Gå til innhold

Hva gjør dere i kveld da damer? :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har en god kompis av oss på middag mens jeg koser meg i kjellerstua med rødvin, tente lys, godklumpen av et kjæledyr vi har og filmen på tv 3 :D Å det skal sies at jeg var hjertelig velkommen å spise middag jeg også, men bare fint for de å få litt kompistid uten meg:D

Jeg har tatt opp meg hjemmelaget pizza som skal varmes når sulten kaller :D

Skål folkens!🍷 💃 😊

Anonymous poster hash: 1f611...fff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser filmen på tv3 og strikker. Har bakt pizzasnurrer også:-)

Skrevet

Ikke noe og etter dagens strabaser på fjellet skal jeg nå finne senga! Ny tur i morgen :)

Anonymous poster hash: aab7d...91b

Skrevet

Sitter i sofaen på hytta med et glass cola zero

Anonymous poster hash: 05fe0...854

Skrevet

Skal se thomas å harald :D .. Jeg typen å katta ligger i sofaen med godis å brus :D ungene sover :))

Anonymous poster hash: 3b884...a96

Skrevet

Har sett på so you think you can dance mens jeg har shoppet på shopping festival med 50% på et av mine yndlingsmerker på yndlingsnettbutikken min... Det ble ikke såååå billig, men det ble masse flotte klær på meg...jaaaa...

Anonymous poster hash: 1e412...f0a

Skrevet

Jeg og mannen skal akkurat til å se den første episoden av den nye sesongen med Criminal Minds. Gler meg, det er alltid så spennende.

Ute er det storm og skikkelig høstvær, og siden mannen min har vært forkjøla hele uka, så er det ekstra godt å synke ned i sofaen med et varmt pledd og noe deilig å drikke, mens vi blir skremt. :)

Anonymous poster hash: 7801a...4ac

Skrevet

Har lagt meg.

Gubben kom hjem fra jobb og var ufordragelig i kjeften, så jeg gudfar ikke sitte i samme rom som han.

Anonymous poster hash: 747c3...b1b

Skrevet

Har lagt meg.

Gubben kom hjem fra jobb og var ufordragelig i kjeften, så jeg gudfar ikke sitte i samme rom som han.

Haha, gudfar faktisk. Gidda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...