Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Da vi ble sammen var han ganske slank og bra trent. Nå er han dvask og begynner få mage. 😳 Jeg for min del, har føda 2 barn, trener så mye og ofte jeg kan, de lille jeg får til! Men kroppen min er jeg faktisk veldig fornøyd med. Kan jeg si til mannen min at han kansje skal tenke på å begynne trene og endre kost?? Anonymous poster hash: 911b9...f97
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg hadde også sagt fra. Først og fremst fordi jeg tenkte på helsen hans. Som far har han plikt til å passe på helsen sin for å kunne være der for barna. Ikke utsette seg selv for unødvendige risikoer helsemessig. Og for det andre så ville jeg hatt problemer med å tenne på en overvektig mann. Jeg tenner ikke tenningsmønsteret mitt :/ Det å ta vare på egen kropp sier også mye om hvilke verdier man har mtp. helse, og for meg er det turn off med en mann som ikke tar ansvar for egen helse. Si det på en ordentlig måte til ham, da er det størst mulighet for at han tar det i beste mening og faktisk tar tak i det. Anonymous poster hash: 15947...010
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. oktober 2015 #4 Skrevet 2. oktober 2015 Som ganske feit selv er jeg ikke tilhenger av å kaste stein i glasshus. Han kommenterer det selv da, at han er i dårlig form og har lagt på seg. Når jeg møtte han trente han 6 dager i uka og var 80 kilo muskler. Nå trener han ikke og er 82 kilo
Aminaah Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 Nei men oppmuntrer til å spise sunnere og bevege seg litt
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Her trenger jeg ikke å si noe, siden mora hans kommer alltid i forkjøpet Anonymous poster hash: 4e86d...698
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå