Gå til innhold

Kan jeg fri til kjæresten min? :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 2,5 år og har verdens beste 1 åring sammen. Vi har hatt opp og nedturer hennes første leveår, men jeg elsker han jo.. For tidlig og forlove seg?

Anonymous poster hash: 2cccd...20d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nedturer allerede etter bare 2,5 år? Nei, jeg hadde ventet til ting er mer stabilt. Hvorfor stresse med noe sånt? Her har jeg og samboer være kjærester i 5 år og vi har såvidt hatt noen nedturer, vi har nettop kommet i fasen om vi kanskje skal forlove oss. Husk; forlovelse er et løfte om å gifte seg etter to år.

Anonymous poster hash: 8b60c...049

Skrevet

Nedturer allerede etter bare 2,5 år? Nei, jeg hadde ventet til ting er mer stabilt. Hvorfor stresse med noe sånt? Her har jeg og samboer være kjærester i 5 år og vi har såvidt hatt noen nedturer, vi har nettop kommet i fasen om vi kanskje skal forlove oss. Husk; forlovelse er et løfte om å gifte seg etter to år.

Pisspreik! Originalt var forlovelsen en markering om at bryllupet skulle stå innen ETT år, men det er historie og lite å bry seg om i vår tid.

Anonymous poster hash: a2f1b...e95

Skrevet

Pisspreik! Originalt var forlovelsen en markering om at bryllupet skulle stå innen ETT år, men det er historie og lite å bry seg om i vår tid.

Anonymous poster hash: a2f1b...e95

Skrevet

Selvsagt kan du det! :) Etter 2,5 år og barn vet man jo ganske sikkert at man vil være sammen med en person :) Og de fleste forhold er ikke bare regnbuer og rosa skyer hele tiden, spesielt ikke etter at man har fått barn ;)

Skrevet

Kjør på! Som mamma_bergen sier; ingen forhold består uten noe småtteri. Et barn er ikke bare bare og det ikke "uvanlig" å møte litt motgang, men det går seg til! Virker hvertfall som det har gjort det hos dere :) Kanskje det er forlovelse som virkelig viser hvor sterk kjærligheten mellom dere er? :) 

Lykke til med valget og livet videre :) 

Anonymous poster hash: 9b726...a17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...