Gå til innhold

Helen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med Elena? Ikke godta et navn du ikke liker. Dette er også ditt barn.

Anonymous poster hash: 429ef...f7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker heller ikke Helen.

Ikke for å være frekk, men hvorfor blir barnet mulatt når mannen din er kurder? Er du neger?

Anonymous poster hash: fc421...c6c

Skrevet

Jeg heter Helen ;) det er et slekts navn som jeg liker veldig godt! Om jeg noen gang får en datter skal hun hete Helen hun også, enten som mellom eller fornavn, like pent begge deler. Hvertfall i mine ører. Men viss du virkelig ikke liker det, så burde du ikke la han få viljen sin uten at dere har pratet om det..

Anonymous poster hash: fd514...ca9

Skrevet

Liker heller ikke Helen.

Ikke for å være frekk, men hvorfor blir barnet mulatt når mannen din er kurder? Er du neger?

Har du et problem med min hudfarge?

Hi

Anonymous poster hash: 86227...685

Skrevet

Liker heller ikke Helen.

Hi

Ingen her aner hvilken hudfarge du har

Anonymous poster hash: 81424...d48

Skrevet

Helen som i kroppsdelen...

Anonymous poster hash: 0dab1...e33

Skrevet

Helen som i kroppsdelen...

Anonymous poster hash: 0dab1...e33

Haha.. Ok.

Anonymous poster hash: 1a2b3...25a

Skrevet

Men hvorfor godta et navn du ikke liker? Er han sjefen i forholdet? Har du ingenting å si? Teller ikke dine meninger?

Anonymous poster hash: c5627...1a5

Skrevet

En god venninne av meg heter Helen, nydelig navn

Skrevet

Jeg liker heler ikke Helen, selvom navnet antakelig vokser på en. Jeg sa først at samboeren kunne velge navn på datteren vår. Han valgte Jessica, som er et vanlig navn i landet han kommer fra. I noen uker prøvde jeg å venne meg til navnet, men det var bare et bimbonavn i mine øyne. Til slutt måtte jeg bare si at det går ikke. Hun kan ikke hete Jessica. Jeg kunne ikke ha et navn på barnet som jeg ville vært flau over å si høyt. Du bør kanskje også si at det ikke går? Helen er i og for seg uansett bedre enn Jessica i mine øyne.

Anonymous poster hash: 8a508...1fa

Skrevet

Liker heller ikke Helen.

Hi

Du velger selv å betegne din ufødte datter som mulatt. Det er et nedsettende begrep som kommer av muldyr, blanding av hest og esel. 

Anonymous poster hash: 10bd6...8ac

Gjest Antarctica
Skrevet

Det er ikke snakk om et tileggsnavn ser det ut til. Jeg håpet faktisk på et navn fra hans Kurdiske kultur :( Et mellommann i allefall.

Men blir Helen, utales Helén.

Jeg setter bare ned foten og dropper mitt etternavn da.det er "hardt" og hans er mykt.

Blir kanskje stress når jeg reiser med barnet. Får ha med fødsels papirer stiftet i barnets pass da.

Vi har en Helena i familien og han synes det høres "østblokk" ut.

Helena er gresk, ikke "østblokk" i det hele tatt. Det er det eldste navnet som er i bruk i Norge og har vært i bruk i flere tusen år... Hvis det var Jelena, derimot, ville jeg også tenke østblokk.

Skrevet

Helena er nesten Melena..

Anonymous poster hash: 53425...a09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...