Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Ja merkelig spm;-) Men om ett par som har katt går fra hverandre, kan de da ha samvær 50/50 eller er ikke det bra for en katt å bli flyttet på så mye? Alt man skal lure på!;-) Anonymous poster hash: 1a8b2...804
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 😂 stakkars katt! Anonymous poster hash: 132f8...aff
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #4 Skrevet 2. oktober 2015 Stakkars katt! Ikke for det, jeg har hatt hund 50/50... Anonymous poster hash: 83839...f00
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 Dagens 😂😂😂 Anonymous poster hash: c5fe5...abd
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #6 Skrevet 2. oktober 2015 Hehehe, jeg vet!😂 men begge vil ha katten! 😂 Anonymous poster hash: 1a8b2...804
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #7 Skrevet 2. oktober 2015 Herregud.....!! Herregud? Dette er faktisk ett seriøst spm:-) teit spm ja, men jeg må nesten vite om det er bra for katten:-) Anonymous poster hash: 1a8b2...804
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #8 Skrevet 2. oktober 2015 Er det du som også lurte på om vi fordelte krydder, dopapir og bakepapir? Og nei.. Man burde ikke ha delt omsorg for en katt med mindre dere bor i nærheten av hverandre.. Men da blir jo problemet; hvordan skal katten huske at dette er matmor-uke/matfar-uke? Anonymous poster hash: bcafe...17e
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #9 Skrevet 2. oktober 2015 Er det ute eller innekatte da? Er det utekatte blir den kanskje forvirret 😉 Men er jo folk som har med katta på hytta hver helg så går sikkert bra 😂 Anonymous poster hash: c5fe5...abd
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #10 Skrevet 2. oktober 2015 Den som bryr seg mest om kattens beste lar den andre få den... Anonymous poster hash: 5309d...0f2
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #11 Skrevet 2. oktober 2015 Nei er ikke samme dama;-) men pokker altså! Er jeg som skal flytte, så da er det eksen som burde ha katten da? Bruddet er en ting, værre å miste katten...😂 Anonymous poster hash: 1a8b2...804
Mumua Skrevet 2. oktober 2015 #12 Skrevet 2. oktober 2015 Her må jeg gripe inn som selverklært ekspert (ref. profilbildet) og si: Nei, dere kan ikke dele katten 50\50 for det er ikke bra for den. Her må dere sette kattens behov foran deres egne rett og slett Litt bekymringsfullt dersom du faktisk ikke skjønner dette av deg selv, men la gå ^^
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #13 Skrevet 2. oktober 2015 Nei er ikke samme dama;-) men pokker altså! Er jeg som skal flytte, så da er det eksen som burde ha katten da? Bruddet er en ting, værre å miste katten...😂 Anonymous poster hash: 1a8b2...804 Men vil han ha katten da? Anonymous poster hash: bcafe...17e
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #14 Skrevet 2. oktober 2015 Her må jeg gripe inn som selverklært ekspert (ref. profilbildet) og si: Nei, dere kan ikke dele katten 50\50 for det er ikke bra for den. Her må dere sette kattens behov foran deres egne rett og slett Litt bekymringsfullt dersom du faktisk ikke skjønner dette av deg selv, men la gå ^^ Men samvær da? Annenhver helg feks? Haha, ja jeg lurer jeg. Slipper ikke gullet mitt så lett ;-) Anonymous poster hash: 1a8b2...804
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #15 Skrevet 2. oktober 2015 Nei er ikke samme dama;-) men pokker altså! Er jeg som skal flytte, så da er det eksen som burde ha katten da? Bruddet er en ting, værre å miste katten...😂 Anonymous poster hash: 1a8b2...804 Men vil han ha katten da? Anonymous poster hash: bcafe...17e Ja! Vil veldig gjerne ha katten han.. Like mye som meg;-) Anonymous poster hash: 1a8b2...804
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #16 Skrevet 2. oktober 2015 Nei Galskap Anonymous poster hash: a5f86...464
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #17 Skrevet 2. oktober 2015 Nei er ikke samme dama;-) men pokker altså! Er jeg som skal flytte, så da er det eksen som burde ha katten da? Bruddet er en ting, værre å miste katten... Anonymous poster hash: 1a8b2...804 Har ikke noe problem med å forstå deg, men 50/50 er ikke kattens beste. Er det slik at dere begge to er like oppriktig glad i katten og at begge har tatt seg av katten like mye? Hvis så tenker jeg at den som tenker minst på seg selv og mest på katten bør gi slipp på den. Selv om det er forferdelig trist og alle instinkter sier kjemp for den. Hvis den ene har vært mer knyttet til den, vært den som har tatt seg mest av den, den som katten oppsøker mest, da synes jeg begge bør se at den bør beholde katten. Jeg tror ikke 50/50 er det beste for hverken katter, hunder eller barn... For din del håper jeg du får katten Anonymous poster hash: 5309d...0f2
Mumua Skrevet 2. oktober 2015 #18 Skrevet 2. oktober 2015 Her må jeg gripe inn som selverklært ekspert (ref. profilbildet) og si: Nei, dere kan ikke dele katten 50\50 for det er ikke bra for den. Her må dere sette kattens behov foran deres egne rett og slett Litt bekymringsfullt dersom du faktisk ikke skjønner dette av deg selv, men la gå ^^ Men samvær da? Annenhver helg feks? Haha, ja jeg lurer jeg. Slipper ikke gullet mitt så lett ;-) Anonymous poster hash: 1a8b2...804 Nei, en katt trenger å holde til på en plass. Enkelt og greit. Du må nesten bare finne en måte å forhandle med eksen på og se hva du kan tilby han mot at du får katten Det er muligens litt annerledes dersom det er snakk om en innekatt, da kan dere vel bytte litt på en gang i blant, men det kan være veldig stressende for ett dyr å være en kasteball mellom flere hjem. Noen katter er vante med det fra de er kattunger og kan bli med hvor som helst omtrent, men det er fåtallet.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #19 Skrevet 2. oktober 2015 Ååå.. Da blir det nok han som får katten, siden han skal bo i huset og jeg skal flytte. Så trist altså..:-/ vil jo såklart det beste for katten, var derfor jeg spurte her:-) men men... Anonymous poster hash: 1a8b2...804
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #20 Skrevet 2. oktober 2015 Ååå.. Da blir det nok han som får katten, siden han skal bo i huset og jeg skal flytte. Så trist altså..:-/ vil jo såklart det beste for katten, var derfor jeg spurte her:-) men men... Anonymous poster hash: 1a8b2...804 Hvis det er en utekatt så vil nok den ha det absolutt best der den er vant med å bo. Men veldig trist for deg! Skaff deg en ny katt så fort som mulig. Ikke for å erstatte den du har nå, men for å få fokuset bort fra savnet av den, og for å ha litt mer selskap i den store omveltningen det er å flytte fra mannen. En ny liten pelssjarmør kan gjøre underverk for sårede hjerter Anonymous poster hash: 5309d...0f2
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #21 Skrevet 2. oktober 2015 Nei det tror jeg ikke går så bra. Husk at katter knytter seg mye til stedet de bor i motsetning til hunder. Hunder knytter seg mer til menneskene. Anonymous poster hash: d1420...04d
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #22 Skrevet 3. oktober 2015 Nei det tror jeg ikke går så bra. Husk at katter knytter seg mye til stedet de bor i motsetning til hunder. Hunder knytter seg mer til menneskene. Anonymous poster hash: d1420...04d Det er en myte. Katter er territoriale, men de knytter seg mer til mennesker enn til steder. Anonymous poster hash: cbf4a...48e
aanonym Skrevet 3. oktober 2015 #23 Skrevet 3. oktober 2015 Bytt ut "katt" med "barn" og les tråden på nytt.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #24 Skrevet 3. oktober 2015 Mohahahahha. Kort svar ; nei. Eller jo? Kanskje? Er det prøvd før? Tenk så forvirrende. Jeg tipper den vil stikke av?! Anonymous poster hash: 69747...99f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #25 Skrevet 3. oktober 2015 Mas om å få den da! Anonymous poster hash: 69747...99f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå