober 2015 De kikket sikkert fordi en ettåring med en is er skikkelig morsomt å se på og det blir endel gris. Hvorfor bry seg med hva andre tenker? Anonymous poster hash: e7bca...0bc
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #12 Skrevet 3. oktober 2015 Hadde ikke tenkt noe som helst. Får de egentlig i seg så mye før isen smelter? Anonymous poster hash: 4a2ff...d15
februarprins2013 Skrevet 3. oktober 2015 #13 Skrevet 3. oktober 2015 det er vel opp til hver enkel, min fikk også is når han var rundt 16-18mnd ingenting galt med det,så lenge det er en sjelden gang
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #14 Skrevet 3. oktober 2015 Med mindre det var en helt perverst stor softis/kuleis hadde jeg helt sikkert ikke lagt merke til det. Anonymous poster hash: e6fe4...97d
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #15 Skrevet 3. oktober 2015 Hadde tenkt at denne moren hadde veldig lyst på is siden en 1 åring ikke klarer å spise opp en hel en selv Anonymous poster hash: c2ade...c92
klishe89 Skrevet 3. oktober 2015 #16 Skrevet 3. oktober 2015 Det hadde jeg nok ikke fått med meg og hadde ikke tenkt over det.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #17 Skrevet 3. oktober 2015 Hadde tenkt at denne moren hadde veldig lyst på is siden en 1 åring ikke klarer å spise opp en hel en selv Anonymous poster hash: c2ade...c92 En ettåring klarer da utmerket godt å spise opp en is selv. Sikkert ikke en softis, men vår ettåring klarer da å spise en is ala pinup helt alene. Og nei, hun er ikke verken spesielt stor/tykk eller storspist. Anonymous poster hash: 47238...1b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå